home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1231 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GT 5 Prologue
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: GT 5 Prologue  (Læst 8750 gange)
Thore
Manager

Sv: GT 5 Prologue
« Svar #45: 07 Apr 2008, 18:24 »

Nå jeg købte en Viper, den kunne også klare de amerikanske løb uden problemer.. så mangler jeg bare 240.000 så jeg kan få den Ferrai man skal bruge  Ubeslutsom
Det tager lang tid, i sær når man ikke sælger biler

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #46: 07 Apr 2008, 23:30 »

Så fik jeg endelig klaret a klassen, så mangler der bare den svære S klasse, har ikke prøvet endnu, tror sku den er for hardcore gamers  crazy
I øvrigt skuffer tuning mode mig lidt, glæder mig i hvert falde til noget ordenligt som man forhåbentlig ser i det fulde spil.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

« Svar #47: 08 Apr 2008, 15:24 »

Er det pengene værd? - jeg har ikke helt besluttet med mig selv om jeg synes jeg vil smide penge på et "halv-færdigt spil"

Jeg synes det er alle pengene værd. Det koster 300kr men for mig at se er det lige så "stort" som et almindeligt spil. Jeg har tidligere betalt 500 for spil jeg ikke kunne bruge nær så mange timer på.
Hader EA  ticked off

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

« Svar #48: 08 Apr 2008, 15:27 »

Hvor mange af jer har klaret den A klasse hvor man skal overhale alla på 1 omgang i en Ferrari, på professionel? Jeg har kørt alle andre løb på pro, men der var jeg nødt til at gå ned på standard, hvilket piner mig

søgaard
Gæst

« Svar #49: 08 Apr 2008, 15:29 »

Er det fulde spil udkommet ? for synes ikke jeg har kunne finde det nogen steder ?Smiley

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

« Svar #50: 08 Apr 2008, 15:41 »

Nej og det kommer tidligst til jul

Thore
Manager

« Svar #51: 08 Apr 2008, 17:36 »

Hvor mange af jer har klaret den A klasse hvor man skal overhale alla på 1 omgang i en Ferrari, på professionel? Jeg har kørt alle andre løb på pro, men der var jeg nødt til at gå ned på standard, hvilket piner mig

Kan man ændre sværhedsgrad?   Huh

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

« Svar #52: 08 Apr 2008, 19:04 »

Kan man ændre sværhedsgrad?   Huh

Ja der hvor man vælger traction-controle osv. inden løb. Den står på standard til at starte med. Når man skifter over på pro kan man virkelig mærke forskel på bilerne  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #53: 08 Apr 2008, 19:39 »

Ja der hvor man vælger traction-controle osv. inden løb. Den står på standard til at starte med. Når man skifter over på pro kan man virkelig mærke forskel på bilerne  Thumbs Up

Ja okay, jeg har bare selv skruet ned for Traction-controle og andre ting, så må have custom sværhedsgrad  crazy

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #54: 19 Maj 2009, 15:16 »

Nogen der ved hvornår den fulde version af kongen af alle driving-simulation spil, Gran Turismo 5 udkommer...?

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010