home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 887 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  GT 5 Prologue
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: GT 5 Prologue  (Læst 8730 gange)
Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

Sv: GT 5 Prologue
« Svar #15: 27 Mar 2008, 22:30 »

Udviklerne har selv udtalt, at det er omkring et år væk.

Ja, men det ville også være dumt af dem at sige at spillet kom om 14 dage, for så bliver der jo nok ikke solgt mange prologue spil  Smiley

Jeg er ikke i tvivl om at det nok skal være ude senest til julehandlen

Gosser
Manager

« Svar #16: 05 Apr 2008, 21:27 »

Nå, hvordan går det for jer i spillet?

Selv er jeg lige kommet i A-klassen, og har derfor købt mig en Ford GT '06. For satan et monster! Shockeret

Det er virkelig et fedt spil, og det er bare genialt lavet. Spiller med rat, og det er stygt som man kan mærke forskel på bilerne og dens kræfter! I C-klassen kørte jeg til tider rundt i en Suzuki Cappuccino, og den har mildest talt ingen heste. Når man så kommer over i en Ford GT kan man virkelig mærke alle dens kræfter, og jeg har - uden pis - nærmest helt ondt i hænderne bagefter, efter at have forsøgt at kontrollere alle hestekræfterne og den voldsomme motor! Opstemt

Yoggidk
Gæst

« Svar #17: 05 Apr 2008, 21:43 »

er GT5 til PC`?

Gosser
Manager

« Svar #18: 05 Apr 2008, 21:46 »

Nej, PS3 eksklusiv.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #19: 05 Apr 2008, 21:46 »

Trist det ikk er til Xbox (:

Thore
Manager

« Svar #20: 05 Apr 2008, 23:22 »

Lige pt. kører jeg rundt i en Nissan GTR 07, den har godt nok også nogle hestekræfter  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

jjerfild
Ynglingespiller

« Svar #21: 06 Apr 2008, 14:59 »

Udkommer det KUN til Ps3?

Manolo Jiménez er sej!

Thore
Manager

« Svar #22: 06 Apr 2008, 15:42 »

Udkommer det KUN til Ps3?

Det er et ofte stillet spørgsmål må man sige.
Men ja da det er Sony som laver spillet, så udkommer det kun til ps3.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 06 Apr 2008, 15:49 »

Nå, hvordan går det for jer i spillet?

Selv er jeg lige kommet i A-klassen, og har derfor købt mig en Ford GT '06. For satan et monster! Shockeret

Det er virkelig et fedt spil, og det er bare genialt lavet. Spiller med rat, og det er stygt som man kan mærke forskel på bilerne og dens kræfter! I C-klassen kørte jeg til tider rundt i en Suzuki Cappuccino, og den har mildest talt ingen heste. Når man så kommer over i en Ford GT kan man virkelig mærke alle dens kræfter, og jeg har - uden pis - nærmest helt ondt i hænderne bagefter, efter at have forsøgt at kontrollere alle hestekræfterne og den voldsomme motor! Opstemt

Jeg er i gang med B-klassen. Der er dog et løb der virkelig generer mig, det er det hvor jeg på en runde skal ende fra plads 16 til 1-3 (Man SKAL køre i Honda Integra). Hvordan klarede du det løb?

Thore
Manager

« Svar #24: 06 Apr 2008, 15:51 »

Jeg er i gang med B-klassen. Der er dog et løb der virkelig generer mig, det er det hvor jeg på en runde skal ende fra plads 16 til 1-3 (Man SKAL køre i Honda Integra). Hvordan klarede du det løb?

Jeg har ikke vundet det endnu, men har da fået en del 2. pladser.
Du skal huske og ligge dig bag de andre biler, så du har mindst mulig vindmodstand, så kan man virkelig opnå en høj fart.

Gosser
Manager

« Svar #25: 06 Apr 2008, 15:54 »

Jeg kom på tredjepladsen, anden gang jeg prøvede Tunge Efter jeg vandt det løb, kom jeg i A-klassen, og det var satme svært. Jeg "opgav" nærmest, mest af alt fordi jeg faldt over et savegame, hvor alle bilerne var i! Opstemt

Thore
Manager

« Svar #26: 06 Apr 2008, 15:58 »

Jeg kom på tredjepladsen, anden gang jeg prøvede Tunge Efter jeg vandt det løb, kom jeg i A-klassen, og det var satme svært. Jeg "opgav" nærmest, mest af alt fordi jeg faldt over et savegame, hvor alle bilerne var i! Opstemt

Det er ret svært i A-Klassen, med min Honda kan jeg få en 3. plads i løbene hvis jeg kører helt perfekt

AGF
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 06 Apr 2008, 16:02 »

Dem der har prøvet spillet..
Er grafikken lige så god i spillet som i traileren.. for i traileren kan man ikke se forskel fra virkeligheden nærmest Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #28: 06 Apr 2008, 16:04 »

Det er ret svært i A-Klassen, med min Honda kan jeg få en 3. plads i løbene hvis jeg kører helt perfekt

Skal siges jeg kun prøvede American Muscle-løbene, og de var fandeme svære Tunge Men, handler nok bare om at finde ud af at styre en "superbil", i stedet for en forholdsvis ringe bil.

Din Honda? Er det den S2000? For den er satan'eme vild.

Dem der har prøvet spillet..
Er grafikken lige så god i spillet som i traileren.. for i traileren kan man ikke se forskel fra virkeligheden nærmest Opstemt

Traileren er in-game, så ja - grafikken er ligesom det du har set i traileren. Vel og mærke i HD.

AGF
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 06 Apr 2008, 16:10 »

Så ser det jo fuldstændig sindsygt ud Opstemt
Utroligt man kan lave det så godt!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010