home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hip Hop-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hip Hop-tråden  (Læst 221240 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #225: 12 Apr 2009, 14:50 »

Det er netop det, der er så fedt ved ham  Wink

Altså, ja, jeg giver dig delvist ret. Men jeg synes bare ikke Snoop gør det med stil... Tag fx. og lyt lidt til The Game, han pointerer også i sine tekster, hvor hård og vild han er det lyder bare 100 gange så fest som når snoop gør det synes jeg Opstemt

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #226: 12 Apr 2009, 14:52 »

No 1. På Hip Hop scenen pt. er efter min mening klart Lil Wayne, Har man hørt Tha Carter lll ved man hvilken stor range han har i sin musik. Det ikke kun mainstream som Lollipop..men også de mere stille dybe som tie my hands..og det eksperimenterende kulturel kritiske dontgetit. Han kan det hele, hvorimod en som fitty cent som efter det sublime get rich or die tryin album kun har lavet det samme monotome L!rt..The game lyser op på nogle enkelte nr. af LAX men der er gennemgående får meget "fyld" som er med for at kunne lave en hel plade. Så kan lige pt. ikke se andre lyspunkter i Hip Hop end Wayne...så skulle det da være hvis Eminem spytter en plade mere ud på niveau med The Marshall Mathers Lp:-)

Amauri.... Lil Wayne laver ikke hip-hop min lille ven, der er mere "sang" over det end rap og så afskyr jeg den mand, for han er godt i gang med at ødelægge det, som man dengang kendte hip-hoppen for...

EDIT: Immortal Technique (aktiv) NAS (aktiv) Jedi Mind Tricks (aktiv) Outerspace (aktiv) Jadakiss (aktiv) Inspectah Deck (aktiv) Raekwon The Chef (aktiv - delvist) Method Man (aktiv) Redman (aktiv) Gza (aktiv)  og jeg kunne blive ved... Så hold med at sige, at Lil Wayne er det eneste lyspunkt Smiley
« Seneste Redigering: 12 Apr 2009, 14:56 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #227: 12 Apr 2009, 14:53 »

Altså, ja, jeg giver dig delvist ret. Men jeg synes bare ikke Snoop gør det med stil... Tag fx. og lyt lidt til The Game, han pointerer også i sine tekster, hvor hård og vild han er det lyder bare 100 gange så fest som når snoop gør det synes jeg Opstemt

Jeg synes The Game er en vatpik. Smiley
Han synger elendigt imo.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #228: 12 Apr 2009, 14:59 »

Jeg synes The Game er en vatpik. Smiley
Han synger elendigt imo.

Synes hans stemme er hård, hvilket jo passer perfekt til westcoast beats. Snoops stemme er derimod meget skinger, hvilket jo ikke helt passer ind til westcoast, men mere R'n'B (hvilket han jo os laver) men The Game gir ham liv i hip-hoppen

Thaurat al Shabab

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #229: 12 Apr 2009, 16:15 »

En sang fra Jadakiss nye album: The Last Kiss

Jadakiss ft. Nas - What if
- http://www.youtube.com/v/P_PPQsIN3P8&feature=related

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #230: 12 Apr 2009, 16:16 »

Lil Wayne? Pleaseee. Han skriger mere end han rapper, kan ikke tage det seriøst.
« Seneste Redigering: 12 Apr 2009, 16:25 af GhettoKlinac » Logged

Yessir
Manager

« Svar #231: 12 Apr 2009, 17:57 »

Amauri.... Lil Wayne laver ikke hip-hop min lille ven, der er mere "sang" over det end rap og så afskyr jeg den mand, for han er godt i gang med at ødelægge det, som man dengang kendte hip-hoppen for...

EDIT: Immortal Technique (aktiv) NAS (aktiv) Jedi Mind Tricks (aktiv) Outerspace (aktiv) Jadakiss (aktiv) Inspectah Deck (aktiv) Raekwon The Chef (aktiv - delvist) Method Man (aktiv) Redman (aktiv) Gza (aktiv)  og jeg kunne blive ved... Så hold med at sige, at Lil Wayne er det eneste lyspunkt Smiley

Grin Grin Grin Hvor er du ung! Ødelægger Lil Wayne noget? I mine øjne udvikler han noget. Jeg har fulgt knægten siden han skrev under på sin første kontrakt med Cash Money, og jeg har aldrig set en udvikle sig så meget som han gør! Manden har balls eod.

At han gerne må holde sig fra rock og auto tune er en anden side af sagen... Sæt Carter II på, det er på højde med det bedste fra Nas og JMT, resten af dem du nævner kan ikke engang måle sig med det...

Fortsat god påske.

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

« Svar #232: 12 Apr 2009, 22:38 »

Lille ven? Hahahaha...du sku bare vide...Wayne er Hip Hop..Måske ikke i dine øjne.men jo det er Hip hop min ven. Hip Hop er i store træk en Musik Kultur med fokus på at rappen/udøvelsen af teksten ikke behøver følger musikken..det er i bund og grund Hip Hop elementet..Og det følger wayne vist meget godt. Sang siger du??? hmmm har du nogensinde hørt nogen synge:-)??
NAS? hvornår har den man sidst lavet noget af bare nogenlunde kvalitet? når jeg snakker hip hoppens lyspunkt snakker jeg nuværende samt fremtid..NAS har ikke leveret en ordentlig plade (samt genereret ordentlige salgstal) siden midt halvfemserne....Met hod man og Redman hahaha quit living in the 90´s...Men okay Hip Hop er en smagssag du har dine favoritter og jeg har min.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #233: 12 Apr 2009, 23:19 »

vi kan begge blive enige om, at NAS seneste udgivelse var det rene pis, men i det mindste tager han ikk auto tune i brug... Hip Hop er en kultur eller rettere sagt livsstil.
Og jeg + mange andre synes, at Lil Wayne og hans crew (Flo Rida, T-Pain) er igang med at forvandle hip-hop til pop.

Thaurat al Shabab

Zulue
Manager

« Svar #234: 16 Maj 2009, 18:59 »

EMINEM RELAPSE
Efter næsten fem år væk fra scenen, en tilbagetrækning tilbage i 2004, der endte med et overforbrug af øl og stoffer, samt en vægt på den forkerte side af hvad skalaen siger, er Eminem nu tilbage – mere gådefuld og mystisk end nogensinde.
På pladen Relapse er der 20 numre og det er tydeligt at se, at Eminem har haft nok materiale til 2, 3 eller fire albums – alle sangene repræsenterer forskellige ting, og de bedste sange er Eminem som vi kender ham, i sammenspil med den magisk-legendariske producer, Dr. Dre. Det klæder Eminem, at han ikke har arbejdet sammen med 50 Cent for meget på albummet, hvad man (jeg) godt kunne have frygtet. Kun en enkelt sang er Fifty med på, hvilket var et glædesgisp fra mig, da jeg så det. Derimod kunne jeg godt have tænkt mig lidt flere features på albummet; ikke fra andre rappere, men kendte sangere til et flot omkvæd – lidt ældre, ligesom man så ham samarbejde med Dido på Stan (eller liveversionen med Elton John til Grammys)

Albummet starter ud, med en af dets forcer – skits’ne. Dr West hedder den første, Eminem i gang med at blive udskrevet fra Rehab og er til samtale med Dr. West, der lige har nogle sidste ting, at gå igennem. Eminem spørger Dr. West ”What do I do, if I find myself in a situation, where someone’s drinking around me?” hvortil doktoren svarer “take a drink .. take the edge of.”
Samtalen ender i et mareridt, inden den fører over i næste sang – 3 AM, en sindssyg sang, hvor Eminem synger omkvædet ”.. bodies laying all over the floor, I dont remember how they got there – I guess i must have killed them.” Og så er stemningen lige lagt til albummet, der i den grad føles som et langt trip, en lang tur på stoffer, hvor man ikke ser den søde side af stofferne, men ser bivirkningerne, som Eminem har oplevet og næsten er blevet sindssyg.

Sindssyg vidste vi godt, Eminems mor var, hvilket bliver udpenslet på ’My Mom’, men åbenbart også Eminems stedfar har været væk – sangen ’Insane’ beskriver Eminems forhold til sin stedfar, der har udnyttet ham på det groveste. ”I was born with a dick in my brain, fuck’ed in the head. // My stepfather said, that I sucked in the bed.” Sørgeligt lyrik fra Eminem, der dog viser sin bedste side – når han skal rense ud i sit skab, komme ud med alle sine hemmeligheder, gør han det på ærlig vis, og i de seneste år, har der været meget at fortælle om i livet hos den hvide rapper.

Albummet er meget meget godt, men med et par enkelte musiske svipsere, som Must Be The Ganja, Same Song Same Dance, og My Mom, men når albummet topper, hedder sangene, den allerede kendte Crack a Bottle og Hello, Medicine Ball, Stay Wide Awake, Bagpipes from Baghdad og albummets sidste sang – Underground/Ken Kaniff skit – er også albummets bedste. Underground er en fremragende ’banger’ mens den efterfølgende skit er sjov – endnu en af Eminems forcer, som han nok engang viser. Nok engang på andres bekostning, men det gør det ikke mindre sjovt.
5 ud af 6 stjerner.

freakstar
Reserveholdsspiller

« Svar #235: 16 Maj 2009, 19:05 »

Troede ikke det album var ude endnu? Wink

Men jeg synes My mom er et monsterfedt nummer. Er dog enig i at Underground er et klasse nummer.

Hej alle mine venner

DavidMadsen
Manager

« Svar #236: 16 Maj 2009, 19:07 »

Zulue; Jeg overvejer da klart at købe Eminems album, og din anbefaling gjorde bare, at jeg ikke har ændret mening.
Er sangen "We Made You" med på cden? Smiley

Zulue
Manager

« Svar #237: 16 Maj 2009, 19:08 »

Ja David Madsen, We Made You er, men du skal ikke forvente at få en plade med sange i den stil .. overhovedet! (:
Og freakstar, albummet er ikke ude, men det er lækket/leaked til internettet.

DavidMadsen
Manager

« Svar #238: 16 Maj 2009, 19:13 »

Ja David Madsen, We Made You er, men du skal ikke forvente at få en plade med sange i den stil .. overhovedet! (:
Og freakstar, albummet er ikke ude, men det er lækket/leaked til internettet.
Jeg elsker bare den sang Grin
Men, det er skam heller ikke hvad jeg forventer. Det er bare en "bonus", så at sige.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #239: 16 Maj 2009, 19:20 »

Jeg synes så personligt at "Beautiful", har et mega fedt budskab. Og er mega fed.

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010