home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 952 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hip Hop-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hip Hop-tråden  (Læst 221084 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #150: 07 Mar 2009, 14:28 »

Sublimt.

Jeg starter tråden op!

Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #151: 07 Mar 2009, 19:44 »

Hvorfor ikke bare lave en tråd, hvor man så har nogle brugere som fast anmelder lidt af hvert? Smiley
Altså, spil, cd'er, film o.lign. Smiley

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #152: 26 Mar 2009, 20:09 »

Har for svært ved at udvælge enkelte sange som ynglings, så jeg fremhæver nogle rapper.

Mine favorit rappere er: Spez, Supajan, Thomas T, Pede B og selvfølgelig suspekt drengene, er der i øvrigt nogen der skal ind og se tabus 10 års jubilæum?

Men ellers har jeg en UTROLIG bred musiksmag, når det gælder dansk rap selvfølgelig Wink

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Cesc
Gæst

« Svar #153: 26 Mar 2009, 20:12 »

Du lyder sgu' som en fornuftig fyr. Kontra Crew og Pede B - wuhu!

Har du anskaffet dig Pedes nye mixtape, B-Mennesket? Kæft, hvor er det drys!

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #154: 26 Mar 2009, 20:16 »

Så er han landet.
Asher Roth, den hvide drenge fra Philly spås en stpor tid sammen med Charles Hamilton..

Hvad synes folk om disse?

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #155: 26 Mar 2009, 20:21 »

Nej og det driver mig til vanvid, ville give min højre testikel for det (og det er endda den bedste). Det kom lidt efter jeg havde været oppe i RFC shoppen og bruge alt for mange penge også har jeg levet som bums siden.

Men spøg til side er virkelig stor Pede B fan og glæder mig rigtig meget til at høre det.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Cesc
Gæst

« Svar #156: 26 Mar 2009, 20:25 »

Surt, virkelig.
Det er så svedigt det mixtape, så du skal bestemt glæde sig til at lytte det. Nummer 5 på pladen er det bedste track synes jeg. Han bruger Jooks' beat fra Træk Vejret, og ja, den kan godt hamle op med Træk Vejret. Slet ikke samme emner, men ja, du får jo det hele at høre. Jeg vil ikke fortælle for meget om det, da du jo skal glæde dig ekstra..

Men du får hvert fald noget for pengene (0-10 kr.) Opstemt. Det er virkelig fedt!

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #157: 26 Mar 2009, 20:27 »

Troede man skulle købe et af hans albums?

Yessir
Manager

« Svar #158: 26 Mar 2009, 20:28 »

Så er han landet.
Asher Roth, den hvide drenge fra Philly spås en stpor tid sammen med Charles Hamilton..

Hvad synes folk om disse?

Er ikke videre imponeret af de to... Men hvad synes du selv?  Wink

Cesc
Gæst

« Svar #159: 26 Mar 2009, 20:30 »

Skal du også, men ude på pladen står der 10 kr., så du burde kunne få den et sted for 10 kr. Jeg købte "Et Barn Af Tiderne" og fik B-Mennesket med, men uden på det står der 10 kr., så det burde være muligt at få det for den pris.. Ved ikke, om du kan købes den andre steder end hos RFC, men altså, hvorfor står det der på, hvis man skal købe en plade med ham samtidig?

Spørg derinde ellers.. Kan være du kan fikse en aftale med dem..

Yessir
Manager

« Svar #160: 26 Mar 2009, 20:33 »

Skal du også, men ude på pladen står der 10 kr., så du burde kunne få den et sted for 10 kr. Jeg købte "Et Barn Af Tiderne" og fik B-Mennesket med, men uden på det står der 10 kr., så det burde være muligt at få det for den pris.. Ved ikke, om du kan købes den andre steder end hos RFC, men altså, hvorfor står det der på, hvis man skal købe en plade med ham samtidig?

Spørg derinde ellers.. Kan være du kan fikse en aftale med dem..

Det burde ikke være muligt at "købe" mixtapet, da det er ulovligt at sælge. Derfor man får det med som en gave når man køber noget andet derinde  Smiley

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #161: 26 Mar 2009, 20:34 »

Er ikke videre imponeret af de to... Men hvad synes du selv?  Wink

Asher Roth er sgu vild nok i mine ører, men klart overvurderet.
Charles Hamilton er derimod mit bud på afløseren.
han er i mine ører nyskabende, kreativ og ej at forglemme dygtig!

Fine og Brooklyn girls er sgu ret så nice Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Zulue
Manager

« Svar #162: 26 Mar 2009, 20:35 »

Asher Roth er genial!
Hamilton har jeg kun hørt noget mixtape af. Det var egentlig ok, men han er ikke min type.

Hvad mener du med "han er landet?"

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #163: 26 Mar 2009, 20:36 »

Tror kun det er RFC som forhandler det, men ved det ikke. Kiggede inde på hjemmesiden og der så det ud som om det kun ku fåes sammen med en af hans tidligere plader. Ved ikke engang om det er lavet i få antal, er jo set før, men der er jo nok ikke andet for end at stoppe forbi butikken også hører hvad de siger. Man kan sikkert godt få det til en ordenlig pris, de plejer sku at være flinke.

Yessir<- hvorfor er det ulovligt at sælge?

Cesc
Gæst

« Svar #164: 26 Mar 2009, 20:40 »

Pede B har selv betalt for det hele, så jeg kunne forestille mig, at det er lavet i få antal. Disken er også bare en cd som man egentlig selv kan brænde på, så intet specielt der. Indholdet er dog svært at finde lige så godt på den danske rapscene. Hold kæft ham Peter er vild!

Men kunne godt forestille mig, at det var få antal det er lavet i. Pede er ikke millionær, hvert fald ikke af hvad jeg ved.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010