home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1104 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hip Hop-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hip Hop-tråden  (Læst 220939 gange)
Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #75: 16 Jun 2008, 18:29 »

nice Opstemt Burial, kender du dem? det godt nok ikk hiphop, men super fed electronisk musik i samme stil..

Rossonero
Gæst

« Svar #76: 27 Jun 2008, 13:18 »

Common er da helt igennem fantastisk. Han har virkelig formået at fange mig som lytter, især efter jeg hørte hans nummer med Pharrell, ”Announcement”. Utrolig fedt track. Ydermere er jeg begyndt at se mere og mere frem til The Game’s ”L.A.X.” album, der efter det nye track med Travis Barker tegner rigtig godt...

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #77: 27 Jun 2008, 13:24 »

Beastie Boys er klart de fedeste inden for denne genre imo.
Old-school hip-hop der kunne gøre grin med de irriterende party typer i f.eks. "You gotta fight for your right"
Men deres bedste musik er langt fra det imo.
"Sure Shot" og "Ch-Check It Out" er mine to favoritter, hvor der kommer en del mere rap indover.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #78: 27 Jun 2008, 13:50 »

med så mange interesseret, vil jeg da gerne opfordre jer til at tage til "den grimmeste", hvor der kommer mange gode navne, blandt andre Majors. Nogen der har hørt dem? Vil jeg varmt anbefale, noget af det bedste fra den danske hip hop scene i mange år.

Zulue
Manager

« Svar #79: 27 Jun 2008, 16:40 »

Ligenu burde hiphop-scenen da være fokuseret på Lil Wayne, der netop har smidt sit album - hvor Got Money med T-Pain og Mr. Carter ft. Jay-Z KLART kan anbefales. Smiley
Ellers er det vel blot at vente på, at T.I. smider sit album, Paper Trail. Dét bliver årets udgivelse, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Smiley

Zulue
Manager

« Svar #80: 29 Jun 2008, 00:09 »

Nu kommer jeg lige med endnu en 'reklame' for Paper Trail. No Matter What er simpelthen en af de bedste hiphop-sange, der NOGENSINDE er lavet.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #81: 29 Jun 2008, 00:34 »

Er det helt seriøst at INGEN af jer hører MF Doom? Huh
- Han er jo nok for vild og jeg forstår ikke at ingen har nævnt ham herinde.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #82: 29 Jun 2008, 00:39 »

Og hvad med gode gamle Malk de Koijn? Opstemt

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 29 Jun 2008, 01:07 »

med så mange interesseret, vil jeg da gerne opfordre jer til at tage til "den grimmeste", hvor der kommer mange gode navne, blandt andre Majors. Nogen der har hørt dem? Vil jeg varmt anbefale, noget af det bedste fra den danske hip hop scene i mange år.

3 Generations er genial. Static og Noize er så nice sammen. Det er dansk hiphop, i international klasse. Malken er også altid spas.

ELS
Ynglingespiller

« Svar #84: 29 Jun 2008, 08:44 »

Jeg er normalt meget til 50 Cent og G G G G G G-Unit. Men The grill man aka Paul Wall har ramt mig. Hans cd Get money stay true er helt fantastisk, især On The Grind, I'm Throwed og Gimme That er fantastiske. Af de danske hører jeg L.O.C. og Johnson

Niko
Gæst

« Svar #85: 29 Jun 2008, 10:42 »

Og hvad med gode gamle Malk de Koijn? Opstemt

Jeg hører Malk de Koijn. (Sker der for navnet, hollænder? Opstemt)

Lortesangen er klart min favorit! Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #86: 29 Jun 2008, 14:13 »

Jeg er normalt meget til 50 Cent og G G G G G G-Unit. Men The grill man aka Paul Wall har ramt mig. Hans cd Get money stay true er helt fantastisk, især On The Grind, I'm Throwed og Gimme That er fantastiske. Af de danske hører jeg L.O.C. og Johnson

Så skal du tjekke op for hans bedste cd til dato "Chick Magnet" og hans albums med Chamillionaire "Get Ya Mind Correct" & "Controversy Sells" Alle tre sydstats klassikere i min cd samling <3

Desuden har han været involveret i en del legendariske Chopped & Screwed projekter, men det tvivler jeg på der er særlig mange der er nede med...

Grønthandleren
Gæst

« Svar #87: 29 Jun 2008, 14:49 »

Jeg hører Malk de Koijn. (Sker der for navnet, hollænder? Opstemt)

Lortesangen er klart min favorit! Opstemt

Haha jeg ved det sgu ikke. Men det er fedt! Opstemt

Lortesangen er helt klart en af de bedste, men jeg synes også at Jim Daggerthuggert er den sjoveste på albumet! Grin
Har du hørt den?

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #88: 29 Jun 2008, 15:34 »

Haha jeg ved det sgu ikke. Men det er fedt! Opstemt

Lortesangen er helt klart en af de bedste, men jeg synes også at Jim Daggerthuggert er den sjoveste på albumet! Grin
Har du hørt den?

Er lortesangen den om menstruation? Ørkenstorm i Aberdeen er også god:p

Rossonero
Gæst

« Svar #89: 29 Jun 2008, 15:48 »

Malk de Koijn sucks ass! Opstemt

Forstår virkelig ikke, hvordan man kan få sig selv til at høre på sådan noget bras. Men okay, det er så også min holdning. De har intet indhold overhovedet. Malk de Koijn er Danmarks svar på naivt og forvirret teenage-musik.

Jeg er normalt meget til 50 Cent og G G G G G G-Unit.

Så har du vel hørt lidt af deres nye album, T.O.S. (Terminate On Sight)

Jeg fandt nogle snippets af albummet på et hip-hop site, og den er ganske lovende.

Hold i øvrigt også øje med Nas! Jeg kan især anbefale nummeret "Hero" ft. Keri Hilson.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010