Synes vi skylder os selv, at skyde lidt liv i tråden igen. Vi er alligevel nogle stykker der interesser sig for hiphop

En af mine all-time favorites, Jay Rock, har - næsten - lide dropped sit nyeste album "90059", hvilket er navnet på det kvarter han voksede op i. Til dem af jer som endnu ikke har hørt det, KOM IGANG! Hele TDE-crewet er på, herunder Kendrick Lamar, Schoolboy Q, Ab-Soul, Isaiah Rashad og en ubekendt faktor i SZA.
Alt i alt fedt album, som distancerer sig væsentligt fra den stil man oprindeligt forbinder Jay Rock. Mine favoritter er klart Telegram, Money Trees Deuce og Gumbo.
Derudover er jeg på det seneste blevet helt vild med Isaiah Rashad, som i al beskedenhed bare holder spillet 100% ægte på en benhård måde. Han kører i den samme rille, som Joey Bada$$, han er bare mere moden og efter min mening bedre.
Til dem af jer som er mere til moderne rap og trap, så har Travi$ Scott lige dropped sine nye album. Jeg er ikke selv så vild med den genre eller type, men alligevel har Impossible formået, at blive genspillet mere end 5 gange.
Partynextdoor har også lige fået leaked 8 af sine nye sange - ingen af dem rigtig gode, men tænkte det var vært at nævne.