home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 873 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211052 gange)
runelarsen
Ynglingespiller

Sv: West Ham Tråden
« Svar #555: 03 Apr 2013, 09:53 »

En af de dummeste udvisninger, jeg længe har set. Hvad i alverden tænkte han dog på? Grin

WLYWHU har i øvrigt skrevet et fremragende indlæg her til aften, bestemt værd at læse:
http://www.weloveyouwestham.com/2013/04/our-midfield-still-lacks-creativity-is.html

Nu har jeg ikke fulgt med i hvordan Morrison har gjort sig hos Birmingham, og med mindre han har lagt sin stil om siden udlejningen, så har jeg ikke den store tiltro ham. Men det overordnede i blogindlægget ville jeg til gengæld gerne se ske, men sålænge BFS er træner må det nok være utænkeligt at se det ske. :\

Han har nogle gode pointer. Rigtig gode faktisk.. Jeg er dog uenig i nogle ting. Jeg forstår ikke at han kritisere Jarvis, det kan godt være at han ikke score mål men han er altid farlig og udfordrende uanset modstanderen, hans hurtighed gør ham til en konstant trussel og den mest interessante midtbane vi har, udover Noble. Jeg er enig i at O'niel skal gemmes, dog kun som backup for Cole, som forøvrigt spiller godt stort set hver gang han kommer på banen. Vaz Te fungere ikke på fløjen, han skal ind i angrebet, helt enig!
Men alt i alt en fin artikel.  Smiley

Morrison er en god spiller og et talent som jeg håber meget på. Han gør det udmærket i Birmingham og jeg håber at han får chancen næste år.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2013, 10:18 af runelarsen » Logged

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #556: 07 Apr 2013, 11:12 »

Så er der kamp i dag, og en svær en af slagsen! Udebane mod Liverpool. Til de der ikke ved det spiller begge hold med sørgebind og der vil blive holdt et minuts stilhed til ære for de Liverpool fans der mistede livet på Hillsborough i '89.
Svær kamp i dag but my I' ve got my fingers crossed Peace

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #557: 07 Apr 2013, 12:05 »

Nu så jeg desværre ikke West Brom kampen, da jeg har været på skiferie i et stykke tid over en uge, men ejg glæder mig til at se os i action igen. Vi har ikke vundet på Anfield siden 63 og Carroll må ikke spille imod sin tidligere klub, så det skal nok blive interessant.

ILOVEDATPICTURE

Zone 43
Manager

« Svar #558: 07 Apr 2013, 13:53 »

Ingen Reid, ingen Noble, ingen Carroll. Det skal nok blive sjovt..

Startopstilling: Jussi; Demel, Tomkins, Collins, O'Brien; Diame, O'Neil; Jarvis, Nolan, Vaz Te; Cole
Henderson, Potts, Pogatetz, Taylor, Collison, Maiga og Chamakh på bænken.

Jeg har så absolut ingen forventning om at hente point i dag, dels fordi vi mangler tre så vigtige spillere, dels fordi vi har været elendige på udebane i sæsonen (3-2-10). Håber det bedste, frygter det værste..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #559: 07 Apr 2013, 16:34 »

0-0! Lækkert at stjæle et point med hjem, på en evigt svær bane, og tilmed uden fire profiler. Fantatisk fight der blev leveret over hele banen, og kan man kun ærge sig lidt over at Diame ikke havde samme skarphed, som mod Arsenal, da han dansede rundt om halvdelen af deres spillere, som var det juletræer.

Formen ser fin ud (2-1-1), og der skal leveres en lignede fight i de kommende kampe, da det ikke just er et nemt program vi slutter af med.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #560: 07 Apr 2013, 16:35 »

Jaaskelainen spillede igen i dag en god kamp, det samme gjorde forsvaret. Et super resultat vi fik i dag, især taget i betragtning af hvor meget Liverpool dominerede kampen Smiley
« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 16:40 af runelarsen » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #561: 07 Apr 2013, 16:48 »

Enig i at Jussi stod godt, en fantatisk shotstopper, der ikke gjorde tingene sværere end de var i dag. Kampens spiller var imo dog Collins. Hold da kæft, hvor var han vild. Lækkert at han fik sendt Suarez tilbage til Sydamerika.

Nå ja, og kredit til Pogatetz for ikke at fucke noget som helst op.

- Daniel Agger.

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #562: 07 Apr 2013, 18:01 »

Kampens spiller var imo dog Collins. Hold da kæft, hvor var han vild. Lækkert at han fik sendt Suarez tilbage til Sydamerika.

Jeg kan kun være enig, han spillede kanon i dag!

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #563: 07 Apr 2013, 20:21 »

Jeg havde lidt problemer med at holde vågen i hele kampen i dag, og de dele jeg så var Liverpool for det meste på bolden. Jeg fangede dog at Jussi og Collins var beast i dag, og bare førstnævnte kun var 34 så han havde en 3-4 sæsoner i sig endnu :-)

Nu tabte Sunderland i dag og hvis de nu rykker ned så er Adam Johnson en spiller jeg er fan af. Jeg har dog ikke set så frygtelig meget Sunderland i den her sæson, men jeg syntes en offensiv kvartet bestående af Jarvis - Yossi - Johnson; Carroll, virker spændende.

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #564: 12 Apr 2013, 12:17 »

Jaaskelainens kontrakt er blevet automatisk forlænget med ét år pga. antal kampe i denne sæson. Det er så vigtigt, han har været en kanon sidste skanse for os i år!  Smiley

www.bold.dk/nyt/Hammers-keeper-aktiverer-klausul

Zone 43
Manager

« Svar #565: 15 Apr 2013, 15:28 »

"Winston Reid, James Tomkins, George McCartney could all miss the game v Man Utd on Weds"
Tanken alene om Pogatetz skal stå overfor van Persie og/eller Rooney er forfærdelig. Faktisk på grænsen til at det burde være ulovligt. Så er jeg mere tilhænger af, at give Spence chancen fra start, hvis ikke Reid eller Tomkins bliver klar.

Edit: Yay! Reid og Noble er meldt klar til morgendagens kamp, Tomkins ude.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2013, 19:28 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #566: 17 Apr 2013, 20:10 »

Start-11: Jussi; Demel, Reid, Collins, O'Brien; O'Neil, Diame; Vaz Te, Nolan, Jarvis, Carroll.
Bænk: Henderson, Pogatetz, Taylor, Collison, Noble, Maiga, C. Cole.

Vigtigt at Reid er med i start-11, og at Noble er klar nok til bænken. Forhåbentlig er klar nok til en startplads i weekenden. Nogen der kender status på J. Cole, han har været væk i nogen tid efterhånden.
Vi har gjort det fint på det seneste, så et bud - nok nærmere et ønske - er, at vi snupper (minimum) et enkelt point.

- Daniel Agger.

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #567: 17 Apr 2013, 20:45 »

Jeg sidder klar med trøjen på og krydsede fingre! Thumbs Up

Vi har gjort det fint på det seneste, så et bud - nok nærmere et ønske - er, at vi snupper (minimum) et enkelt point.

Kunne ikke have sagt det bedre selv.

Zone 43
Manager

« Svar #568: 08 Maj 2013, 17:27 »

Den seneste sladder lige nu hedder at der skulle være indledt de første samtaler med Birmingham omkring at hente Nathan Redmond. Personligt så jeg gerne at man gik efter Yann Sommer, Adel Taarabt og Loic Remy. De to sidste burde vel være realistisk nok, når nu QPR ryger ned?

Jeg håber at man snart, og først og fremmest, får forlænget med BFS, da der hurtigt kan opstå en masse rygter, nu da Ferguson har trukket sig.

- Daniel Agger.

ptrN
Manager

« Svar #569: 08 Maj 2013, 17:33 »

Den seneste sladder lige nu hedder at der skulle være indledt de første samtaler med Birmingham omkring at hente Nathan Redmond. Personligt så jeg gerne at man gik efter Yann Sommer, Adel Taarabt og Loic Remy. De to sidste burde vel være realistisk nok, når nu QPR ryger ned?

Jeg håber at man snart, og først og fremmest, får forlænget med BFS, da der hurtigt kan opstå en masse rygter, nu da Ferguson har trukket sig.
Hehe.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010