home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211105 gange)
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

Sv: West Ham Tråden
« Svar #525: 02 Mar 2013, 23:57 »

Nu så jeg ikke kampen i dag, men en 1:0 sejr ude mod Stoke er super lækkert med det kampprogram vi rammer nu.

Og så kan jeg se at Joe Cole startede i midten, og uden at ligge for meget i det så er jeg da tættere på at være West Ham manger end en herinde :-)

.. så kunne det måske være en mulighed at rykke Joe Cole ind på Nolans plads, og så starte med Vaz Te eller w/e på kanten.

Jarvis og Cole på kanten uanset hvad.

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #526: 14 Mar 2013, 15:45 »

Diarra wants Hammers exit

Det lyder lidt som Diarra har en smule ondt i røven over ikke at slå til i England. Han var skadet i tre måneder og da han kom tilbage var han med i 3 ud af 5-7 kampe, mener jeg. Det er dog godt det samme, da det jeg nåede at se fra ham ikke imponerede mig..

Zone 43
Manager

« Svar #527: 16 Mar 2013, 02:04 »

Lad endelig Diarra blive i Frankrig, når hans lejeaftale udløber. Selvom det er ikke helt optimalt, så synes jeg at O'Neil har gjort det fint på den centrale midtbane, og der udover har vi Collison, Noble og Diame til de to pladser. Ingen grund til at holde på den tosse til Diarra.

Dagen i dag - eller gårdagen ret beset - har budt på to rygter i form af Yossi Benayoun og Anders Lindegaard. Det vil ikke være helt tosset at få de to tilført, især sidstnævnte. Jussi er ikke lige nogen ung knøs længere. Desværre.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/west-ham--chelsea-transfers-1766988
http://www.sporten.dk/fodbold/west-ham-jagter-lindegaard

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #528: 16 Mar 2013, 11:54 »

Yossi er altid velkommen i West Ham imo, men jeg må indrømme at jeg er lidt mere skeptisk overfor Lindegaard. Jeg ved at han har spillet lidt løst og fast i United, men det er så også det. Selvom det meste af fodbold Danmark sidder og klapper i deres små fede hænder over muligheden for at have en målmand som endelig starter inde i en af de store ligaer, så er jeg altså meget skeptisk.

Dog er jeg enig at Jussi skal skiftes ud, og hvad jeg har kunnet læse mig til så skulle Stephen Henderson heller ikke noget helt specielt. Jeg er selv imponeret over Brad Guzan fra Aston Villa i øjeblikket, da han i de Villa kampe jeg har set, har været klart den bedste på banen. Hvis de så rykker ned, så kan det jo være at man kan lave en nem og billig handel der, som jeg ihvertfald ikke ville have noget imod.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #529: 16 Mar 2013, 13:12 »

Men er Big Brad ikke også plus 35? Ser helst vi får en yngre model.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #530: 16 Mar 2013, 13:15 »

Lindegaard og Guzan er begge født i 1984, og er 28 år Wink

Kolo Abib Touré

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #531: 16 Mar 2013, 13:57 »

What? Har altid troet at han var godt oppe i årene. Min fejl.

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #532: 16 Mar 2013, 14:42 »

Det lyder lidt som om du tænker på Brad Friedel. Hvis de satser på ham, så kunne vi vel lige så godt beholde Jussi :-)

Zone 43
Manager

« Svar #533: 18 Mar 2013, 15:26 »

https://twitter.com/OnWestHam/status/313636765191770115
Lol'd. Grin

Jeg så kun første halvleg af kampen i går, hvor jeg synes vi egentlig er godt med i kampen. Desværre fik Carroll - imo fejlagtigt - annulleret sit mål, hvad der kunne have ændret kampen. Og hvad i alverden er det Jussi prøver på ved deres første mål? Lave en parodi på VK?
Desværre flaskede resultaterne sig ikke vores vej, og vi må stadig anses for at være en del af nedryksningsfeltet pt. Jeg har dog en stor tiltro til BFS og resten af holdet, så målsætningen om at forblive oppe nok skal blive en realitet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #534: 19 Mar 2013, 10:10 »

På den ene side er jeg selvfølgelig ærgerlig over ikke at få point i weekenden, men på den anden side så er det nok heller ikke på Stamford Bridge vi skal hente vores point.
Fra min synsvinkel syntes jeg det er urimeligt at give Jussi skylden for 1-0 målet. Bagkæden forsøger at skubbe frem, men Demel står og sover, som gør at Lampard er onside og nemt kan score. Generelt blev Demel faktisk fanget et par gange ude på højrebacken. Collison og O'Neil så heller ikke for gode ud inde på den centrale midt, og da Diame blev skiftet ud i pausen for Taylor blev det bestemt ikke bedre.

Hvis vi får tre point mod West Brom og Wigan, og så måske et enkelt mod både Southampton og United, så tør jeg også godt sige os fri fra nedrykning. Et nederlag til Wigan kunne dog blive farligt, hvis tingene stadigvæk ser sådan ud når vi møder dem.

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #535: 19 Mar 2013, 10:40 »

I mit hoved er det heller ikke Jussi alene der kan bebrejdes 1-0 målet. Jeg havde da håbet på at få et enkelt point men det var nok heller ikke så realistisk.  Smiley

Hvis vi får tre point mod West Brom og Wigan, og så måske et enkelt mod både Southampton og United, så tør jeg også godt sige os fri fra nedrykning. Et nederlag til Wigan kunne dog blive farligt, hvis tingene stadigvæk ser sådan ud når vi møder dem.

Ja der er et par gode kampe tilbage som forhåbentlig kommer til at give 3 point. Jeg skal forøvrigt over og se kampen mod Wigan  Grin

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #536: 19 Mar 2013, 11:00 »

Nice, har du været ovre og se dem før, eller er det første gang?

Personligt har jeg været ovre at se dem to gange. En gang da min far arbejdede i England, hvilket er 14 år siden nu (jeg er 21), mod Tottenham og tilbage i 2010 under Zolas regime mod netop Wigan. Wigan kampen var noget af det fedeste jeg nogensinde har oplevet, da vi hurtigt kom bagud på et selvmål (kan ikke huske hvem), men endte med at vinde 3-2 på et mål af Scott Parker et kvarter før tid Opstemt

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #537: 19 Mar 2013, 11:09 »

Det bliver min første  Smiley
Jeg glæder mig som et lille barn til at mærke stemningen live.

Nice, har du været ovre og se dem før, eller er det første gang?

Personligt har jeg været ovre at se dem to gange. En gang da min far arbejdede i England, hvilket er 14 år siden nu (jeg er 21), mod Tottenham og tilbage i 2010 under Zolas regime mod netop Wigan. Wigan kampen var noget af det fedeste jeg nogensinde har oplevet, da vi hurtigt kom bagud på et selvmål (kan ikke huske hvem), men endte med at vinde 3-2 på et mål af Scott Parker et kvarter før tid Opstemt

Fedt, det det lyder som en vanvittig fed kamp, jeg håber den jeg skal se bliver bare halvt så spændende  Grin

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #538: 19 Mar 2013, 11:27 »

Tanken om et fyldt Upton Park giver mig stadigvæk gåsehud. Specielt når de begynder at synge "Bubbles" med sæbebobler og det hele som man har set i tv. Jeg mener vi har haft fuldt stadion til næsten alle hjemmebanekampe så den del er du vidst forholdsvis sikker, og så må vi da bare håbe på at vi spiller noget underholdende bold :-)

runelarsen
Ynglingespiller

« Svar #539: 19 Mar 2013, 12:13 »

Tanken om et fyldt Upton Park giver mig stadigvæk gåsehud. Specielt når de begynder at synge "Bubbles" med sæbebobler og det hele som man har set i tv. Jeg mener vi har haft fuldt stadion til næsten alle hjemmebanekampe så den del er du vidst forholdsvis sikker, og så må vi da bare håbe på at vi spiller noget underholdende bold :-)

Jeg er overbevist om at kampen bliver fed og hvis ikke andet så en super oplevelse Smiley

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010