home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1168 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Den store Paradise Hotel-tråd
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Var Peter og Cecilie de rigtige vindere?
Ja
- 23 (20,7%)
Nej, Kasper og Tammie skulle have vundet!
- 10 (9%)
Peter skulle have smidt kuglen og taget de 500.000 kr.
- 47 (42,3%)
Cecilie burde smide kuglen
- 8 (7,2%)
Ved jeg ikke..
- 6 (5,4%)
Hvem er Peter og Cecilie??! Jeg er kun interesseret i Patrick.
- 4 (3,6%)
Lorte spørgsmål - kom med et bedre!
- 13 (11,7%)
Antal Stemmer: 111

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Den store Paradise Hotel-tråd  (Læst 202286 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #540: 22 Feb 2011, 07:40 »

Hvad fanden laver de egentlig i weekenderne på hotellet?
Logged

FCK

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #541: 22 Feb 2011, 16:42 »

Så vidt jeg ved er en uge på Paradise: Mandag,Tirsdag,Onsdag,Torsdag og Så NY UGE.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #542: 22 Feb 2011, 16:57 »

Hvad fanden laver de egentlig i weekenderne på hotellet?

Knalder vel? Rullende Øjne
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #543: 22 Feb 2011, 17:08 »

Åh det er lige ved at jeg kommer til elske Thomas Blachman når han udtaler sig om nutidens værste tv Paradise Hotel

læs her http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-37573097.html?forside

Det er et sundhedstegn at raske drenge vil se på smukke kvinder.....men at se disse tåber uden andre egenskaber at kunne manipulere og bolle få så meget opmærksomhed er direkte sygt det kan godt være at deltagerne som Blachman hævder er psykopater..... det passer godt med de lærerbøger jeg har læst.... men hvordan stiller det så ikke seerne..... er der nogen håb for dem  Wink

Tja hvorfor blander en "gammel sur mand sig i denne debat"....tja måske fordi jeg selv har børn som påtvinges til at skulle høre på disse elendige psykopater som i dagspressen ophæves til ikoner og helte.... hvad kan deltagerne i Paradise Hotel og hvad bidrager de med..... intet absolut intet.... er de blomsten af Danmarks ungdom ?

Hold kæft hvis dette program kan fange jer unge...så bliver jeg sgu bekymret for jeres IQ og vores fælles fremtid...
Brug jeres liv på noget konstruktivt.... handler det om at se nogen bolle så prøv det selv eller lej en film... alt er bedre end Paradise Hotel  Peace
Logged

YNWA

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #544: 22 Feb 2011, 17:39 »

Åh det er lige ved at jeg kommer til elske Thomas Blachman når han udtaler sig om nutidens værste tv Paradise Hotel

læs her http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-37573097.html?forside

Det er et sundhedstegn at raske drenge vil se på smukke kvinder.....men at se disse tåber uden andre egenskaber at kunne manipulere og bolle få så meget opmærksomhed er direkte sygt det kan godt være at deltagerne som Blachman hævder er psykopater..... det passer godt med de lærerbøger jeg har læst.... men hvordan stiller det så ikke seerne..... er der nogen håb for dem  Wink

Tja hvorfor blander en "gammel sur mand sig i denne debat"....tja måske fordi jeg selv har børn som påtvinges til at skulle høre på disse elendige psykopater som i dagspressen ophæves til ikoner og helte.... hvad kan deltagerne i Paradise Hotel og hvad bidrager de med..... intet absolut intet.... er de blomsten af Danmarks ungdom ?

Hold kæft hvis dette program kan fange jer unge...så bliver jeg sgu bekymret for jeres IQ og vores fælles fremtid...
Brug jeres liv på noget konstruktivt.... handler det om at se nogen bolle så prøv det selv eller lej en film... alt er bedre end Paradise Hotel  Peace

Sikke da noget pis at fyre af. Et tv-program har intet at gøre med folks IQ, har da aldrig hørt noget så idiotisk. Hvis folk har lyst til at se en gruppe unge på et hotel, så skal de da bare gøre det. Måske du skulle bruge dit liv på noget konstruktivt, i stedet for, at sidde og kalde unge mennesker for dumme.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #545: 22 Feb 2011, 17:47 »

Sikke da noget pis at fyre af. Et tv-program har intet at gøre med folks IQ, har da aldrig hørt noget så idiotisk. Hvis folk har lyst til at se en gruppe unge på et hotel, så skal de da bare gøre det. Måske du skulle bruge dit liv på noget konstruktivt, i stedet for, at sidde og kalde unge mennesker for dumme.
Lad vær med at lade dig tirre af alders-racisme.

Blachman burde feje for egen dør først, det er ligesom når man i X-Factor løfter de små børn op på et niveau hvor de tror de ejer hele verden og bagefter så bliver de alligevel til ingenting.
Dét(!!!) er underholdning for underholdningenssky ld. Paradise er Reality, ligesom Robinson var det. Det er underholdning, hvorfor skulle vi ikke se det? Det siger ingenting om IQ eller noget som helst VI vil bare gerne underholdes, at the end of the day så er det også derfor vi ser Sport.

Kom lollere og ældre næste gang bitte.
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #546: 22 Feb 2011, 17:48 »

DeBuur: Er fuldstændig enig på alle punkter. Har tidligere givet min mening til kende om dette program i tråden, og selvom det er at generaliserer at alle unge mennesker der ser dette program må betegnes som folk med lavere IQ, så tror jeg ikke at du har ramt helt ved siden af. Men vil heller holde på min egen teori om at det er folk med med mangel på "drama" i hverdagen som ser dette program. Men hvad ved jeg.

Og nu har jeg for nysgerrigheden set et enkelt afsnit fra den nye sæson, og det er mig en gåde hvordan det program har kunne gå hele 7 sæsoner. De har som du nævner, intet talent, intet at bidrage med, anden end at skabe sig.

Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #547: 22 Feb 2011, 17:49 »

Er helt ærligt ved at være træt af folk herinde som brokker sig over Paradise. Hvis i hader det så meget, så lad dog være at bruge tråden og lad os som ser Paradise, bruge tråden til at diskutere programmet og ikke om det skader unge m.m
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #548: 22 Feb 2011, 17:52 »

Åh det er lige ved at jeg kommer til elske Thomas Blachman når han udtaler sig om nutidens værste tv Paradise Hotel

læs her http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-37573097.html?forside

Det er et sundhedstegn at raske drenge vil se på smukke kvinder.....men at se disse tåber uden andre egenskaber at kunne manipulere og bolle få så meget opmærksomhed er direkte sygt det kan godt være at deltagerne som Blachman hævder er psykopater..... det passer godt med de lærerbøger jeg har læst.... men hvordan stiller det så ikke seerne..... er der nogen håb for dem  Wink

Tja hvorfor blander en "gammel sur mand sig i denne debat"....tja måske fordi jeg selv har børn som påtvinges til at skulle høre på disse elendige psykopater som i dagspressen ophæves til ikoner og helte.... hvad kan deltagerne i Paradise Hotel og hvad bidrager de med..... intet absolut intet.... er de blomsten af Danmarks ungdom ?

Hold kæft hvis dette program kan fange jer unge...så bliver jeg sgu bekymret for jeres IQ og vores fælles fremtid...
Brug jeres liv på noget konstruktivt.... handler det om at se nogen bolle så prøv det selv eller lej en film... alt er bedre end Paradise Hotel  Peace


Hvor meget substans er der, når man tager i byen en fredag aften? Jeg formoder, at du også gik i byen, da du var ung. Når man går i byen, er det for at have det sjovt. Sådan er det også med Paradise Hotel for mit vedkommende. Jeg gør det, fordi det tit får mig til at trække på smilebåndet, og aspektet med sex og damer, gør heller ikke noget.  

Vi skal sgu ikke sidde, og læse bøger dagen lang. Det forventer jeg heller ikke, at du gjorde, da du var ung?

Opmærksomheden har du dog ret i, kan være et irriterende element. Men der er ingen, der tvinger dig til at se Paradse Hotel, læse artikler vedrørende Paradise Hotel etc.



Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #549: 22 Feb 2011, 17:56 »

Er helt ærligt ved at være træt af folk herinde som brokker sig over Paradise. Hvis i hader det så meget, så lad dog være at bruge tråden og lad os som ser Paradise, bruge tråden til at diskutere programmet og ikke om det skader unge m.m
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #550: 22 Feb 2011, 18:38 »

Jeg vil naturligvis blive ved med at forholde mig til de tråde som er på FmF også selvom jeg er uenig med flertallet... der er nok rygklappere i denne verden og det giver sgu ikke udvikling.... jeg undres bare over hvad det er der får almindelige unge mennesker til at se et program som ikke indholdet noget som helst udover intriger og tåbelige deltagere.

Når man som ung gik i byen var det for at være social og eller blive underholdt... i min tid ofte med en del sprut indblandet og gerne høj musik det er vel ikke anderledes idag.. men at sidde og se et program som Paradise Hotel hvad giver det.... værdierne bag programmet vil jeg som forælder til kommende teenagere hvae lov at have en mening om uanset om jeg samtidig ikke pleaser diverse tilhængere af serien.

Logged

YNWA

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #551: 22 Feb 2011, 18:52 »

Hvad fanden laver de egentlig i weekenderne på hotellet?
Tror du seriøst at det hele foregår fire dage? Nogen af afsnittene går over to-tre dage måske.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #552: 22 Feb 2011, 18:59 »

Tror du seriøst at det hele foregår fire dage? Nogen af afsnittene går over to-tre dage måske.
Nej de gør ej, en uge derinde er 4 dage. Noob.
Dag 1 - Check in - Dag 2 - lol Dag 3 - Pandoras - Dag 4 - Parceremoni
and so on.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #553: 22 Feb 2011, 19:01 »

Er helt ærligt ved at være træt af folk herinde som brokker sig over Paradise. Hvis i hader det så meget, så lad dog være at bruge tråden og lad os som ser Paradise, bruge tråden til at diskutere programmet og ikke om det skader unge m.m

At give sin mening til kende hører vel under trådens formål, uanset om den er positivt eller negativt stemt i forhold til trådens emne?
Logged



Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #554: 22 Feb 2011, 19:15 »

Nej de gør ej, en uge derinde er 4 dage. Noob.
Dag 1 - Check in - Dag 2 - lol Dag 3 - Pandoras - Dag 4 - Parceremoni
and so on.
Stop trolling
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010