home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  0 Brugere, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtiden er lys (Hvidovre)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fremtiden er lys (Hvidovre)  (Læst 5270 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #15: 23 Mar 2008, 20:29 »

Dejligt, og super dejligt der er læsere med fra min tidligere blog. Lad os håbe det ikke ender med en fyring i denne blog.  Wink


Det ser jo os rigtig lovende ud i den her blog..
Jeg vil helet sikkert prøve og følge med i din Hvidovre blog..

Nej, så skulle du nok overvejer en karriere som vandbærer istedet for Wink

..NK
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #16: 23 Mar 2008, 20:31 »

Dejligt, og super dejligt der er læsere med fra min tidligere blog. Lad os håbe det ikke ender med en fyring i denne blog.  Wink


Det er jo svært at sige. Jeg kæmper selv mod nedrykningsspøgelse t  og fyresedlen over hovdet i min blog om AGF, men sådan er gamet jo Wink Håber du klarer den...
« Seneste Redigering: 23 Mar 2008, 20:32 af TBM_DK » Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #17: 23 Mar 2008, 20:32 »

I lige måde med AGF, TBM DK
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #18: 23 Mar 2008, 21:31 »

Update Huh?
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #19: 23 Mar 2008, 21:35 »

Update arbejdes der på, men det tar tid når det skal være flot. Imellem tiden så kig på SS af de nye spillere jeg har købt. I skal blot trykke på deres navn om 5 min. så er de der.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #20: 23 Mar 2008, 21:37 »

Update arbejdes der på, men det tar tid når det skal være flot. Imellem tiden så kig på SS af de nye spillere jeg har købt. I skal blot trykke på deres navn om 5 min. så er de der.
Lyder godt Wink
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #21: 23 Mar 2008, 21:50 »

Jeg er ked af at skuffe jer men jeg får først updaten op i morgen. Håber stadig i vil følge med Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #22: 23 Mar 2008, 21:57 »

Jeg er ked af at skuffe jer men jeg får først updaten op i morgen. Håber stadig i vil følge med Smiley

Det er bare i orden.

Har lige et sjovt SS:


Så må vi håbe at du også kan leve op til det hvidovre leverer i mit Newcastle spil
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #23: 23 Mar 2008, 22:04 »

Starten i Hvidovre

Starten i klubben har jeg brugt til at holde øjne og øre åbne. Det er en omvæltning for mig at befinde mig i førersæddet i en klub som forventer det helt store på længere sigt, nemlig SAS liga fodbold i Hvidovre.

Det var noget som fik en til at dæmpe gemytterne for før man kan få et SAS ligamandskab skal man have de fornødne midler til det, og det har vi ikke pt. i Hvidovre. Hverken spillermæssigt, stadionmæssigt eller pengemæssigt. Så jeg blev nød til at forklare bestyrelsen og fansene at ting tager tid og genopbygge.

Det kunne man godt se, og så tog jeg det lidt med ro igen, og foreslog bestyrelsen at jeg kunne tage ud i det danske land og kigge på spillere. Så det gjorde jeg så og kom i første omgang hjem med tre spillere Emil Antonsen hentet i Frem, Dion Knudsen hentet samme sted og Patrick Juhl i Ølstykke. Alle spillerne var nogle som skulle bruges til førsteholdet og til at styrke det i forvejen svage Hvidovre-hold. Jeg forventer meget af de tre herre.

Efter spillerpræsentation smødet var jeg klar til at slappe lidt af – troede jeg. For jeg kunne mærke der var noget der manglede. Men kunne ikke komme i tanke om hvad det var

På banen var Hvidovre været ubesejret op til turneringstart undtagen et nederlag til formstærke, Jerusalem som havde gæstet Hvidovre Stadion. Så selvtilliden var god i truppen.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #24: 23 Mar 2008, 22:05 »

WOW sygt resultat Shockeret
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #25: 23 Mar 2008, 22:07 »

Shit man.. Shockeret jeg skal prøve..

Det er bare i orden.

Har lige et sjovt SS:


Så må vi håbe at du også kan leve op til det hvidovre leverer i mit Newcastle spil
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #26: 23 Mar 2008, 22:09 »

de tre herrer

Lige en fejl der sprang i øjnene Smiley

Men igen flot opsætning, og go update

Keep going, dude Thumbs Up

..NK
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #27: 24 Mar 2008, 14:33 »


Opstart i Viasat Divisionen

Silkeborg - Hvidovre
Så var tiden inde til at sætte gang i de vigtige kampe, og første kampe var på udebane mod Silkeborg, som lige var rykket ned fra SAS-ligaen, hård opgave og starte ud med. Jeg stillede op i en defensiv 4-4-2 formation, hvor kontra angreb var vigtigt.
Billede af Kaimar Saag fra Silkeborg

Startopstilling:
Kim Drejs, Patrick Juhl, Stefan Hansen, Morten Overgaard, Emil Antonsen, Dion Knudsen, Morten Bech, Benno Petersen, Thomas Lindrup, Mads Torry, L. Cieslewiesz

1.Halvleg
Silkeborg startede aggresivt, og efter 30 sek. spil gjorde Kaimar Saag det til 1-0 for hjemmeholdet. Rigtig skidt start af Hvidovre. Der skulle ikke gå lang tid igen før Silkeborg igen var farlige. Efter 9 minutter var bolden spillet ind i Hvidovre's straffesparsfelt, og uheldigvis fik Stefan Hansen bolden prikket forbi egen målmand. 2-0, og Hvidovre havde nu lang vej tilbage. De holdte dog hjemmeholdet for yderligere scoringer i resten af halvlegen, på trods af et massivt pres fra Silkeborg's side.

2 halvleg
Pausen brugte jeg til at sætte nogle ting på plads for vores spillere. Stærkere i Defensive og koncentration på de kontra angreb havde jeg sagt. Og det startede da også fint ud. Vi holdt Silkeborg fra mål i de første 6 min. hvor en velspillende Kaimar Saag endnu engang ville på måltavlen. 3-0, sikke dog en debut tænkte jeg og gemte mit ansigt i den ene hånd. Det skulle gå mere galt for Hvidovre efter 63 min. Endnu et selvmål skulle ind i Hvidovre målet og det skulle Thomas Lindrup stå for. 4-0, jeg havde lyst til at gå - spillerne virkede utålmodige og rastløse. Jeg tog mig sammen og råbte og skreg at kontra angrebene skulle foretages. Og det så ud til at tingene blomstrede lidt op, for i 71 min. reducerede den lejede Brøndby svend Cieslewiesz det til 4-1. Jeg kunne glæde mig over en velfungerende kontrachance og et smil bredte sig på mine kinder. Men jeg skulle få mere at glæde mig over, 4-2 var nemlig lige om hjørnet, da Dion Knudsen købt i Frem ville lege med. Og det var ikke sidste mål fra Dion Knudsen's side han tog sig af et straffe som var begået mod Hvidovre efter 87 min. spil og reducerede endnu engang. Jeg var glad, jeg følte at mine ord var hørt, og jeg så et helt andet Hvidovre hold. Hvidovre holdt det smalle nederlag resten af kampen. Og dermed endte kampen 4-3 til Silkeborg. Det skulle man ellers ikke tro efter den 1.halveg.

Slutstilling: 4-3
MoM: Dion Knudsen (9)(2 mål)
« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 22:12 af Erfurt » Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #28: 24 Mar 2008, 15:36 »

Nogle kommentarer ?
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtiden er lys (Hvidovre)
« Svar #29: 24 Mar 2008, 15:41 »

sejt med hvidovre Opstemt kører selv et spil og er kun blevet nr 6 igen :d
Logged

maaahhh-h-h-h

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010