Opstart i Viasat DivisionenSilkeborg - Hvidovre Så var tiden inde til at sætte gang i de vigtige kampe, og første kampe var på udebane mod Silkeborg, som lige var rykket ned fra SAS-ligaen, hård opgave og starte ud med. Jeg stillede op i en defensiv 4-4-2 formation, hvor kontra angreb var vigtigt.
Billede af Kaimar Saag fra Silkeborg
Startopstilling: Kim Drejs, Patrick Juhl, Stefan Hansen, Morten Overgaard, Emil Antonsen, Dion Knudsen, Morten Bech, Benno Petersen, Thomas Lindrup, Mads Torry, L. Cieslewiesz
1.Halvleg Silkeborg startede aggresivt, og efter 30 sek. spil gjorde
Kaimar Saag det til 1-0 for hjemmeholdet. Rigtig skidt start af Hvidovre. Der skulle ikke gå lang tid igen før
Silkeborg igen var farlige. Efter 9 minutter var bolden spillet ind i Hvidovre's straffesparsfelt, og uheldigvis fik
Stefan Hansen bolden prikket forbi egen målmand. 2-0, og Hvidovre havde nu lang vej tilbage. De holdte dog hjemmeholdet for yderligere scoringer i resten af halvlegen, på trods af et massivt pres fra
Silkeborg's side.
2 halvlegPausen brugte jeg til at sætte nogle ting på plads for vores spillere. Stærkere i Defensive og koncentration på de kontra angreb havde jeg sagt. Og det startede da også fint ud. Vi holdt
Silkeborg fra mål i de første 6 min. hvor en velspillende
Kaimar Saag endnu engang ville på måltavlen. 3-0, sikke dog en debut tænkte jeg og gemte mit ansigt i den ene hånd. Det skulle gå mere galt for Hvidovre efter 63 min. Endnu et selvmål skulle ind i Hvidovre målet og det skulle
Thomas Lindrup stå for. 4-0, jeg havde lyst til at gå - spillerne virkede utålmodige og rastløse. Jeg tog mig sammen og råbte og skreg at kontra angrebene skulle foretages. Og det så ud til at tingene blomstrede lidt op, for i 71 min. reducerede den lejede
Brøndby svend
Cieslewiesz det til 4-1. Jeg kunne glæde mig over en velfungerende kontrachance og et smil bredte sig på mine kinder. Men jeg skulle få mere at glæde mig over, 4-2 var nemlig lige om hjørnet, da
Dion Knudsen købt i Frem ville lege med. Og det var ikke sidste mål fra
Dion Knudsen's side han tog sig af et straffe som var begået mod Hvidovre efter 87 min. spil og reducerede endnu engang. Jeg var glad, jeg følte at mine ord var hørt, og jeg så et helt andet Hvidovre hold. Hvidovre holdt det smalle nederlag resten af kampen. Og dermed endte kampen 4-3 til
Silkeborg. Det skulle man ellers ikke tro efter den 1.halveg.
Slutstilling: 4-3
MoM: Dion Knudsen (9)(2 mål)