Jeg må indrømme, at jeg synes at det går den forkerte vej for den danske rap.
Det var på sin top, da L.O.C. kom med "Nyt Fra Vestfronten" - Dét var rigtig rigtig god dansk rap, med flow og NYTÆNKNING! Det hele toppede så i Prima Nocte - bestemt en genial plade, og Suspekt er gået fra råbe-rap til mere behageligt. Der er bare numre, som falder igennem, og jeg VIRKELIG ikke kan se NOGET i.
Der er ikke mange af de danske rappere, der har nytænkning, i sine beats, i sine flows, i sine produktioner. Det bliver det samme og det samme og jeg mener, at de danskere der prøver at komme op på noget godt, via sin nytænkning, flopper. Jeg synes personligt, at L.O.Cs nye album ikke er værd at spilde mine penge på - det interesserer mig ikke, at han på sin første single leverer et omkvæd der SLET ikke holder. Det er for poetisk, for Nephew'sk! Og lad nu Nephew holde den stil, alene, selvom du har arbejdet sammen med dem.
Der er to rappere, som for mig har højt niveau i Danmark. Den bedste danske rapper er Troo.L.S; han har flow, han har nytænkning, han har stil på den fede måde. Den anden er USO, fordi han er som han er, hurtigt flow og man bliver ikke træt af stemmen.
Når vi så går "over there", så kan jeg nævne mange flere fede rappere - de går sammen på kryds og tværs, leverer det ene fede remix og "feater" hinandens sange. Den bedste af dem alle er T.I. - det bedste flow, den bedste stemme, men ikke de bedste beats. Det hele redder han så, ved sin fantastiske evner.
Jeg er også blevet vildere og vildere med Lil Wayne - han er lidt pop, men alligevel en man husker, og han har det der skal til hvis han dropper noget af sin måde at rappe på. Jeg er også vild med T-Pain, men det kan man vel ikke kalde rap og så er Akon FANTASTISK til at synge omkvæd, hans vers er jeg ikke meget for.
Sig bare til, jeg kan finde MANGE fantastiske sange, som jeg kan vise for jer.
- ZULU!
Synes også L.O.C. XXXCouture var langt under hans standard.. Men han kommer virkeligt tilbage på numre som **** Mig Nu og Bare En Pige... Men synes bestemt ikke han fortjener, at blive bedømt på XXXCouture, hvilket er et Nephew/Justin nr.
De ligger i coveret..