home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1055 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Lyrics
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lyrics  (Læst 2276 gange)
steeval
Reserveholdsspiller

Lyrics
« : 22 Mar 2008, 00:42 »

Hey Freaks.. Jeg leder efter LOC lyrics til hans nye album.. Nogle der ved hvor de ligger?

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Zulue
Manager

Sv: Lyrics
« Svar #1: 22 Mar 2008, 00:45 »

Hey Freaks.. Jeg leder efter LOC lyrics til hans nye album.. Nogle der ved hvor de ligger?

I hans nye album ... Men hvis du har albummet, har du vel også coveret? Wink

De ligger vel på http://www.dklyrics.dk/  Smiley

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 22 Mar 2008, 00:45 »

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 22 Mar 2008, 00:48 »

Jep men det står jo med mega lille skrift.. Kunne godt skrive hele lortet over, men gider ikke hvis der allerede er nogle der har gjort det..

Er sindsygt stor fan af dansk rap.. Specielt hvis man sammenligner med det lort de spytter ud "Over There", da danske rappere har ikke solgt ud og rapper stadig om ting der vedkommer en i stedet for penge, biler og piger. L.O.C, Jokeren og Clemens (Dog kun hans første) plader, har alle ærespladser i mit pladestativ Smiley

EDIT: Mange tak for hjælpen Peace

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 22 Mar 2008, 00:53 »

Hvad synes i forresten om hans nye plade? Har snart hørt den et par gange, og synes virkeligt han rammer en på en ny måde end før.. Det er en mere "voksen" L.O.C. man hører og det kan jeg sku godt li'

Man kan sammenligne det lidt med forvandlingen man oplever hos Suspekt fra "ingen slukker the stars" til "Prima Nocte"

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 22 Mar 2008, 00:53 »

Jep men det står jo med mega lille skrift.. Kunne godt skrive hele lortet over, men gider ikke hvis der allerede er nogle der har gjort det..

Er sindsygt stor fan af dansk rap.. Specielt hvis man sammenligner med det lort de spytter ud "Over There", da danske rappere har ikke solgt ud og rapper stadig om ting der vedkommer en i stedet for penge, biler og piger. L.O.C, Jokeren og Clemens (Dog kun hans første) plader, har alle ærespladser i mit pladestativ Smiley

Hvad skal du da bruge det til, eftersom du vil have det skrevet over ?  Huh

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 22 Mar 2008, 00:55 »

Specielt med rap musik er det lyrikken der tæller frem for beatet.. Derfor jeg gerne vil have lyrikke direkte til copy paste Smiley

EDIT: Pop musik handler 90% om rytme der sætter sig i hovedet. Rap handler 90% om lyrik

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 22 Mar 2008, 00:57 »

Specielt med rap musik er det lyrikken der tæller frem for beatet.. Derfor jeg gerne vil have lyrikke direkte til copy paste Smiley

Okey, men kan foreslå at du tjekker google lidt mere, i stedet for at starte et forum op..
for der tror jeg sagtens du kan finde noget, eller så skriv igen når du lige har tjekket, så skal jeg nok hjælpe Wink

Niko
Gæst

« Svar #8: 22 Mar 2008, 00:58 »

Hvad synes i forresten om hans nye plade? Har snart hørt den et par gange, og synes virkeligt han rammer en på en ny måde end før.. Det er en mere "voksen" L.O.C. man hører og det kan jeg sku godt li'

Man kan sammenligne det lidt med forvandlingen man oplever hos Suspekt fra "ingen slukker the stars" til "Prima Nocte"

Synes at dansk rap har hævet sig utrolig meget, siden at Prima Nocte kom. Nu er L.O.C. også ude med et højt niveau, og glæder mig til at se Joe Trues plade. Kama Sutra er et fantastisk nummer, og han har klart Danmarks bedste flow. Johnson kommer også med en plade i år og den bliver også spændende.

Hold Nu! fra U$O er også et fantastisk nummer. Har har krydret sin personlighed ind i pladen og har fede beats. Suspekt er dog de fedeste lige for tiden.

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 22 Mar 2008, 01:00 »

Okey, men kan foreslå at du tjekker google lidt mere, i stedet for at starte et forum op..
for der tror jeg sagtens du kan finde noget, eller så skriv igen når du lige har tjekket, så skal jeg nok hjælpe Wink

Mange tak Smiley Ellers må jeg selv gøre det og så skal jeg nok poste det herinde Smiley For det er nogle fantastiske ting manden får spyttet ud

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 22 Mar 2008, 01:01 »

Du kan da også kopiere teksten, indsætte den i WORD og gøre skriften større Thumbs Up

molle
Landsholdsspiller

« Svar #11: 22 Mar 2008, 01:03 »

Det er da kun pga. der ikke er penge i dansk rap  Grin

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 22 Mar 2008, 01:06 »

@ Mikkel:
har dem jo ikke på computeren så ville jeg jo ikke spørge efter dem Smiley

@ Cesc:
Har det på samme måde.. Hvergang jeg hører et nr. fra den CD oplever jeg nye ting.. Et nr. som Rådne Minder giver mig f.eks. nye oplevelser hver eneste gang det sættes på pladespilleren..

Så Hil Dansk Rap og håb på at de kan holde det høje niveau, også i fremtiden

Det er da kun pga. der ikke er penge i dansk rap  Grin

Har måske også en indflydelse Smiley
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 01:08 af steeval » Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 22 Mar 2008, 01:08 »

Syntes klart han er dk's bedste rapper, syntes måske bare hans nye album er en tand for dyster til min smag, men hørte et interwiew/koncert med ham på P3, hvor han spillede og fortalte om det nye album, og grunden til at han har skrevet det er pga. at han syntes han er nået et nyt kapitel pga. han er færdig med at drikke og tage stoffer.

Læste også i en avis, at han faktisk overvejedet at begå selvmord da han var 27 år (mener jeg det var), fordi så følte han at han blev en legende ligesom Kurt cobain og hendrix og så en sidste som døde da de var 27 også en af grundene til at han tog stoffer for så kom døden nærmere, han mente at han havde ikke mere at opnå. men da han så fyldte 28 så tænkte han fuck det nu kan jeg ikke dø derfor stoppede han med stoffer og sprut, så han tænkte at nu måtte han finde på noget andet, også en af grundene til det nye album.

Også L.o.c. og Simon kvam - det er det perfekte mix !!  Peace
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 01:10 af Christopher10 » Logged

Zulue
Manager

« Svar #14: 22 Mar 2008, 01:08 »

Jeg må indrømme, at jeg synes at det går den forkerte vej for den danske rap.
Det var på sin top, da L.O.C. kom med "Nyt Fra Vestfronten" - Dét var rigtig rigtig god dansk rap, med flow og NYTÆNKNING! Det hele toppede så i Prima Nocte - bestemt en genial plade, og Suspekt er gået fra råbe-rap til mere behageligt. Der er bare numre, som falder igennem, og jeg VIRKELIG ikke kan se NOGET i.

Der er ikke mange af de danske rappere, der har nytænkning, i sine beats, i sine flows, i sine produktioner. Det bliver det samme og det samme og jeg mener, at de danskere der prøver at komme op på noget godt, via sin nytænkning, flopper. Jeg synes personligt, at L.O.Cs nye album ikke er værd at spilde mine penge på - det interesserer mig ikke, at han på sin første single leverer et omkvæd der SLET ikke holder. Det er for poetisk, for Nephew'sk! Og lad nu Nephew holde den stil, alene, selvom du har arbejdet sammen med dem.

Der er to rappere, som for mig har højt niveau i Danmark. Den bedste danske rapper er Troo.L.S; han har flow, han har nytænkning, han har stil på den fede måde. Den anden er USO, fordi han er som han er, hurtigt flow og man bliver ikke træt af stemmen.

Når vi så går "over there", så kan jeg nævne mange flere fede rappere - de går sammen på kryds og tværs, leverer det ene fede remix og "feater" hinandens sange. Den bedste af dem alle er T.I. - det bedste flow, den bedste stemme, men ikke de bedste beats. Det hele redder han så, ved sin fantastiske evner.
Jeg er også blevet vildere og vildere med Lil Wayne - han er lidt pop, men alligevel en man husker, og han har det der skal til hvis han dropper noget af sin måde at rappe på. Jeg er også vild med T-Pain, men det kan man vel ikke kalde rap og så er Akon FANTASTISK til at synge omkvæd, hans vers er jeg ikke meget for.

Sig bare til, jeg kan finde MANGE fantastiske sange, som jeg kan vise for jer. Smiley

- ZULU!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010