home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  2 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sporting - Rumo á final
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Sporting - Rumo á final  (Læst 8143 gange)
FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #45: 24 Mar 2008, 15:22 »

Glæd jer til en update med spænende indkøb, og et kæmpe CHOCK SALG . Bare følg med Wink

Spændende*
Logged


FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #46: 24 Mar 2008, 22:04 »


Forsæsonen

27.Juli
Som forsæsonen skrider kommer kampene og Deleuran og hans mandskab har fået en kanon sstart og forhåbentlig også en stor pose selvtillid, efter en 4-1 sejr over Liverpool. Men det var næsten også for godt til at være sandt. de to næste kampe var ikke noget der glædede manager Morten Deleuran.

Auxere 1-0 Sporting CP
1-0, Jean-Michel Lesage

Vit. Setúbal 0-0 Sporting CP

De skuffende resultater, resulterede også i en knap så tilfreds manager.

"Det er kampe jeg virkelig forventer at vi vinder, og jeg vil have at mine spillere tager det her som en kamp der gælder for noget. Det lyder hårdt, men hvis vi har målsætninger om at klare os godt i ligaen og til og med vinde den, så bliver vi nødt til at stramme os lidt an og spille godt i alle kampene.



De nye tider på bænken har også forsaget nogle få tilføjelser. Danske Morten Deleuran har været på indkøb, og har brugt mange penge på kort tid. Han brugte dagens pressemøde, til at introducere de to nye ansigt.

"Jeg har brugt de fire første kampe til at se spillerne lidt an, og ud fra det jeg har set, har jeg fundet ud af hvad der mangler. Selvom vi har mange midtbanespillere, så har de fleste det bedst med at spille centralt. Derfor har jeg været på udkig efter nogle kanter, og selvom Simon (Vuckevic) og Izmailov har gjort det okay, så har en spiller som Ismailov det bedst med at komme ind på midten. Hvordan vi nu skal få ordnet det, det må tiden vise.

Så kom præsentationen af de to nye spillere. Den første spiller trådte ind i lokalet og blev budt velkommen. Et velkendt ansigt fra tv, nemlig midtbanetalentet, uruguaiske Juan Angél Albin. Deleuran gav også et par få ord om Albin:

"Jeg har set Albin i aktion et par gange for Getafe, hvor jeg synes han har gjort det fremragende. Juan's stærke sider er hans hurtighede, god teknik og et fremragende spark. Hans hurtighed kommer til at være det farligste våben, og vores venstre kant kommer til at blive enorm truende for andre hold."

Så trådte den anden spiller ind. Ikke just nogen stor aplaus, for der var ingen der vidste hvem han var. Ikke noget velkendt ansigt hos de mange fremmødte portuguisere som var helt mundlamme. Jonathan Pitropia var navnet på spilleren fra Burkina Faso, der er kommet til klubben fra den tyske 2.divisions klub Freiburg. Han fik disse ord med på vejen:

"De fleste af jeg kender nok ikke Jonathan. Jonathan er meget ung og derfor skal vi nok ikke regne med at han er med fra start lige med det samme. Men han er inde i en god udviklingsfase, og jeg tror på at han nok skal blive et kæmpe navn i Sporting. Jeg har hentet ham i Tyskland, i tyske Freiburg, og jeg håber at i vil tage godt imod ham."



 
 
 
 
 
 








Juan Angel Albin er kommet til klubben for et beløb på
hele 31 millioner kroner. Det er meningen at han skal 
starte inde på venstre kanten.         
                           



 
 
 
 









 
Unge Jonathan Pitroipa er kommet til for 4 millioner kroner.       
Han er ikk set tilset en plads i den startende 11. men er ung og
har alle muligheder for at spille sig ind i truppen
                         



Forsæsonen


Næste udfordring for Deleuran's tropper, er spanske Pontevendre og spanske C.F. Palencia. Det bliver en overkommelig opgave, men der er mange uroligheder omkring klubben. Rygter om tranferskifter plager klubben og efter de to nye spillere er ankommet, skal de også indlære Sporting måde at spille på.

Pontevendre 0-2 Sporting CP
0-1, Yannick Djaló (40)
0-2, Liédson (90+3)


C.F. Palencia 1-3 Sporting CP
0-1, Yannick Djaló (6)
0-2, Liédson (9)
0-3, Gladstone (20)
1-3, Ángel Luis Miguel (47)


Efter to gode kampe i træk, skulle vi selvfølgelig have en kommentar fra den Danske træner, Morten Deleuran.
"Deleuran. Det har været en turbulent start på sæsonen. Hvad har du at sige til dit holds præstation, inden Supercup braget mod FC Porto?"

"Samlet set er jeg faktisk stolte af drengene. De har gjort et godt stykke arbejde, og vi skal tænke på at de kun har tabt en kamp indtil videre. Albin er kommet godt ind på holdet, mens Pitroipa ikke rigtig har haft en chance da han ikke er i topform endnu. Men nu må vi lægge disse kampe bag os og fokusere på den næste. Der er kun en kamp tilbage inden ligaen begynder, og det er ligaen vi skal fokusere på i år. Alt det der ellers kommer, tager vi som en bonus."


CHOCK SALG

11. August
Det bobler og syder i det centrale Lissabon inden rivalopgøret, Sporting Lissabon mod FC Porto. Det bliver heller ikke bedre da det rygtes at klubbens kaptain, Moutinho, er på vej væk. Det benægter cehftræneren heller ikke, men siger på sammetid at han ikke har nogen magt over det der sker.

"Dette er noget der sker over hovedet på mig. Det passer at Real Madrids, og AC Milans bestyrelse har forhørt sig lidt om Moutinho, men vi snakker så høje beløb her at jeg er magtesløs. Det er mellem de tre bestyrelser."
Deleuran nåede også at porientere, at han var på udkig efter en erstatning, hvis de to bestyrelser skulle blive enige om noget.

Sporting CP 1-2 FC Porto
0-1, Ricardo Quaresma (17)
1-0, Yannick Djaló (65)
1-2, Milan Stepanov (68)


Efter et knap så godt resultat, var det alligevel ikke en specielt skuffet træner vi mødte efter kampen.

"Altså man vil jo aldrig tabe, men vi stilte ikke i stærkeste opstilling, og når man tænker på den urolighed der har været omkring truppen er jeg faktisk meget stolt. Yannick spillede en solid kamp, og han sørgede også for det udlignende mål, hvor han driblede helt ned fra ejen bane halvdel og brugte en masse gode et to kombinasioner. At de får udlignet er jo bare ærgeligt."



Efter kampen blev det også offisielt. Midtbanetalentet João Moutinho er væk fra klubben. Han er blevet solgt til Real Madrid får et beløb på 150 millioner danske kroner. Vi har snakket med den danske træner Morten Deleuran, hvad han mener om skiftet.

"Ja det er jo en trist nyhed, men det var måske det bedste for ham. Han ønskede selv skiftet, og bestyrelsen mente at det var ikke noget man kunne sige noget 'nej tak' til. Der er ikke så meget at gøre ved det og nu bliver vi bare nødt til at komme videre, og jeg må på udkig efter en ny offensiv midtbane. Anderson Polga vil være ny kaptajn, og Liédson bliver ny vicekaptajn."










« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 22:26 af FlaskeBong » Logged


AMRDK
Gæst
 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #47: 24 Mar 2008, 22:23 »

Fin update .
Dog mange grammatiske fejl :

kaptain,cehftræneren,offisielt & hurtighede.

De ord skal sidde dèr hvis bloggen skal gøre Wink !
Logged

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #48: 24 Mar 2008, 22:42 »

Geys hvis jeg skal blive bedre til det her skal jeg sq også have noget respons ? Thumbs Up
Logged


FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #49: 24 Mar 2008, 22:43 »

Geys hvis jeg skal blive bedre til det her skal jeg sq også have noget respons ? Thumbs Up

Guys*
Logged


westhamfreak
Gæst
 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #50: 24 Mar 2008, 22:50 »

god update af det og intersate indkob
Logged

FlaskeBong
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sporting - Rumo á final
« Svar #51: 24 Mar 2008, 23:08 »

Update imorgen, med de første kampe . Find ud af hvordan det vil gå Sporting, og hvem skal overtage Moutinho's plads ? Det kommer imorgen .
Logged


Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010