home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23418
  0 Brugere, 123 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Disneypluscomb...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: 6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!  (Læst 11471 gange)
Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #45: 23 Mar 2008, 16:26 »

Hvad siger i der læser med, skal vi have nogle kortere opdates omkring kampene så jeg kan komme lidt videre med mit spil, eller kan i lide den lidt mere uddybende stil som jeg kører lige pt.

og i spørger self bare hvis i vil se ss af noget fra spillet
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #46: 23 Mar 2008, 16:31 »

Hvad siger i der læser med, skal vi have nogle kortere opdates omkring kampene så jeg kan komme lidt videre med mit spil, eller kan i lide den lidt mere uddybende stil som jeg kører lige pt.

og i spørger self bare hvis i vil se ss af noget fra spillet

For min skyld vælger du selv, hvodan du har lyst til at skrive, da jeg synes, at det plejer at give det bedste resultat Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #47: 23 Mar 2008, 16:37 »

Du bestemmer selv, Smiley kan godt lide din stil som den er nu. Men har jo ikke set andet.. så du kan jo prøve med de korte
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #48: 23 Mar 2008, 16:41 »

Okay tak for det, jeg prøver fremover at skrive kampreferaterne lidt kortere, men jeg tror stadig jeg vil satse på at skrive et lille stykke om hver kamp, da jeg mener i skal have en ordentlig chance for at følge med i hvad der sker i og omkring klubben, fremfor bare nogle resultater...

Den grundige opsumering med statistisk og stilling får i ved halvsæson.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #49: 23 Mar 2008, 16:42 »

Lyder dejligt Lazio, hvornår kan vi forvente en update.
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #50: 23 Mar 2008, 16:43 »

I aften en gang, men er jo kommet med update for et par timer siden, så skal lige have tid til at skrive det næste... Opstemt Men arbejder på sagen
Logged

Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #51: 23 Mar 2008, 16:45 »

Jeg syntes at du skriver det helt fantastisk Opstemt, men det ville være rigtig fedt hvis du også tog nogle ss fra kampene .
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #52: 23 Mar 2008, 16:45 »

Super.. og forresten rigtig god update. Og gode resultater. Glæder mig til at hører mere Opstemt
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #53: 23 Mar 2008, 19:55 »

Jensens tropper erobrer førstepladsen


September måned

2. Division Vest
Holstebro stadion, Holstebro
02-09-2007
MoM: Peter Bechmann


Holstebro – Thisted 1 - 4   

Bechmann 10’, 64’
Flindt-Bjerg 18’
Onyenekwe 25’

Denne kamp havde jeg set frem til i lang tid, og ærlig talt havde jeg forventet mig en spændende tæt kamp. Dette blev det dog på ingen måde. Allerede efter 10 minutter var Peter Bechmann på pletten, efter oplæg af Christian Flindt-Bjerg, der suverænt er den spillere der har haft flest oplæg. Kort efter var Flindt-Bjerg selv på pletten, og Onyenekwe så godt som afgjorde kampen efter 25 minutters spil, da han hamrede et frispark ind. I anden halvleg reducerede Holstebro på straffespark, og Peter Bechmann fik lavet endnu en kasse, i en kamp der havde været fantastisk.


2. Division Vest
Lerpytter Stadion, Thisted (Tilskuere 321)
09-09-2007
MoM: Niambele


Thisted – Vanløse 1 – 0


Niambele 93’

Denne kamp ligger stadig, meget klart i erindringen, da vi denne dag hentede nok den mest ufortjente sejr længe set. De seneste par uger havde vi spillet fantastisk flot fodbold, men i dag var præstationen fuldstændig fantasiløs, og uden energi. Vanløse pressede os hele kampen igennem, og vi gjorde blot hvad vi kunne for at køre det uafgjorte resultat hjem. Efter 90 minutter gik det dog helt galt da vi begik straffespark. Her var vi dog meget heldige med at Rasmus Lucht ikke kunne stå for presset, og sparkede forbi mål. I det næste angreb befandt Peter Bechmann sig på kanten, og efter lidt driblinger, sendte han den ind i feltet lige ind i panden på Niambele der sikkert sendte bolden i nettet! Efter kampen kunne vi konstatere at sejren havde sent os op på førstepladsen, en placering vi var meget stolte af, men stadig var klar over at vi nu skulle ud at forsvare i de følgende kampe.

http://www.freeimageparking.com/images/hdec09gt5kba051mo8n.png - Boldbesiddelse 38 % - 62 % siger alt



2. Division Vest
Lerpytter Stadion, Thisted (Tilskuere 319)
16-09-2007
MoM: Peter Bechmann


Thisted FC – Jetsmark 5 – 2

Bechmann 4’, 22’, 61’
Flindt-Bjerg 17’
Jonski 64’


I dag var vi til gengæld fantastiske. Vores skarpe angriber Peter Bechmann viste igen klasse, da ha scorede 3 mål. På intet tidspunkt var sejren i fare, og vi fik udbygget vores føring i toppen af ligaen, men 2 points ned til næste efterfølger.

[http://www.freeimageparking.com/images/wsayo2r3gk8mapr2t8gk.png

Som det kan ses spillede vi en fantastisk kamp



2. Division Vest
Aab’s anlæg bane 1
22-09-2007


Aab2 – Thisted FC 1 – 1


Salomonsson 71’

Denne kamp havde jeg også glædet mig meget til. Det var godt nok mod et rigtig godt hold, men samtidig var det imod vores samarbejdsklubs reserver hold, så der var absolut noget på spil, vi ville vise dem vores klasse!

Op til kampen havde jeg ændret lidt i taktikken, og det viste sig at det gav bonus, da vi igennem første halvleg spillede Aab2 ud af banen. Jeg var stolt af mine drenge og i halvlegen fortalte jeg mine drenge at de kunne vinde kampen…

Først i anden halvleg scorede Aabs unge angriber Nichlas Jensen, men vi lod os ikke slå ud og efter 71 minutter gav det så bonus, da Emil Salomonsson efter en solopræstation på kanten, legede med Aabs forsvar og sendte bolden i nettet. I de sidste 20 minutter havde vi Aab i vores hule hånd, men vi formåede ikke at score, på trods af det var jeg meget tilfreds med mine drenge.










Landspokalturnering 3. Runde.
Lerpytter Stadion, Thisted (Tilskuere 1769)
26-09-2007


Thisted – Kolding FC 2 – 3

Salomonsson 58’ .

Onyenekwe 79’


Hele 1769 havde fundet vej til Lerpytter i dagens anledning, hvor Thisted skulle forsøge at spille sig videre i Landspokaltuneringe n.

Det startede dog rigtig skidt for os, da Karsten From allerede efter 12 minutter havde lavet to kasser. Herfra gik det dog kun fremad. Vi begyndte så småt at spille os ind i kampen, men efter en halvsløj første halvleg måtte vi dog gå til pause bagud med to mål, og med meget lang vej igen.

I anden halvleg overraskede vi dog alt og alle, og med vores fantastiske spil, skabte vi en lige så fantastisk stemning på Lerpytter. Efter 58 minutter scorede Emil Salomonsson og med 10 minutter igen, udlignede Onyenekwe, det var fantastisk! Kort før tid var vi meget meget tætte på at afgøre kampen, men der blev brændt på det skammeligste.

I den forlængede spilletid kunne vi desværre ikke følge med længere, og allerede efter 3 minutter scorede Kolding til 2 – 3. Vi forsøgte, og gjorde alt hvad vi kunne, men der var ikke flere kræfter tilbage, dette viste alt for tydeligt forskellen på 2. Division og 1. Division. Med dette første nederlag i sæsonen, missede vi en af vores målsætninger, men på trods af det havde jeg intet at bebrejde mine drenge, der havde kæmpet røven ud af bukserne.


2. Division Vest
Hobro Stadion, Hobro
29-09-2007


Hobro – Thisted FC 3 – 0


Denne kamp var decideret dårlig, og vi blev spillet ud af banen det meste af kampen. Vi var under belejring, og her kunne jeg fra bænken se at 120 minutters fodbold 3 dage forinden havde tæret hårdt på mine spillere. Sæsonens første nederlag i 2. Division Vest, men første pladsen holdt vi trods alt.
Logged

Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #54: 23 Mar 2008, 20:19 »

Rigtig god update Opstemt, bliv ved ! Synd at du tabte til Kolding men de er også en række over dig..
« Seneste Redigering: 23 Mar 2008, 20:21 af Jacobqu » Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #55: 23 Mar 2008, 20:24 »

ja det er jo det, men jeg må forsøge igen i næste sæson Opstemt Hvor jeg forhåbentlig får to chancer i sæsonen for at gøre gengæld over Kolding Opstemt
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #56: 23 Mar 2008, 20:25 »

Rigtig god update.. Du skriver godt og din opsætning er god. Bliv ved jeg følger med
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #57: 23 Mar 2008, 20:27 »

Rigtig god update... ham P. Bechmann han er da et lille målmonster Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #58: 23 Mar 2008, 20:46 »

Må jeg komme med et forslag til rettelser i forrige update? Smiley

..NK
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #59: 23 Mar 2008, 21:57 »

Må jeg komme med et forslag til rettelser i forrige update? Smiley

..NK

Naturligvis!

Dejligt at i følger med!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010