home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: 6# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!  (Læst 11603 gange)
Laziofan
Reserveholdsspiller

Sv: 3# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #30: 22 Mar 2008, 02:29 »

Prøv lige at se det nu? :s
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 02:31 af Laziofan » Logged

Cencur
Manager

« Svar #31: 22 Mar 2008, 02:41 »

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 22 Mar 2008, 08:08 »

Synes det ser fint ud og en spændende klub. Jeg følger med Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Don Abramovich
Manager

« Svar #33: 22 Mar 2008, 10:25 »

Laziofan:

Først gemmer du billedet i paint. Ellers kan du hente The Gimp som er freeware. Lidt alá photoshop, men mere for begyndere Smiley Husk at gem som .png.

Så upload på www.freeimageparkin g.com eller www.tinypic.com. Tag så det link der hedder ''direct link''

Når du vil sætte billedet ind skriver du:
Kode:
[img ]*LINK*[/img]
- Meget vigtigt at huske mellemrummet i det første ''img'', ellers vil billedet blive vist helt tosset Opstemt

Hvis du så vil sætte tekst omkring dit billede bruger du ovenstående kode, og skriver
Kode:
[float=][/float]
uden om. Hvis du skriver ''right'' efter float= kommer den selvfølgelig til højre.

Så skriver du din tekst og sætter så denne kode ind i teksten:
Kode:
[float=Right/left][img ]*LINK[/img][/float]

Håber det var til at forstå Smiley

Men selve bloggen lover godt, og du fortsætter bare med at kalde det Lerpytter Wink

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 22 Mar 2008, 11:46 »

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 22 Mar 2008, 20:49 »

Laziofan:

Først gemmer du billedet i paint. Ellers kan du hente The Gimp som er freeware. Lidt alá photoshop, men mere for begyndere Smiley Husk at gem som .png.

Så upload på www.freeimageparkin g.com eller www.tinypic.com. Tag så det link der hedder ''direct link''

Når du vil sætte billedet ind skriver du:
Kode:
[img ]*LINK*[/img]
- Meget vigtigt at huske mellemrummet i det første ''img'', ellers vil billedet blive vist helt tosset Opstemt

Hvis du så vil sætte tekst omkring dit billede bruger du ovenstående kode, og skriver
Kode:
[float=][/float]
uden om. Hvis du skriver ''right'' efter float= kommer den selvfølgelig til højre.

Så skriver du din tekst og sætter så denne kode ind i teksten:
Kode:
[float=Right/left][img ]*LINK[/img][/float]

Håber det var til at forstå Smiley

Men selve bloggen lover godt, og du fortsætter bare med at kalde det Lerpytter Wink

Det må jeg sige! Det var ikke blot til at forstå, nej det var guld værd!

Mange tak, som i kan se er der nu billeder i sidste update.

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 23 Mar 2008, 02:26 »

Første rigtige test, og hvilken en!

Brabrand – Thisted FC
Brabrand Stadion kl. 15.00
04/08/2007

Det var lørdag den 4. August. Solen stod højt på himlen, og vestenvinden var mild, da vi tog af sted fra Thisted kl. 10.00. I bussen var der en euforisk stemning, og de 15 mand der var udtaget til kampen, var alle i strålende humør, og de så som jeg, meget frem til at få taget hul på den nye sæson. Jeg havde især sommerfugle i maven, da dette var min første rigtige test, og jeg var klar over at denne kamp var en af de måske vigtigste i hele sæsonen, da jeg vidste at Brabrand ville blive en af vores aller største konkurrenter om de 2 meget vigtige oprykningspladser, som vi trods vores målsætning om en sikker placering i toppen af divisionen, ville gøre alt for at opnå. Derfor måtte vi ikke tabe, hvilket jeg havde forklaret spillerne dagen forinden. På taktikmødet havde jeg også fortalt spillerne at vi ikke ville spille vores foretrukne system, men derimod ville tage vores 2. Taktik i brug, da jeg ikke helt ærligt troede på, at vi ville kunne vinde på vores flotte spil, men en hård fysisk omgang ville måske kunne gøre det. Dog havde jeg spekuleret meget over systemet natten over, da vores stjerneangriber Peter Bechmann sad ude med karantæne havde vi ingen anden fysisk angriber til at ligge på toppen, hvilket ærgrede mig. Ingen af vores udtagne angribere Ronni Jonski eller Mickey Berg ville have klassen til at ligge alene på toppen, mod et stærkt centerforsvar som Brabrand råder over med bl.a. Den tidligere AGF’er Kasper Kure, dog havde jeg valgt at nyindkøbet Ronni Jonski skulle have chancen. Desuden havde jeg instrueret min offensive midtbane til at søge ud af i banen, og ned langt kanterne, da jeg på forhånd havde udtænkt kontraangreb som værende vores største våben.

Da klokken nærmede sig 13.45, så vi byskiltet til Århus, og derfra fandt vi hurtigt den lille fine forstad Brabrand. Jeg var spændt, men nu begyndte nerverne at spille mig et pus, og jeg måtte hurtigt lige tage en tår af min vandflaske, for at undgå at besvime.

Da vi ankom til stadion fik spillerne hurtigt klædt om, og jeg fik givet de sidste hurtige instrukser før opvarmningen, jeg fornemmede at spillerne var vilde efter at komme ud og trille med ”den runde”, så jeg lod dem hurtigt slippe for min taktiksnak.

Under den halve times opvarmning, blev jeg og min assistent Jan Nielsen enige om opstillingen til kampen, imens vores gutter varmede hårdt op, med de opvarmningsøvelser vi på forhånd havde aftalt. Opstillingen var sådan set som vi havde forventet, da ingen spillere var blevet skadet i sidste øjeblik:

Kampen:

Da kl. var 15.00 præcis, fløjtede dommer Thomas Overby kampen i gang. Vi gav bolden op, og da der blev fløjtet klar til start var jeg helt oppe at kører, ”kom så drenge, i kan godt”, lød det fra bænken, idet Rasmus K. Andersen gav bolden op til Morten Nielsen. I det samme som Morten Nielsen modtog bolden, afleverede han den videre over 25 meter til Jesper Overgaard, som havde taget det lange løb fra sin position på højre back. Jesper Overgaard løb med fuld fart mod baglinjen, og afleverede derfra bolden lige ind i fødderne på Ronni Jonski, der var helt fri, men desværre afbrændte han på det skammeligste. Jeg var bitter, der var godt nok kun spillet 10 sekunder, men vi havde haft chancen for at få en drømmestart på kampen, der kunne havde sikret os det altafgørende momentum. Fra denne chance begyndte Brabrand ligeså stille at kontrollere kampen, og især Mads Beierholm trådte i karakter på deres centrale midtbane. Jeg forsøgte at råbe så godt jeg nu kunne, ind til Morten Nielsen, hvordan han skulle ligge tæt op ad ham konstant, i stedet for at tage de dybe løb ned af banen. Lige lidt hjalp det, da Mads Beierholm kort efter slog en bold ind i feltet til Morten Søndergaard, men vi var virkelig heldige med, at han sendte bolden lige forbi den ene opstander. De næste 15 minutter blev meget lange, og jeg blev lige så stille mere og mere nervøs, da vores forsvar virkelig spillede ringe, og i et kort øjeblik tænkte jeg at jeg måtte udskifte både Niambele og Onyenekwe, hvis vi skulle have en chance, det blev dog ved tanken… På disse 15 minutter vandt Morten Søndergaard alle dueller i vores felt, og hovedstødsduellerne blev også gang på gang vundet, på trods af at vores centrale forsvarer var både højere, og mere fysisk end Morten Søndergaard, jeg var rasende, og svinene mildt sagt mine to centrale forsvarer til. Egentligt var jeg ikke flink ved dem, men på trænerposten, kan man ikke være flink, og efter et par minutter kunne jeg trods alt konstatere, at det havde hjulpet, selvom præstationen set over hele banen, mindede om en belejring. Efter 20 minutter begyndte Simon Josefsen at halte, det var en mindre katastrofe! Ovenpå det sendte jeg hurtigt Peter Rewers til opvarmning. Simon styrtede dog hurtigt ud til bænken da han så dette, og fortalte mig at han sagtens kunne spille videre. Her besluttede jeg dog at jeg måtte træde i karakter, og ikke risikere at hans skade skulle forværres så tidligt på sæsonen. Efter 28 minutter blev Peter Rewers indstiftet, og da han for første gang rørte bolden efter knap 20 sekunder gav det pote. Peter Rewers var kølig og afsluttede konsekvent efter et smukt opspil fra Morten Nielsen! 1 – 0 til os, og jeg var absolut begejstret da jeg fløj op af min plasticstol som var blevet opstillet til dagens anledning! ”Pisse flot drenge, hold den til halvleg!!!” råbte jeg, og det så igen ud til at de tog mine ord til sig. Fra vores meget ufortjente scoring på vores første egentlige opspil, dominerede Brabrand dog stadig, men vi formåede gang på gang at afvise dem når de nåede vores felt, og efter en flot afslutning med nogle gode kontrachancer til os, kunne vi endelig gå til halvleg foran 1 – 0. Noget ufortjent, men jeg måtte ind i omklædningsrummet, og fortælle dem hvad jeg synes om deres præstation!

Til starten af anden halvleg var vi som forvandlede, hvor vi i starten spillede lige op med Brabrand, i det der var ved at udvikle sig til en fremragende fodboldkamp. Efter 51 minutter skete der så noget. Mit svenske scoop Emil Salomonsson blev sendt af sted på højrekanten, og derfra gik det stærkt. Hurtigt trak han ind i banen, og spillede en hurtig 1 – 2 kombination med mit andet nyindkøb Ronni Jonski, Emil Salomonsson var nu helt alene igennem. Jeg rejste mig, da jeg var klar til at juble, det var en 100 % chance, der skulle give mål, men pludselig kommer John Amdisen bagfra og hiver Emil Salomonsson ned, jeg går amok da jeg ikke hører fløjten i første omgang ”hvad fanden laver du, der er jo kæmpe straffe!!!!”. Imidlertid er dommer Thomas Overby løbet ud til sin linjevogter, som klart mener der er straffe, derpå peger Thomas Overby på pletten! På forhånd havde jeg bestemt at Rasmus K. Andersen skulle sparke straffespark, i tilfælde af at vi ville spille os frem til et, så vores nyindkøb Rasmus K. Andersen løber selvsikkert hen og henter bolden, placere den på pletten og gør sig klar til at sparke… Jeg holder vejret i et sekund, og ber til at han vil sende bolden i mål, tiden står stille. Rasmus løber til bolden, og jeg gør mig klar til at juble med min assistent, og mine spillere på bænken, men i det samme der bliver sparket til bolden, ser jeg at det vil gå galt, den går langt over! Jeg er rasende, men skjuler det dog, da jeg ikke vil knække mit nyindkøb, og trods alt havde knægten ydet et fantastisk arbejde på den defensive midtbane kampen igennem. Det var chancen, der kunne have givet os tre points, i en kamp der ellers havde tilhørt Brabrand. Små 10 minutter senere bliver Morten Søndergaard skiftet ud, i en dobbeltudskiftning hvor en midtbanespiller også ryger med ud, to angribere bliver sendt på banen, men jeg er blot lykkelig over at Morten Søndergaard var ude af kampen, da han stort set havde været den eneste Brabrand spiller der havde, kunne spille sig frem til store chancer. Efter 65 minutter valgte jeg at skifte en af mine bedste spillere Onyenekwe ud til fordel for Tommy Markussen. Dette var så godt som en tvungen udskiftning, da Onyenekwe havde arbejdet så hårdt i det centrale forsvar at han knap nok kunne kravle af banen, og der var trods alt kun spillet ¾ af en hel kamp, dog var jeg meget tilfreds med hans indsats, og da han fik kæmpet sig ud til bænken gav jeg da også et par rosende ord med på vejen: ”Good job Man, I’m so happy about your performance today kid!”. 10 minutter senere får jeg dog for alvor troen på at vi kan få de tre points i dag, da Ronni Jonski pludselig skyder fra en noget mærkelig vinkel, og målscoren til 1 - 0 Peter Rewers forsøger at følge op, dette går dog ikke så godt, da han rammer den helt skævt, bolden bliver dog pludselig rettet af, af en Brabrand forsvare, og havner i nettet bag en chanceløs Tim Jensen i Brabrand målet, stillingen er nu 0 – 2, endnu engang på mål af nyindkøbet Peter Rewers, der nu har sikret sig en plads i startopstillingen til næste kamp! Med lidt over et kvarter igen bliver Peter Rewers dog skadet, og jeg må sidde min sidste indskiftning på banen i Mickey Berg, og dermed røg Peters plads i startopstillingen mod Allerød i midtugen. I de sidste 15 minutter har vi absolut ingenting, og jeg giver dog også holdet besked på at de skal trække sig helt tilbage og forsvare vores mål med næb og klør. Det bliver et langt kvarter, men et fantastisk kvarter da Brabrand gang på gang bliver afvist af vores fantastiske forsvar. Efter 93 minutter fløjter dommeren kampen af, en kamp Brabrand har domineret, og egentligt havde fortjent at vinde. Vi springer op af vores stole, og stormer ind på banen som om vi havde vundet et verdensmesterskab, men fighter indsatsen i dag, var virkelig så stor, at jeg har lyst til at omfavne samtlige mine spillere!

På vej hjem i bussen låner jeg lydanlægget og mikrofonen af buschaufføren, og jeg fortæller mine spillere, at de har fri fra træning søndag, både pga. den fantastiske indsats, men også fordi de skal have tid til at komme sig over den fantastiske indsats, da der er pokalkamp allerede onsdag. Da jeg får sat mig, er jeg lykkelig, men jeg kan stadig mærke, at mit hjerte slår meget hurtigt, da adrenalinen stadig pumper rundt på fuldt tryk! Jeg sidder stille og falder helt hen, imens jeg fundere over hvordan fa’en vi kunne vinde med 2 – 0 i en kamp, hvor vi blev blæst af banen, det var flot, det var endda rigtig flot. Sådan en indsats havde jeg kun kunnet drømt om, og med et går det op for mig at vi kan nå noget rigtigt stort i denne sæson. I det samme falder jeg i hen, jeg er træt og udkørt, men absolut lykkelig, lykkeligere end jeg længe har været, vi vandt, mit hold vandt! 

Laziofan
Reserveholdsspiller

Sv: 4# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #37: 23 Mar 2008, 02:32 »

I næste update "sker der noget" (altså jeg kommer litd fremad i mit spil), og man begynder at kunne se hvordan det kommer til at gå for Thisted FC i 2. div. vest.

Jeg vil næste gang, og fremover updatere 6 - 7 kampe i en update, hvor jeg slet ikke kommer så meget i dybden med kampene, men fortæller hvordan spillet har været, og hvem der har scoret... Til de store kampe* regner jeg med at lave seperate opdateringer af, hvilket jeg naturligvis også vil gøre hvis jeg henter en ny spiller eller lignende - Nu er jeg hvertfald igang med bloggen.

*I denne sæson kunne det fx være et stort hold i pokalen (målsætning), hvis jeg altså kommer så langt...

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 23 Mar 2008, 09:51 »

Du får da skrevet en del Smiley

Du skriver godt, men det kan godt blive noget langt, specielt uden billeder. Det bliver godt at høre om, når du for alvor kommer igang med turneringen. KIU Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 23 Mar 2008, 14:34 »

Fremragende start på managerkarrieren for Jensen

August måned 2007

Landspokaltuneringe n runde 1.

Skovvang Stadion, Allerød
08-08-2007
MoM: Emil Salomonsson

Allerød - Thisted FC 2 – 3

Onyenekwe 16’, Salomonsson 78’, Berg 85’

Onsdag den 8. August var endnu en dag jeg havde glædet mig meget til, da vi skulle i kamp i Landspokaltuneringe n, som jeg på forhånd har store forventninger til. Vi fik en fremragende start på kampen hvor vi spillede Allerød ud af banen, og pludselig efter hjørnespark steg Onyenekwe op, og der stod 0 – 1 til os. Herfra gik det dog noget ned af bakke, og efter en halv times spil udnyttede Allerød vores sløs og udlignede til 1 – 1. Herfra gik det dog for alvor ned af bakke. Efter 38 minutters spil, udvises min udskældte venstre back Rasmus Olsen, hvilket ikke ligefrem styrkede vores chancer for videre avancement.

Efter halvleget dominerede vi fortsat, men ikke desto mindre kom Allerød foran 2 – 1, efter 58 minutter, jeg var chokeret. Herfra satsede vi meget offensivt, og det gav pote efter 78 minutter hvor Salomonsson efter en solopræstation kunne udligne til 2 – 2. Efter 85 minutter kom den endelige forløsning dog, da mit unge talent Mickey Berg (indstiftet 73’) kunne bringe os i front, og dermed sikrer os en vigtig sejr i en kamp vi havde domineret.

Næste dag var der lodtrækning til 2. Runde af Landspokaltuneringe n, en lodtrækning der gav os Avarta den. 29-08-2007.

2. Division Vest
Lerpytter Stadion, Thisted (Tilskuere 196)
11-08-2007
MoM: Tommy Sørensen

Thisted FC – AGF2 2 – 2

Tommy Sørensen 70’, 78’

Knap 200 mennesker havde fundet frem til Lerpytter denne eftermiddag, hvor der var kamp imod et af 2. Divisions bedste mandskaber overhovedet. AGF2 råder over spillere som Michael Lumb, Dennis Høegh, Jens Gjesing, Salifu, og ikke mindst store solide Morten Hyldgaard der fungerer som en fremragende sidste stopklods mellem stængerne.

Kampen startede katastrofalt for os, ikke mere end 6 minutter skulle der gå, før Razak Salifu havde bragt udeholdet i front. Herfra dominerede vi dog, hvilket vi var nødt til da vi var på hjemmebane, dog gav det ingenting og vi måtte gå til halvleg bagud med en enkelt pind.

I halvlegen blev Tommy Sørensen skiftet ind til sin sæsondebut, og dette kom vi ikke til at fortryde. Kampen havde indtil nu været meget lige men på 7 minutter midt i halvlegen fik Tommy Sørensen vendt kampen, og efter 77 minutter stod den 2 – 1 til os. Kort efter udlignede Jens Gjesing dog til 2 – 2, hvilket meget fortjent blev kampens resultat.

2. Division Vest
Næsby Stadion, Næsby
18-08-2007

Næsby – Thisted FC 4 – 4

Rasmus K. Andersen 45’, 84
Simon Josefsen 47’
Ronni Jonski 92‘

Denne eftermiddag var der for alvor gang i de to hold hvor det blev til intet mindre end 8 mål, i hvad der må betragtes som et fremragende comeback fra vores side!

Første halvleg startede i et forrygende tempo dog måtte det første mål vente til det 39’te minut hvor Mads Meyerholt kunne bringe hjemmeholdet foran efter en lige første halvleg. Hurtigt slog vi dog igen og kunne gå til halvleg med 1 – 1 på mål af Rasmus K. Andersen.

Anden halvleg startede godt fra vores side, og efter 2 minutter var vi i front 1 – 2 på mål af Simon Josefsen. Herfra udviklede kampen sig dog til et mareridt, og fra det 65’inds tyvende minut til det 80’inds tyvende var kampen fuldstændig vent, til Næsbys fordel, da de nu var foran 4 – 2, bl.a. pga. tre mål af en fremragende spillende Mads Meyerholt. Til sidste satsede vi offensivt, og spillerne troede på det 100 % kunne man se. Efter 84 minutter kunne min defensive midtbanespiller Rasmus K. Andersen reducere til 4 – 3, men først dybt inde i overtiden kunne vi for alvor juble på bænken, Ronni Jonski scorede sit første Thisted mål, og hvilket et! Et point var sikret, pga. fremragende fight, endnu engang…

2. Division Vest
Lerpytter Stadion (Tilskuere 277)
26-08-2007
MoM: Simon Josefsen

Thisted – Varde 4 – 1

Jonski 1’
Bechmann 73’, 85’
Josefsen 75’

Til denne kamp havde jeg på forhånd sat 3 af mine største spillere Niambele, Salomonsson og ikke mindst Peter Bechmann på bænken. De to første skulle sparres, men med Peter ville jeg se hvordan han mon ville reagere på at være blevet bænket, efter ikke at have scoret i nogle af sæsonens første kampe.

1. Halvleg startede fuldstændig planmæssigt, og efter en dyb stikning fra Simon Josefsen til Ronni Jonski, gav mål allerede efter et minuts spil. Resten af halvlegen var fuldstændig vores, og på bænken sad vi blot og ventede på mål nummer to, dog måtte vi gå til halvleg med 1 – 0, da vi ikke formåede at udnytte nogle af vores store chancer.

2. Halvleg fortsatte med rigtig flot spil fra vores side, men efter 65 minutter chokerede Varde med en udligning efter noget tilfældigt spil. Nu var det Bechmanns chance for at redde vores røv, i det det havde været en kamp vi havde domineret fuldstændig. Peter Bechmann blev sat på banen, og under et minut efter havde han bragt os i front! 2 minutter senere var han så selv med i opspillet til Simon Josefsen der sikkert kunne bringe os yderligere i front med 3 – 1. Med 5 minutter igen segmenterede Peter Bechmann så sejren, endnu engang på opspil fra en helt forrygende Simon Josefsen. Peter Bechmann havde reddet os, og ikke mindst var han nu i gang!

Landspokaltuneringe n runde 2.
Espelunden stadion
29-08-2007
MoM: Ronni Jonski

Avarta – Thisted FC 1 – 3

Ronni Jonski 18', 54
Mickey Berg 68'

Vi fik en katastrofal start, og efter blot 7 minutter var Avarta kommer fortjent i front efter en udmærket start fra deres side. Vi spillede os dog langsomt ind i kampen og allerede efter 18 minutter kunne vi udligne på et fremragende mål af Ronni Jonski, der havde modtaget en ligeså fremragende aflevering fra Christian Flindt-Bjerg. Herfra dominerede vi kampen, og man kunne sagtens se at vi i daglig dagen spillede i en noget bedre liga end dem.

Efter halvlegen fik vi hurtigt scoret efter 54 minutter, hvor det endnu engang var Ronni Jonski der var på pletten. Indstiftede Mickey Berg kunne dog slå sejren fast med 1 – 3 scoringen efter 68 minutter.

Dagen efter kampen, blev der trukket lod til 3. Runde af Landspokaltuneringe n. Her trak vi Kolding, som vi får æren af at møde hjemme på Lerpytter den 29. september, hjemme på Lerpytter!

Resultaterne i 2. Div Vest har betydet at jeg på nuværende tidspunkt befinder mig på en 2. plads, hvilket er kanon!
« Seneste Redigering: 23 Mar 2008, 14:40 af Laziofan » Logged

Don Abramovich
Manager

« Svar #40: 23 Mar 2008, 14:37 »

Kanon! Thumbs Up

Kan man få et ss af alle indkøbene? Smiley

Fortsæt det gode arbejde Thumbs Up

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 23 Mar 2008, 14:42 »

Kanon! Thumbs Up

Kan man få et ss af alle indkøbene? Smiley

Fortsæt det gode arbejde Thumbs Up

Naturligvis, men det bliver efter fodboldkampen (jeg er midtjylland fan, men er blevet hjemme fra stadion for en gangs skyld pga. ondt i hovedet).

og forresten tak for det! Opstemt

Laziofan
Reserveholdsspiller

Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #42: 23 Mar 2008, 15:13 »

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 23 Mar 2008, 15:17 »

Fantastisk Blog forstsæt ! Opstemt
« Seneste Redigering: 23 Mar 2008, 15:19 af Jacobqu » Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller

Sv: 5# Thisted FC - Målet er CL på Lerpytter!
« Svar #44: 23 Mar 2008, 15:20 »

Mange tak, jeg vil gøre mit bedste! Opstemt

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010