home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Vejle Boldklub!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Vejle Boldklub!  (Læst 50279 gange)
Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #45: 02 Feb 2009, 15:50 »

Det er Aab's 2 hold
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #46: 02 Feb 2009, 16:29 »

Jeg er dog stadig lidt bekymret over deres angreb? eller ikke bekymret, glad Opstemt

Det er ikke strærkt nok, kun Salou kan noget der.
Baba Collins?

Delani kan altså også noget, og hvis  Pablo Piñones-Arce kommer igang tegner det til, at vi bliver oppe i år! Wink
Pablo er jo nærmest ude af Vejle. Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #47: 02 Feb 2009, 16:32 »

Vejle har forstærket holdet en del. Würtz og Collins? 2 klassespillere! Håber de bliver oppe, men tror ikke helt på det...
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #48: 08 Mar 2009, 13:36 »

Jeg synes det er ærgeligt med Pablo..
Han var ellers en skidegod angriber, når han bare lige havde formen..
Så jeg er ret træt af at han er væk nu.
Men spændende med Wurtz. Han kommer til at gøre forskellen på VB' team Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #49: 17 Mar 2009, 10:14 »

Så fik Ove C lige prikket på skuldren, og et pænt farvel... Det er der vel heller ikke alverden at sige til efter 16 kampe i streg uden nederlag...

De får det mere ens svært selv om de har opryustet pænt i januar vinduet, et halvt hold der skal spilles ind plus en ny trænerduo...

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-21101044.html?forside
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #50: 17 Mar 2009, 10:19 »

Jeg må faktisk sige, at jeg var lidt overrasket over fyringen. Bryder mig ikke vanvittigt meget om ham som person, men synes det er svært at sætte noget på hans træner-evner. Når det så er sagt, så kan de færreste klubber naturligvis leve med 16 kampe i streg uden sejr. Spændende at se hvem de hiver ind. Allan Kuhn kunne være et emne...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #51: 17 Mar 2009, 10:23 »

Jeg må faktisk sige, at jeg var lidt overrasket over fyringen. Bryder mig ikke vanvittigt meget om ham som person, men synes det er svært at sætte noget på hans træner-evner. Når det så er sagt, så kan de færreste klubber naturligvis leve med 16 kampe i streg uden sejr. Spændende at se hvem de hiver ind. Allan Kuhn kunne være et emne...

Han har jo ikke trænerlicens så det må han vel ikke. Det havde vi hvert fald en kæmpe debat om i AaB tråden da han med stor succes vikarierede i AaB i efteråret og langt de fleste ønskede at han skulle forlænge...

Men hvor langt han er kommet med at deltage i det kursus ved jeg faktisk ikke, der var jo noget om at det var fyldt op men han alligevel kunne komme med på dispentation...
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #52: 17 Mar 2009, 10:28 »

Tåbeligt tidspunkt efter min mening. 3 kampe og 3 uafgjorte er da ikke verdens undergang. Hvis der ikke skal mere til, så kunne de lige så godt have gjort det i vinterpausen. Rent spillemæssigt har det da set nogenlunde fornuftigt ud.

Nu kommer der to særdeles vigtige opgør mod Horsens og SønderjyskE, hvor en ny træner vil have mere end svært ved at sætte sit præg på holdet. Der havde Ove nok haft bedre muligheder. Med denne fyring mener jeg umiddelbart, at Vejle har taget et skridt nærmere en nedrykning.
Logged


KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #53: 17 Mar 2009, 11:20 »

Han har jo ikke trænerlicens så det må han vel ikke. Det havde vi hvert fald en kæmpe debat om i AaB tråden da han med stor succes vikarierede i AaB i efteråret og langt de fleste ønskede at han skulle forlænge...

Men hvor langt han er kommet med at deltage i det kursus ved jeg faktisk ikke, der var jo noget om at det var fyldt op men han alligevel kunne komme med på dispentation...

Jeg tror han kan få dispensation fra reglen om trænerlicens hvis han deltager på kursuset pt. Mener i øvrigt ikke den regel træder i kraft før til sommer hvis jeg husker rigtigt, eller er jeg forkert på den?
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #54: 17 Mar 2009, 11:27 »

Tåbeligt tidspunkt efter min mening. 3 kampe og 3 uafgjorte er da ikke verdens undergang. Hvis der ikke skal mere til, så kunne de lige så godt have gjort det i vinterpausen. Rent spillemæssigt har det da set nogenlunde fornuftigt ud.

Nu kommer der to særdeles vigtige opgør mod Horsens og SønderjyskE, hvor en ny træner vil have mere end svært ved at sætte sit præg på holdet. Der havde Ove nok haft bedre muligheder. Med denne fyring mener jeg umiddelbart, at Vejle har taget et skridt nærmere en nedrykning.


Det er netop det, timingen, der overrasker mig mest. Det virker lidt sært for at være ærlig, at man har brugt en laaaaang vinterpause hvor der er bedre mulighed for at sætte sit præg på holdet end om sommeren, for så at fyre træneren efter tre kampe med tre point til følge.

http://www.bold.dk/nyt/Brian-Nielsen-Jeg-er-i-chok

http://www.bold.dk/nyt/Bora-Ikke-Oves-skyld

Det virker måske også til, at spillerne ikke helt har forståelse for fyringen og ikke er blevet taget med på råd. Det er ikke altid nødvendigt, men der er ingen tvivl om at Brian Nielsen virkeligt er vågnet op her til forårs-sæsonen, så det virker da til, at Ove C stadig havde respekt i truppen.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #55: 17 Mar 2009, 11:34 »

Det er også mærkeligt at i optakten til kampen er vejles direktør inde og blive interviewet af Peter Møller og her siger han nemlig at Ove ikke er i farezonen
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #56: 17 Mar 2009, 11:40 »

Kuhn er igang med at tage den P-licens der skal til, det er først slut med dispensationerne til sommer (hvor han, så vidt jeg ved, skulle have erhvervet sig sin P-licens) og så er han AaB'er, han virker som en oplagt kandidat, han kender jo spillerne  Smiley

Jeg har heller aldrig brudt mig synderligt om Ove C, men det hænger mere sammen med at han, når han udtaler sig til pressen, lyder mere som en Serie 5 træner der overspiller, end som en SAS ligatræner. Rent fagligt, tror jeg ikke man kan sætte en finger på hans kompetencer.

Han har haft en utaknemmelig opgave, med alt for mange nye spillere der skal spilles ind, på et hold der lige er rykket op, det var næsten dømt til at slå fejl, selvom Vejles hold på papiret ligner noget, der skulle kunne overleve - papir er taknemmeligt på den måde...

Overlevelsen skulle have været grundlagt i første division, ikke forsøgt købt, når man først var rykket op. Når man lige er rykket op, er det en stor opgave der venter forude, med at holde sig oppe, og den opgave bliver bestemt ikke mindre af, at man skal spille stort set et helt nyt hold ind.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #57: 17 Mar 2009, 11:50 »

Så fik Ove C lige prikket på skuldren, og et pænt farvel... Det er der vel heller ikke alverden at sige til efter 16 kampe i streg uden nederlag...

De får det mere ens svært selv om de har opryustet pænt i januar vinduet, et halvt hold der skal spilles ind plus en ny trænerduo...

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-21101044.html?forside

Jeg håber at du mener uden SEJR.. for det er da vist det de mangler siden de ligger sidst..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

JKJ
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #58: 17 Mar 2009, 12:23 »

Jeg håber at du mener uden SEJR.. for det er da vist det de mangler siden de ligger sidst..

Hehe selvfølgelig... Det er de færeste der får sparket efter 16 kampe uden nederlag  Peace
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #59: 09 Mar 2011, 11:04 »

Må indrømme at jeg er meget spændt på vegne af fusionen mellem Vejle Boldklub og Kolding. Det er to meget store byer i et folkerigt område, hvilket man uden tvivl får udnyttet meget mere med fusionen. Desuden kan man nu samle erhvervslivet i Vejle og Kolding under én klub, hvilket ifølge dem selv kan øge omsætningen fra 30 millioner kr. til 50 millioner kr. Det er i hvert fald deres målsætning. Derudover får man samlet de største talenter under et hold, hvilket også bør give nogle bedre spillere i sidste ende. Og da Vejle i forvejen er kendt for at producere gode talenter, så ser det lyst ud på denne front også.

Jeg tror at vi med VBKolding får et stærkt hold i fremtiden der uden tvivl vil kunne matche de andre hold i superligaen, sålænge at erhvervslivet ønsker at bidrage til denne nye klub.

Jeg håber at Vejle rykker op i år, så vi allerede fra næste sæson får set denne klub i landet bedste række, så klubben får de mest optimale forhold, økonomisk, til at blomstre sig under.


Men hvad med jer andre, hvordan ser i på fusionen af Vejle og Kolding?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010