home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 337 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Vejle Boldklub!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Vejle Boldklub!  (Læst 50143 gange)
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #15: 30 Maj 2008, 13:36 »

Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #16: 30 Maj 2008, 16:03 »

Jeg er overbevist om, at Priske skifter til AaB. De mangler en højreback og er en væsenlig mere attraktiv klub end Vejle. Derudover skal I have i tankerne, at Allan Olesen skifter fra AaB til Vejle - samtidig har Vejle forlænget med en anden højre back, Jesper Olesen. Så jeg tror ikke på det bliver Priske.
Jeg trækker mine ord i mig igen, det er satme en god signing I har lavet der!
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #17: 30 Maj 2008, 18:57 »

Genialt med Priske Smiley

Forza, Vejle Opstemt
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #18: 30 Maj 2008, 18:59 »

Genialt med Priske Smiley
Ja det er en god handel Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #19: 30 Maj 2008, 19:07 »

Jeg bor meget tæt på Brian Priske's forældre, og jeg har meget lyst til at smutte ned til dem og klage over deres søn. En Horsens-dreng skifter til Vejle - hvad sker der? Penge, penge, penge. Sikke en idiot, jeg har intet til overs for denne griske mand.

Vejle rykker alligevel ned, så hvorfor overhovedet skifte dertil? Jeg fatter ikke den mand, og fra i dag af, vil jeg aldrig komme til det.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #20: 30 Maj 2008, 19:08 »

Jeg bor meget tæt på Brian Priske's forældre, og jeg har meget lyst til at smutte ned til dem og klage over deres søn. En Horsens-dreng skifter til Vejle - hvad sker der? Penge, penge, penge. Sikke en idiot, jeg har intet til overs for denne griske mand.

Vejle rykker alligevel ned, så hvorfor overhovedet skifte dertil? Jeg fatter ikke den mand, og fra i dag af, vil jeg aldrig komme til det.
Det var da dejligt med en fodboldekspert i tråden. Velkommen til Smiley

Hvorfor rykker Vejle ned, når de har et meget stærkere hold end mange andre i Superligaen?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Niko
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #21: 30 Maj 2008, 19:12 »

Det var da dejligt med en fodboldekspert i tråden. Velkommen til Smiley

Hvorfor rykker Vejle ned, når de har et meget stærkere hold end mange andre i Superligaen?

Måske på papiret, men det betyder intet. Vejle har hentet så mange topspillere, som har gjort det godt. Men mange af de spillere, de har hentet til er jo færdige på topniveau. Bechara kan ikke spille fodbold mere, eller man ser ham hvert fald ikke spille fodbold mere. Olesen kan selv min mormor løbe fra - tja, jeres indkøb er bare ikke gode nok.

I er lillebror - og har været det i over 10 år!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #22: 30 Maj 2008, 19:20 »

Formidable argumenter; det skal jeg da love for!

"I er desværre lillebror, så I kan aldrig overleve. Her er kun plads til et hold fra Jylland..."
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #23: 30 Maj 2008, 19:20 »

Jeg tror godt de kan overleve med det hold de har nu..
Logged


KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #24: 30 Maj 2008, 19:21 »

Hehe sporer man en anelse misundelse over Vejles rigtig gode signing fra en Horsens-fan? Hvorfor SKAL han vælge Horsens frem for Vejle, og hvorfor må han slet ikke vælge Vejle? Tror du hans loyalitet er i Horsens efter næsten ti år væk fra klubben? Kan da sagtens forstå han vælger Vejle, og hvem ved om Horsens overhovedet har budt ind?
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #25: 30 Maj 2008, 19:24 »

Måske på papiret, men det betyder intet. Vejle har hentet så mange topspillere, som har gjort det godt. Men mange af de spillere, de har hentet til er jo færdige på topniveau. Bechara kan ikke spille fodbold mere, eller man ser ham hvert fald ikke spille fodbold mere. Olesen kan selv min mormor løbe fra - tja, jeres indkøb er bare ikke gode nok.

I er lillebror - og har været det i over 10 år!

Først vil jeg sige, at hvis man før en sæson på papiret har et bedre hold end nogle andre, må man gå ud fra, at det er et bedre mandskab en andres. Vurderingerne af en spiller før en ny sæson kommer jo af den forgangne og til dels dem forinden. Derfor, hvis et hold på papiret har et bedre hold før en sæson, må man gå ud fra, at det er et bedre hold - inden sæsonstart.

Vejle, tror jeg selv, holder sig oppe denne gang. Pengepungen er stor, og ligeledes er selve klubben. Deres dominans i Viasat Sport Divisionen har været tydelig. Du har nævnt to eksempler, kan du komme med flere?

Mht. til købet af Brian Priske, tror jeg det er et fornuftigt køb. Rutinen er der i hvert fald!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #26: 30 Maj 2008, 19:29 »

Jeg bor meget tæt på Brian Priske's forældre, og jeg har meget lyst til at smutte ned til dem og klage over deres søn. En Horsens-dreng skifter til Vejle - hvad sker der? Penge, penge, penge. Sikke en idiot, jeg har intet til overs for denne griske mand.

Vejle rykker alligevel ned, så hvorfor overhovedet skifte dertil? Jeg fatter ikke den mand, og fra i dag af, vil jeg aldrig komme til det.
Arh du virker en anelse bitter, men bare fordi, at Priske spillede en sæson i Horsens for 11 år siden og er født deri betyder det ikke, at han er lænket til Horsens i hele hans karriere. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #27: 30 Maj 2008, 19:33 »

Hehe sporer man en anelse misundelse over Vejles rigtig gode signing fra en Horsens-fan? Hvorfor SKAL han vælge Horsens frem for Vejle, og hvorfor må han slet ikke vælge Vejle? Tror du hans loyalitet er i Horsens efter næsten ti år væk fra klubben? Kan da sagtens forstå han vælger Vejle, og hvem ved om Horsens overhovedet har budt ind?

Har jeg sagt at han har fået bud fra Horsens? Nej vel. Jeg siger bare at han er en Horsens-dreng, som har boet i byen hele sin ungdom. Her i byen, lærer man at hade Vejle.

Først vil jeg sige, at hvis man før en sæson på papiret har et bedre hold end nogle andre, må man gå ud fra, at det er et bedre mandskab en andres. Vurderingerne af en spiller før en ny sæson kommer jo af den forgangne og til dels dem forinden. Derfor, hvis et hold på papiret har et bedre hold før en sæson, må man gå ud fra, at det er et bedre hold - inden sæsonstart.

Vejle, tror jeg selv, holder sig oppe denne gang. Pengepungen er stor, og ligeledes er selve klubben. Deres dominans i Viasat Sport Divisionen har været tydelig. Du har nævnt to eksempler, kan du komme med flere?

Mht. til købet af Brian Priske, tror jeg det er et fornuftigt køb. Rutinen er der i hvert fald!

Det med at de rykker ned, var ikke ment som at de bare gør det. Lidt mere ironisk, da de klart har været bedst i Viasat Sport Divisionen, som du også selv påpeger. Jeg mener bare ikke at de har den store klasse, som i er enige om. De kommer ikke i top 6, eller hvor i vil have dem placeret henne.

Vejle kommer til at kæmpe meget hårdt, for at blive i SAS Ligaen. Tænk nu hvis de forsætter med deres mange indkøb, så står de med en helt ny trup - hvor der helt sikkert skal bruges 2-3 timer mere til træning.

Jeg er ikke jaloux over jeres indkøb af Priske, for Vejle er meget rigere end Horsens - ingen tvivl. Priske lukker bare en masse lort ud, omkring at han altid har vidst at Vejle var klubben for ham. Jeg er skuffet over ham, selvom han kun har optrådt i en gul trøje i én sæson.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #28: 30 Maj 2008, 20:10 »

Jeg vil sige, at jeg tror Vejle og Den Gule Fare er ret lige. Horsens har lige nøjagtigt et lidt bedre hold nu. Men Vejle holder på de spillere de har nu, mens Horsens får sværere ved at holde på eks. Gil, Lawan og HH.
Logged

AC-Morten
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vejle Boldklub!
« Svar #29: 30 Maj 2008, 20:11 »

Han har tidligere udtalt at brøndby og Aab var meget interesssante klubber hvis han skulle vælge hjem. Men hvilket for ham til at vælge "Lillebror" i stedet for en klub som AaB hvor han næsten var garanteret fast spilletid da de jo har solgt deres pensionit Allan Olsen til, ja hvem andre end Vejle.
Penge kan gøre meget i fodbold nu om dage hva.  Rullende Øjne

Og at vejle så sendte en pressemeddelse gøre det da vist ikke meget bedre.
Kan ikke huske dato'en på hvornår han sidste spillede en landskamp. Men det er vel efterhånden et par år siden ?.


Hvis man er landsholdspiller selvom det er flere år siden sidst. Så er der godt nok mange danskere i sas-ligaen der går under betegnelsen "landsholdsspiller" stadigvæk.

Thomas Rytter
Marc Nygaard
Bare for at nævne et par stykker.

Og gad vide hvordan vejle's økonomi vil have få det hvis de nu skulle ende med at rykke ned. Det har vel ikke været helt billigt at skrive en 3 årig. Kontrakt med ham Grin


Men en ting er sikkert  Brian Priske for det ikke sjovt når vejle skal møde Horsens i ligaen.

Jeg er skuffet over ham, selvom han kun har optrådt i en gul trøje i én sæson.

Så skal det da være i Århus Fremad   Tunge

Da han spillede i byen. Spillede Horsens i hvide trøjer
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010