home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 167273 gange)
ogasogas
Reserveholdsspiller

Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #165: 25 Mar 2012, 15:33 »

Så gælder det FCK og det kan godt blive en svær kamp især fordi vores defensiv har været så dårlig i de første kampe. Men vi er normalt gode mod de store hold og det er vi forhåbentligt også i dag jeg tror på at kampen ender 1-1

Manchester United just arrogant, not better

Ariana Grande
Manager

« Svar #166: 25 Mar 2012, 15:36 »

Så gælder det FCK og det kan godt blive en svær kamp især fordi vores defensiv har været så dårlig i de første kampe. Men vi er normalt gode mod de store hold og det er vi forhåbentligt også i dag jeg tror på at kampen ender 1-1

Jeg har en god fornemmelse eftersom FCK ikke er for stærke for tiden.
Jeg tror ikke vi taber, men om vi vinder eller spiller uafgjort tør jeg ikke gisne om.

Dog er det svært at vurderer. For vores bundniveau er meget lavt, mens vores top niveau er meget godt. Så det kan sgu blive alt, alt efter hvor flot vi spiller.

DeBuur
Manager

« Svar #167: 25 Mar 2012, 20:42 »

Thumbs Up Troels Bech han er sgu da genial - har lige hørt ham i onside.. det er jo ren poesi   Thumbs Up

YNWA

Ariana Grande
Manager

« Svar #168: 25 Mar 2012, 21:21 »

Jeg kan altså ikke lade være med at tænke på hvor godt tingene ville se ud hvis vi bare havde vundet de 2 kampe over Køge...

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #169: 25 Mar 2012, 21:29 »

Jeg kan altså ikke lade være med at tænke på hvor godt tingene ville se ud hvis vi bare havde vundet de 2 kampe over Køge...

Ja det er sku ærgerligt men vi kan da glæde os med at vi ikke er de eneste der har tabt til HB Køge mere

Manchester United just arrogant, not better

Ariana Grande
Manager

« Svar #170: 25 Mar 2012, 21:31 »

Det er så korrekt.
Men synes sgu stadigvæk det er bittert.
Vi fortjente ikke at tabe 1-0 hjemme.
Udekampen var derimod fuldstændig til grin.

Men vi skal vel bare glæde os over at vi er sikre på en sæson mere i ligaen.

Ariana Grande
Manager

« Svar #171: 04 Apr 2012, 20:45 »

"Fuck FCM. Det er AGF vi VIL slå. Det har det alle dage været. Det har en afrikansk overbygning på Ikast ikke ændret på. Jeg er klart at finde på stadion i morgen!"

Manden har ret.
En sejr i morgen er påkrævet.
Hvorvidt vi får det vil jeg ikke satse på, for det kan sgu være fugl som fisk alt efter hvordan vi lige spiller på dagen.

Ariana Grande
Manager

« Svar #172: 30 Apr 2012, 20:55 »

1-1
Hvor er det latterligt ringe. Så har vi heller ikke fortjent den Europa League plads.
Det er bare ikke godt nok! Vi ligner en flok amatører igennem det meste af kampen. Kjellerup kunne have gjort det bedre! FØJ det var ringe!

OB er et hold i krise og den spillertrup de dæskede op med var elendig. Men alligevel formår vi at være ligeså elendige, med vores tacklinger der ikke rammer deres skide spillere, samt indlæg der ryger bag målet og skud der næsten går til et fucking indkast!

Skoubo havde 114 år til at scorer på sin chance fordi der ikke var en mand i 15 kilometers omkreds.
Jeg er rasende. Byt dog division med Kjellerup!

Ariana Grande
Manager

« Svar #173: 01 Maj 2012, 00:56 »

Jeg synes bedre om indsatsen end udbyttet. Det strander på, at vi ikke skaber store nok chancer. Det forberedende op til chancer ser godt ud, og vi forsvarer godt, med undtagelse af målet selvfølgelig

Er du fuldstændig stiv eller hvad Troels.
Indsatsen var jo elendigt, og det var da kun fordi modstanderen var OB at den rækkede til 1 point.
Enig i at det forberedene op til chancer ser godt ud, men hvad fanden nytter det når det ender ud i lorte skud og fejlafleveringer på en lang endeløs række.

Udover at vi er et flækket hestemulehår foran de andre, ser jeg ikke vores chancer som anderledes end deres. Hvis vi kan gøre det, vi gjorde godt i dag og lige tilføjede en tryk mere omkring chancespillet, så har vi en okay chance, men ikke bedre end de andres.

Nej vores chancer er bestemt ikke nær ligeså god som de andres. Vi har Brøndby og Horsens i de næste 2 kampe og hvis vi spiller som i aften får vi en ordentlig røvfuld. AGF har Lyngby og Køge. Glem den Europa Leauge plads. Spillet i dag viste tydeligvis at vi ikke skal have den plads. Selv et Nordirsk 4 divisions hold vil kunne slå os ud af EL!

DeBuur
Manager

« Svar #174: 23 Maj 2012, 14:26 »

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Troels-Bech-til-OB

Ser ud til at OB henter jeres træner  Ubeslutsom er det nødvendigvis skidt for jer ?

YNWA

Ariana Grande
Manager

« Svar #175: 23 Maj 2012, 14:31 »

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Troels-Bech-til-OB

Ser ud til at OB henter jeres træner  Ubeslutsom er det nødvendigvis skidt for jer ?

Jeg kan ikke se det ske.
Jeg tror simpelthen ikke Bech tager tilbage til en klub han har været i intet mindre end 2 gange før.

Og ja det vil være skidt for os.
Dog tror jeg Keld Bordinggaard er en fornuftig erstatning hvis det var, dog er det svært at sige på nuværende tidspunkt.

Dog har jeg stadig svært ved at se det ske overhovedet.

DeBuur
Manager

« Svar #176: 23 Maj 2012, 14:38 »

Troels Bech er mega populær i Odense og er det ikke her han bor ?

Troels Bech er IMO DKs bedste træner og jeg er overrasket over at han ikke ender FCK men istedet overtager et historisk dårligt OB hold.

Keld Bordinggård tror jeg ikke bliver en succes nogen steder, jeg tror ikke han har evnerne til at få et hold til at performe.

Hvem ved om I ikke henter Viggo Jensen igen...det ville glæde den legendariske TTurbo  Wink

YNWA

Ariana Grande
Manager

« Svar #177: 23 Maj 2012, 14:41 »

Silkeborg har været i langsom fremgang siden han kom til klubben, så uanset om han kommer fra Odense eller ej, så vil jeg stå uforstående overfor hvorfor han vil til et historisk dårligt OB hold i stedet for at blive i Silkeborg.

Hvis FCK tilbød ham en kontrakt, ville jeg derimod ikke kunne se hvorfor han skulle sige nej tak.

Viggo Jensen kunne jeg godt se i klubben igen. Men kun på grund af at hans temperament er så awesome.

Badefar
Manager

« Svar #178: 23 Maj 2012, 14:54 »

Hvis du ikke kan se logikken i at Troels måske gerne vil til OB har du enten alt for høje tanker om Silkeborg eller alt for lave om OB. Silkeborg har meget skidt økonomi og har reelt ikke likviditet til at gå ud og betale for transfers til klubben. Med det spillermateriale der er i klubben nu er er muligheden for højere placeringer end 5-6 plads meget små. OB har tilgengæld et bagland der er villig til at spytte penge i klubben, et stort uforløst spillerpotentiale og vil gå ud og hente mellem 4-6 spillere i sommerens vindue. Hvis man ikke kan se logikken i det må det være svært at anskue fodboldverdenen generelt.

Ariana Grande
Manager

« Svar #179: 23 Maj 2012, 14:58 »

Han har været hos jer 2 gange før, hvordan er det lige gået?

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010