home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Alle jer der mangler en taktik
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Alle jer der mangler en taktik  (Læst 9990 gange)
perb
Reserveholdsspiller

Alle jer der mangler en taktik
« : 20 Mar 2008, 19:29 »

Til alle jer der mangler en taktik til det ene eller det andet hold, vil jeg råde jer til at læse på denne side:

http://community.sigames.com/eve/forums/a/frm/f/1519717

Der er en såkaldt taktisk "bibel", og en forskellige taktiske guides, på hvordan de forskellige specifikationer fungere, og hvordan de skal benyttes. Det er godt nok på engelsk, men har man tid til at nå til år 2050 i FM, ja så kan man nok også finde lidt tid på denne side. Håber den vil hjælpe jer. Det er desuden også meget sjovere når man laver sin egen taktik, istedet for at bruge andres.

Zulue
Manager

Sv: Alle jer der mangler en taktik
« Svar #1: 20 Mar 2008, 19:32 »

Hej Perb, jeg har så sent som i går tilføjet den til mine bookmarks.

For at fremhæve den bedste taktik i hele spillet, er den også derinde. Den er lavet af "croat" og den er VIRKELIG vild - jeg kan umiddelbart ikke finde den nu, men det kan være jeg uploader den en dag, for den er seriøst værd at prøve, fantastiske resultater, på en fantastisk side. Opstemt

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 20 Mar 2008, 19:40 »

Hej Perb, jeg har så sent som i går tilføjet den til mine bookmarks.

For at fremhæve den bedste taktik i hele spillet, er den også derinde. Den er lavet af "croat" og den er VIRKELIG vild - jeg kan umiddelbart ikke finde den nu, men det kan være jeg uploader den en dag, for den er seriøst værd at prøve, fantastiske resultater, på en fantastisk side. Opstemt
Du har den måske ikke liggende i din FM mappe? Peace

Zulue
Manager

« Svar #3: 20 Mar 2008, 19:40 »

Du har den måske ikke liggende i din FM mappe? Peace

Hvad for en? .. Jeg har Croat'ens liggende, jo - Wink

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 20 Mar 2008, 19:44 »

Hvad for en? .. Jeg har Croat'ens liggende, jo - Wink
Når okay. Det lød bare som om at du ville uploade den så snart du fandt den... troede du havde mistet den.

Hallas
Gæst

« Svar #5: 20 Mar 2008, 19:45 »

Zulue
Manager

« Svar #6: 20 Mar 2008, 19:46 »

Når okay. Det lød bare som om at du ville uploade den så snart du fandt den... troede du havde mistet den.

Nåh, okay. Smiley Nej nej, den har jeg skam. Anbefalingsværdig, hvis man følger det han har skrevet - jeg har selv haft held med at sætte den lidt mere offensiv, for man styrer ALLE kampe og det kan jo ligeså godt resultere i mange mange chancer. Smiley

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #7: 20 Mar 2008, 19:50 »

Kunne denne taktik gå i Silkeborg? Er midterhold i Superligaen.

Zulue
Manager

« Svar #8: 20 Mar 2008, 19:51 »

Kunne denne taktik gå i Silkeborg? Er midterhold i Superligaen.

Selvfølgelig.. Smiley Der er to versioner, og v1 er til de lidt dårligere hold mens v2 er til de bedre hold .. Smiley

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #9: 20 Mar 2008, 19:58 »

Selvfølgelig.. Smiley Der er to versioner, og v1 er til de lidt dårligere hold mens v2 er til de bedre hold .. Smiley

Lyder godt Smiley Men skal jeg tage v1 eller v2, nu når jeg er midterhold (8-6 pladsen)? Plus jeg skal spille i Europa, da jeg vandt pokalen.

Zulue
Manager

« Svar #10: 20 Mar 2008, 20:00 »

Lyder godt Smiley Men skal jeg tage v1 eller v2, nu når jeg er midterhold (8-6 pladsen)? Plus jeg skal spille i Europa, da jeg vandt pokalen.

Jeg ville starte med v2, og du kan jo altid skifte til v1, hvis det nu ikke kører. Husk at din spilfordeler skal være den centrale midtbanespiller, der er mest til venstre (MC/L) hvis du bruger v2!

Hvis du bruger v1 skal du bruge tre spilfordelere - MC/L som nummer 1, MC/R som nummer 2 og den offensive centralt som nummer 3 .. Smiley

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #11: 20 Mar 2008, 20:02 »

Jeg ville starte med v2, og du kan jo altid skifte til v1, hvis det nu ikke kører. Husk at din spilfordeler skal være den centrale midtbanespiller, der er mest til venstre (MC/L) hvis du bruger v2!

Hvis du bruger v1 skal du bruge tre spilfordelere - MC/L som nummer 1, MC/R som nummer 2 og den offensive centralt som nummer 3 .. Smiley

Danke sehr.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #12: 20 Mar 2008, 20:02 »

Der er nogle spændende taktiker der, altid et godt sted at kigge hvis ens hold falder ned i et hul.
Men, det betyder ikke man bare lige loader en taktik og så vinder ens hold bare derudaf - men som altid kan man få inspiration Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 20 Mar 2008, 20:05 »

Der er nogle spændende taktiker der, altid et godt sted at kigge hvis ens hold falder ned i et hul.
Men, det betyder ikke man bare lige loader en taktik og så vinder ens hold bare derudaf - men som altid kan man få inspiration Smiley
Det kunne vorherre ikke have sagt bedre selv  Thumbs Up

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #14: 20 Mar 2008, 20:13 »

Skal man have en bruger derinde, eller kan man uden? Jeg har åbenbart haft en bruger derinde, men kan ikke huske hvilken.

Eller, er der nogle der har den liggende, som kunne tilføje mig på MSN (eller omvendt) og så sende den? Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010