home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 973 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Avisbud erklæret hjernedød.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Avisbud erklæret hjernedød.  (Læst 26666 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Avisbud erklæret hjernedød.
« Svar #165: 22 Mar 2008, 12:53 »

det har min mor også hun er selv ordblind så det hjælp hvert fald ikke far ajberde hele tiden

og jeg har nok også skyld idet så hvad er problemente

jeg siger bare noget skyld bære hun selv om Myndigheder har gjodt nok Nej de skulle også gøre mere for dem

Vælger du bevidst at undlade at læse hvad vi andre siger? Du svarer jo ikke på vores modargumenter, men bliver bare ved med at komme med det samme eller andre påstande.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #166: 22 Mar 2008, 12:53 »

Selvom Westhamfreak ikke får det formuleret så elegant, så vil jeg da til dels give ham ret. Jeg kender naturligvis ikke til historien, men jeg kunne da godt forestille mig at de børn har været overset af deres forældre i en ung alder.

det tror jeg alle er klar over... Det er jo også derfor at spezialized og jeg har talt om forebyggelse op til flere gange..

molle
Landsholdsspiller

« Svar #167: 22 Mar 2008, 12:56 »

det har min mor også hun er selv ordblind så det hjælp hvert fald ikke far ajberde hele tiden

og jeg har nok også skyld idet så hvad er problemente

jeg siger bare noget skyld bære hun selv om Myndigheder har gjodt nok Nej de skulle også gøre mere for dem
Du hører ikke på mig... Moderen har bedst om hjælp fordi hun ikke mente hun kunne klare at opdrage hende barn. Myndighederne har afslået hendes "råb om hjælp"

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #168: 22 Mar 2008, 12:56 »

For det første, så har både moderen og i hvert fald politiet (ifølge deres egne udtalelser) flere gange taget kontakt til de sociale myndigheder, angående de unger, der slog drengen ihjel, uden at der blev skredet ind. Så er den egentlig ikke så meget længere, så ligger aben hos de sociale myndigheder, sådanne børn, som forældrene tydeligvis ikke kan styre, og som er godt nede ad den kriminelle løbebane, har ikke noget at gøre hos deres forældre, de skal tvangsfjernes, inden det kommer til yderligheder, som i denne sag, og så skal de have den hjælp de har brug for.

TV2 News havde en psykolog i studiet i går, der kom med det forslag, at sådanne unge skulle placeres i en villa med 3-4 voksne, og uden kontakt til jævnaldrene, der kan sætte ideer i hovedet af dem. Jeg ved ikke om det er løsningen, det lyder både resourcekrævende (men er de penge ikke givet godt ud, hvis man kan forhindre bare én episode som denne?) og temmeligt urealistisk, der skal immervæk mange villaer og pædagoger (eller hvad det nu skal være for personer der skal holde opsyn med dem) til, hvis alle problembørn skal placeres sådan et sted. Men på et punkt er jeg i hvert fald enig, de skal ud af det miljø de befinder sig i, helt ud.

Man får ikke noget godt ud af at sætte dem i fængsel med voksne kriminelle (som Spez siger, de får sig bare lidt flere af den slags venner, de ikke har brug for), de er trods alt i en alder, hvor de måske kan være indenfor pædagogisk rækkevidde, så få dem ud af deres miljø, og hjælp dem i den rigtige retning. Det er jo i øvrigt også det, den dræbte drengs forældre appellere til (utroligt at de, i deres situation kan alligevel kan sætte sig ud over tanker om hævn og barbariske øje for øje tanker, som mange herinde endda ligefrem har givet udtryk for).

westhamfreak
Gæst

« Svar #169: 22 Mar 2008, 12:57 »

men forbyggelse føre kun lidt ad veje der give jeg jer ret men vi skal også komme til hjælp når det ske

men hvad vi kan gøre ved jeg

jeg syndes at men skal staffe dem som vokse

men tag nok fejl,

men hvad skal der ske med dem nu?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #170: 22 Mar 2008, 12:59 »

men forbyggelse føre kun lidt ad veje der give jeg jer ret men vi skal også komme til hjælp når det ske

men hvad vi kan gøre ved jeg

jeg syndes at men skal staffe dem som vokse

men tag nok fejl,

men hvad skal der ske med dem nu?

nu skal de først og fremmest have en retsag

Æsop
Gæst

« Svar #171: 24 Mar 2008, 00:32 »

Det er ikke korrekt. Det er bevist at onde folk, mangler gener der gør at de bl.a. ikke frygter at blive fanget.
Det lyder ganske interessant det der, ville du have noget i mod at bevise den påstand?

Jeg har altid været af den opfattelse at der ikke findes "onde" mennesker, der dræber udelukkende grundet ondskab.

Men måske jeg tager fejl..

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #172: 24 Mar 2008, 16:02 »

Det lyder ganske interessant det der, ville du have noget i mod at bevise den påstand?

Jeg har altid været af den opfattelse at der ikke findes "onde" mennesker, der dræber udelukkende grundet ondskab.

Men måske jeg tager fejl..

Jeg tror han mener, at nogle folk fx er født uden nogen form for samvittighedsfølels e. De ejer ingen empati, og gør alt ud fra deres egne drifter, uden at tænke på at det er forkert og skadeligt for andre, det som de gør.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #173: 24 Mar 2008, 16:06 »

Mennesker som gør alt ud fra deres egne drifter uden at tænke på at det er forkert og skadeligt for andre ville jeg sætte under defenitionen af ond. Ond kan jo være mange ting og det man ikke kan sætte sig ind i andres følelser eller ikke ejer en samvitighed grænser sig til ondskab

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

molle
Landsholdsspiller

« Svar #174: 24 Mar 2008, 16:12 »

Mennesker som gør alt ud fra deres egne drifter uden at tænke på at det er forkert og skadeligt for andre ville jeg sætte under defenitionen af ond. Ond kan jo være mange ting og det man ikke kan sætte sig ind i andres følelser eller ikke ejer en samvitighed grænser sig til ondskab

en psykopat  Peace

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #175: 24 Mar 2008, 16:15 »

en psykopat  Peace
nej = hvad er en psykopat Smiley

maaahhh-h-h-h

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #176: 24 Mar 2008, 16:18 »

http://da.wikipedia.org/wiki/Psykopat

Kan man måske godt sige,. Men personerne behøves ikke være psykopater, måske bare dumme og onde. Men vi har nok heller ikke doktorgrader nok til at sidde og debatere dette Smiley
Tror det stikker dybere end som så.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

molle
Landsholdsspiller

« Svar #177: 25 Mar 2008, 12:57 »

nej = hvad er en psykopat Smiley

- Udvise grov ligegyldighed overfor andres følelser

- Mangle ansvarsfølelse og respekt for sociale normer eller forpligtelser

- Mangle evner til at fastholde forbindelser med andre mennesker

- Have svært ved at tolerere frustrationer og have en lav aggressionstærskel

- Være ude af stand til at føle skyld eller til at lære af erfaringer eller straf

- Have tendens til at komme med bortforklaringer og til at være udadprojicerende, dvs. til at give andre skylden for sine egne negative sider

Æsop
Gæst

« Svar #178: 26 Mar 2008, 01:55 »

Jeg tror han mener, at nogle folk fx er født uden nogen form for samvittighedsfølels e. De ejer ingen empati, og gør alt ud fra deres egne drifter, uden at tænke på at det er forkert og skadeligt for andre, det som de gør.
Det er fantastisk heldigt for siden at have så intelligent en hjælper som dig.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #179: 26 Mar 2008, 07:16 »

Det er fantastisk heldigt for siden at have så intelligent en hjælper som dig.

funny funny funny

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010