home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Avisbud erklæret hjernedød.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Avisbud erklæret hjernedød.  (Læst 26679 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller

Sv: Avisbud erklæret hjernedød.
« Svar #150: 22 Mar 2008, 12:29 »

Kan jeg sagtens Smiley

Men jeg ved ikke hvordan jeg ville have det. Synes bare det var lidt tamt at skyde skylden på myndighederne. Håber da hun kan se, at hun selv har fucket op. Ingen er født "onde".
Det er ikke korrekt. Det er bevist at onde folk, mangler gener der gør at de bl.a. ikke frygter at blive fanget.

Veni, vidi, vici

ManUtd83
Manager

« Svar #151: 22 Mar 2008, 12:30 »

Ved netop at give hende en økonomisk straf. Det var vist ikke første gang hendes søn var indblandet i ulovligheder, så hvis der havde været en straf til hendes længe før, kunne hun jo muligvis have fået hjælp til at f styr på hendes søn.

Forstår helt ikke helt din pointe med økonomisk straf. Altså hvis forældrene ikke kan opfostre og opdrage et barn ordentligt skal vi tage deres midler så det bliver endnu sværere.

Hende moderen, feks, bliver så måske nødt til at arbejde mere for at forsørge sine unger og de får mere tid alene til at gøre hvad der passer dem? Er det vejen frem?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #152: 22 Mar 2008, 12:32 »

Kan jeg sagtens Smiley

Men jeg ved ikke hvordan jeg ville have det. Synes bare det var lidt tamt at skyde skylden på myndighederne. Håber da hun kan se, at hun selv har fucket op. Ingen er født "onde".

Tror ikke nogen mennesker ser klart i sådanne situationer.
Lad os antage at en fars datter(9år) bliver dræbt og voldtaget. Jeg tror ikke faren er det første til at kræve at datterens morder skal have en fair retsag...

Det hele er ikke så simpelt hvis du er involveret i situationen

molle
Landsholdsspiller

« Svar #153: 22 Mar 2008, 12:35 »

Forstår helt ikke helt din pointe med økonomisk straf. Altså hvis forældrene ikke kan opfostre og opdrage et barn ordentligt skal vi tage deres midler så det bliver endnu sværere.

Hende moderen, feks, bliver så måske nødt til at arbejde mere for at forsørge sine unger og de får mere tid alene til at gøre hvad der passer dem? Er det vejen frem?

men er det vejer frem at lade hende være i fred...? Det må gøres noget i forebyggelsen - inden at en tilfældig bliver slået i hovedet med et bat og dør igen...
Jeg ved ikke hvad man kan gøre, men det er der sikkert mange andre som ved bedre end end jeg gør

westhamfreak
Gæst

« Svar #154: 22 Mar 2008, 12:35 »

Det er ikke korrekt. Det er bevist at onde folk, mangler gener der gør at de bl.a. ikke frygter at blive fanget.

onde og gode mennsker findes ikke  det er et resultart af beslutning gemme livet der skabe en som person og vis det er sandt skal men have et kort system for at se hvem må får brøn af får brøn er ikke en ret men et pivlikum

og ikke alle budet får brøn

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #155: 22 Mar 2008, 12:37 »

Som jeg også skrev, så måtte forældrene meldes ud, hvis de ikke kunne styre deres børn, og derved få professionel hjælp. Og gør forældre ikke dette, så må man jo tage økonomiske straffe i brug. Som det ser ud nu, så hjælper det jo ikke med fængsel, eller bare at man bare lader det stå til.

westhamfreak
Gæst

« Svar #156: 22 Mar 2008, 12:38 »

han har sgu noget der

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #157: 22 Mar 2008, 12:38 »

onde og gode mennsker findes ikke  det er et resultart af beslutning gemme livet der skabe en som person og vis det er sandt skal men have et kort system for at se hvem må får brøn af får brøn er ikke en ret men et pivlikum

og ikke alle budet får brøn

Som Birkedahl skriver så er det pga. manglede gener, at folk kan reagere som de gør (selvfølgelig ikke alle tilfælde, men det kan se). Man BLIVER vel heller ikke ordblind (i normale tilfælde) - det vel noget man er medfødt med, lige som du jo er (står i din signatur). Og jo, det kan godt sammenlignes.

westhamfreak
Gæst

« Svar #158: 22 Mar 2008, 12:41 »

på et tidspunkt må jeg havde gjordt noget valg som ikke at lytte eller whart det er sgu nok mig skyld på et vis punkt

så ja det kan sammeliges men jeg tro mest på at det er ends beslutninger der gør mest på en som person

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #159: 22 Mar 2008, 12:42 »

Læste lige dette på EB.dk - måske skulle man ikke gå efter moderen, som mange af jer gør;

"- Han har psykiske problemer og går rundt med en masse vrede inden i, siger moren, der kan berette, at hun flere gange har forsøgt at få ham anbragt uden for hjemmet i erkendelse af, at hun ikke havde det, der skulle til for at hjælpe ham på ret kurs. Blandt andet har han også truet hende. siger moderen.

- Jeg har talt med myndighederne igen og igen de sidste fire-fem år. Men alt det, de har lovet er aldrig blevet til virkelighed. Det strander hele tiden på, at der ikke er ressourcer nok, siger moren, der føler at hele denne forfærdelige situation kunne have været undgået, hvis drengene havde fået den hjælp, de havde brug for.

- Jeg er dybt ulykkelig, og jeg appelerer til mine drenge om at stå frem, så vi kan få klarlagt, hvad det er, der er sket.
tilføjer hun.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article987014.ece

westhamfreak
Gæst

« Svar #160: 22 Mar 2008, 12:46 »

"Han har psykiske problemer og går rundt med en masse vrede inden"

hvor kommer den så fra nok fordi du ikke hjælp dem nok

jeg har også masse vrede inden i men jeg nakker ikke folk med et bat
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 12:53 af westhamfreak » Logged

molle
Landsholdsspiller

« Svar #161: 22 Mar 2008, 12:47 »

"Han har psykiske problemer og går rundt med en masse vrede inden"

hvor kommer den så fra nok fordi du ikke hjælp dem en skid

nu må du altså stoppe... (forstå mig ret) Vi anklager da heller ikke din mor fordi du er ordblind

hun har jo erkendt at hun ikke kunne klare sine drenge og har søgt om hjælp, men myndighederne afslog....

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #162: 22 Mar 2008, 12:49 »

hvor kommer den så fra nok fordi du ikke hjælp dem en skid

Det passer jo ikke det du siger! Jeg har selv haft en depression det meste af mine liv, og det har givet mig en masse vrede (dog har jeg aldrig gjort noget lignede), og det skyldes en gen-fejl, ved at min hjerne ikke sender nok signaler fra højre- til venstrehjernehalvde l. Jeg har fået medicin fra jeg var 16 til jeg 22. Min krop er nu begyndt at producere det stof, som den ikke kunne før. Så at sige at det er forældrenes skyld er altså ikke altid korrekt.

Men hvis du absolut vil give forældrene skylden, så lad os stoppe debaten omkring det her.

ManUtd83
Manager

« Svar #163: 22 Mar 2008, 12:51 »

Selvom Westhamfreak ikke får det formuleret så elegant, så vil jeg da til dels give ham ret. Jeg kender naturligvis ikke til historien, men jeg kunne da godt forestille mig at de børn har været overset af deres forældre i en ung alder.

westhamfreak
Gæst

« Svar #164: 22 Mar 2008, 12:52 »

det har min mor også hun er selv ordblind så det hjælp hvert fald ikke far ajberde hele tiden

og jeg har nok også skyld idet så hvad er problemente

jeg siger bare noget skyld bære hun selv om Myndigheder har gjodt nok Nej de skulle også gøre mere for dem

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010