home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1091 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Avisbud erklæret hjernedød.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Avisbud erklæret hjernedød.  (Læst 26749 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Avisbud erklæret hjernedød.
« Svar #135: 22 Mar 2008, 11:16 »

de skal staffes som dem over 18 frædig

en på 15 år fuck hvor bliver han en ugift for os normale

har ment dette i 5 år

Fuldstændig enig. De har lavet noget så slemt, at de burde blive dømt som myndige. Den kriminelle lavalder er for høj!

Jeg så et interview med moderen til to af gerningsmændene i går på TV2 News. Fuck hun var vattet at høre på. Hun lossede HELE skylden over på myndighederne - hun var ynkelig at høre på. Så kom hun selvfølgelig også med det obligatoriske bavl om, hvor slemt meget hun følte med offerets familie, men det lød ikke videre troværdigt.

Andre der har set den?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #136: 22 Mar 2008, 11:50 »

Fuldstændig enig. De har lavet noget så slemt, at de burde blive dømt som myndige. Den kriminelle lavalder er for høj!

Uanset hvor grufuldt det end er, så skal vi ikke begynde at gradbøje loven alt efter hvilke tilfælde vi har med at gøre. Så bliver loven jo sat fuldstændigt ud af funktion.

Mht til den kriminelle lovalder så er det sgu det forkerte sted at sætte ind. Lad os sige at vi smider en 14-årig ind i Horsens Statsfængsel, sammen med hærde indvandrerbandemedl emer, eller rockere. Hvordan tror du så den 14-årige er når han kommer ud igen? Han er nok ikke ligefrem mere lovlydig. Nej, han har sgu nok bare fået sig nogle venner der er mindst lige så slemme som de han kendte før.

Nej, sæt ind mod forældrene. Giv den bøder, og hvis forældrene ikke mener de kan styre deres børn, jamen, så må de melde klart ud, og så skal forældremyndigheden fratages, så børnene kan komme i nogle hænder, der virkelig kan hjælpe dem på rette vej, inden det går så galt, som vi har set i dag.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #137: 22 Mar 2008, 11:59 »

Uanset hvor grufuldt det end er, så skal vi ikke begynde at gradbøje loven alt efter hvilke tilfælde vi har med at gøre. Så bliver loven jo sat fuldstændigt ud af funktion.

Mht til den kriminelle lovalder så er det sgu det forkerte sted at sætte ind. Lad os sige at vi smider en 14-årig ind i Horsens Statsfængsel, sammen med hærde indvandrerbandemedl emer, eller rockere. Hvordan tror du så den 14-årige er når han kommer ud igen? Han er nok ikke ligefrem mere lovlydig. Nej, han har sgu nok bare fået sig nogle venner der er mindst lige så slemme som de han kendte før.

Nej, sæt ind mod forældrene. Giv den bøder, og hvis forældrene ikke mener de kan styre deres børn, jamen, så må de melde klart ud, og så skal forældremyndigheden fratages, så børnene kan komme i nogle hænder, der virkelig kan hjælpe dem på rette vej, inden det går så galt, som vi har set i dag.

fulstændig enig. De giver ingen mening at sætte straffen op og lade dem sidde isolations fængslet i 50 år. De HELE handler om forebyggelse

ManUtd83
Manager

« Svar #138: 22 Mar 2008, 12:01 »

Men nogen der har set interviewet med hende moderen til gerningsmændene? Kunne godt tænke mig at høre andre syn på hendes udtalelser.

westhamfreak
Gæst

« Svar #139: 22 Mar 2008, 12:14 »

de lød som om hun gav Myndiger skylde hvor var hun selv til at opdrage hendes brøn

molle
Landsholdsspiller

« Svar #140: 22 Mar 2008, 12:15 »

Jeg så et interview med moderen til to af gerningsmændene i går på TV2 News. Fuck hun var vattet at høre på. Hun lossede HELE skylden over på myndighederne - hun var ynkelig at høre på. Så kom hun selvfølgelig også med det obligatoriske bavl om, hvor slemt meget hun følte med offerets familie, men det lød ikke videre troværdigt.

Andre der har set den?

nu har jeg ikke set det og jeg forsvare heller ikke nogen, men hvordan ville du have det, hvis du havde to teenage sønner var blevet anklaget for mord!?
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 12:18 af molle » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #141: 22 Mar 2008, 12:16 »

nu har jeg ikke set det og jeg forsvare heller ikke nogen, men hvordan ville du have det, hvis dine to teenage sønner var blevet anklaget for mord!?

Jeg har ingen teenager-sønner..

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #142: 22 Mar 2008, 12:17 »

Du ved vel hvad der menes..

molle
Landsholdsspiller

« Svar #143: 22 Mar 2008, 12:19 »

Jeg har ingen teenager-sønner..

så har jeg ændret mit spørgsmål. håber du kan forstå det nu

westhamfreak
Gæst

« Svar #144: 22 Mar 2008, 12:19 »

ja

men hun viste hvem den 18 årige er så hun har ikke været sin opgave vokse jeg er ligeglad men hendes føleser hvis

de socaile myndiheder er så dårlige må hun give børnere fra sig

for deres og hendes bedste og glem ikke samfunde´s bedste

hun er vel et narkovarg eller fuld hver dag den !#¤"#¤%¤¤¤%#"@)
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 12:22 af westhamfreak » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #145: 22 Mar 2008, 12:21 »

hun er vel narkovrag

Ja, og din mor er vel også sådan...

Ovenstående kan være lige så rigtig, da hverken du eller jeg, aner noget om de udtalelser. Hold nu emnet til hvad VI ved, og ikke hvad vi tror.

ManUtd83
Manager

« Svar #146: 22 Mar 2008, 12:22 »

så har jeg ændret mit spørgsmål. håber du kan forstå det nu

Kan jeg sagtens Smiley

Men jeg ved ikke hvordan jeg ville have det. Synes bare det var lidt tamt at skyde skylden på myndighederne. Håber da hun kan se, at hun selv har fucket op. Ingen er født "onde".

westhamfreak
Gæst

« Svar #147: 22 Mar 2008, 12:24 »

hun skylden på myndighederne og tag ikke selv et ansvar

hvordan skal vi så forbygge?

P.s min mor tagh sgu en masse piler hver dag for at kommer igemme dage så ja på en måde er hun

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #148: 22 Mar 2008, 12:26 »

hun skylden på myndighederne og tag ikke selv et ansvar

hvordan skal vi så forbygge?

Ved netop at give hende en økonomisk straf. Det var vist ikke første gang hendes søn var indblandet i ulovligheder, så hvis der havde været en straf til hendes længe før, kunne hun jo muligvis have fået hjælp til at f styr på hendes søn.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #149: 22 Mar 2008, 12:26 »

ja

men hun viste hvem den 18 årige er så hun har ikke været sin opgave vokse jeg er ligeglad men hendes føleser hvis

de socaile myndiheder er så dårlige må hun give børnere fra sig

for deres og hendes bedste og glem ikke samfunde´s bedste

hun er vel et narkovarg eller fuld hver dag den !#¤"#¤%¤¤¤%#"@)

Hvis var til samfundets bedste hvorfor har de sociale myndigheder så ikke skredet ind noget før?!! De 2 drenge var tydeligvis kendt af politiet og lur mig om der ikke var mindst 1 person, indenfor kommunen, som vidste at moderen ikke var i stand til at opdrage sine sønner ordentligt

SOm jeg også sagde før. Så ligger problemet i forebyggelsen... Man kunne "sagtens" forebygge situationen som denne.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010