home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 895 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Avisbud erklæret hjernedød.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Avisbud erklæret hjernedød.  (Læst 26761 gange)
Wonderboy
Ynglingespiller

Sv: Avisbud erklæret hjernedød.
« Svar #120: 21 Mar 2008, 15:47 »

dødsstraf er ikk en god løsning, er for billigt sluppet

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

Gosser
Manager

« Svar #121: 21 Mar 2008, 15:49 »

Nu har jeg ikke læst de sidste 8 sider, men vil da lige sige lidt alligevel.

Hørte i går, da jeg var på vej i sommerhus, at han var blevet slået ned med bl.a. baseballbat, helt umotiveret. Jeg blev sindssyg chokeret da jeg hørte det, og tænkte lige engang over, hvor syg en verden det er vi lever i. Drengen passer sit arbejde, og så bliver han offer for sådan noget der. Sindssygt!

På vej hjem fra sommerhus i dag, hørte jeg så at han nu var død, og det var sgu noget der skar indeni. Det er fuldstændig uvirkeligt, og vækker en masse følelser i en. Både fuldstændigt had og vrede overfor gerningsmændene, samt medfølelse for familien og andre pårørende.

Hvad er det gerningsmændene kan få? 10 år eller lignende? Det er jo alt for lidt for sådan en gerning. Ja, de er unge, og ja, det vil ødelægge deres liv rimelig meget ved at få 10 år i spjældet, men man skal fandeme ikke kunne komme om sådan en gerning så "let".

Dødsstraf? Jeg ved det ikke. Muligvis ville det være løsningen, og det er da også det første man tænker når man hører hvad de har gjort. At de ligeledes skal dø. En ting er sikkert for mig - jeg synes det er alt for lidt, 10 år, og det får de garanteret heller ikke.

Hold da kæft jeg håber de har det dårligt, og de får et lorteliv.

dødsstraf er ikk en god løsning, er for billigt sluppet

Ja, jeg er enig, men der er ikke rigtig nogen straf (som er/bliver lovlig), som får det til at gå lige op.

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #122: 21 Mar 2008, 15:50 »

lad dem møde familien så de kan se hvilken sorg de har bragt

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #123: 21 Mar 2008, 18:12 »

Hvis der skal samles penge ind, så skal det være til de to brødres familie, så de i fremtiden kan sende deres LORTE UNGER på en opdragelses anstalt, for forældrene har tilsyneladene svigtet BIG TIME!
Men som man kan se i Selvmords tråden, så er det ikke alle forældre der tager ansvar for deres (i dette tilfælde, afskyelige) afkom!

Det er jo sindsygt de havde gang i, måske har de haft nogle dårlige erfaringer med andre indvandre, men ham her, han passede et arbejde, derved viser han jo at han godt vil gøre lidt for at integrer sig!

Det er sygt, sygt, sygt!

Nej de skal ikke slippe så billigt som dødsstraf, de skal derimod rådne op i et muggent hul!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Gosser
Manager

« Svar #124: 21 Mar 2008, 18:21 »

Nej de skal ikke slippe så billigt som dødsstraf, de skal derimod rådne op i et muggent hul!

Præcis, men det kommer jo aldrig til at ske i Danmark. De ryger højest ind at spjælde i 10 år, men hvor stor en trussel er det lige i Danmark?

Nogle gange er vi bare for søde.

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #125: 21 Mar 2008, 18:33 »

Se, det er få ting, jeg godt kunne tænke mig fra USA. Deres straffe er bedre, dog synes jeg dødsstraf er billigt sluppet, deres fængsler kræver nok mere mod og mandshjerte end vores i Danmark og når nogen begår noget kriminelt af denne størrelse, bliver de ofte arresteret ret voldsomt.

Det er jo fuldstændig grotesk, at et fredeligt avisbud bliver slået ned på åben gade, og det så endda medfører døden er da endnu værre. Jeg ved snart ikke hvad der ville være rimeligt. Men en fængselscelle på 3x2 meter, uden vindduer, ingen mulighed for at begå selvmord, kun mad nok til lige at overleve og én daglig gåtur på 15 minutter, ville nok være meget godt. Og det skal man så gøre de næste 50 år. Så kunne det være, man havde tænkt sig bedre om i første omgang.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

smb
Gæst

« Svar #126: 21 Mar 2008, 18:35 »

Synes bare de skulle blive lukket ind i en isoleret celle, uden nogen som helst kontakt til andre mennesker. Det er efter min mening en af de værste straffe man kan få, og der går kun få dage før man bliver helt skør i hovedet Tunge

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 21 Mar 2008, 18:36 »

Fuldstændig sindsygt. Synd for knægten  Skuffet

Viva Ronaldo ! §

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #128: 21 Mar 2008, 18:38 »

Synes bare de skulle blive lukket ind i en isoleret celle, uden nogen som helst kontakt til andre mennesker. Det er efter min mening en af de værste straffe man kan få, og der går kun få dage før man bliver helt skør i hovedet Tunge

Hvad der gør en normal mand sindsyg gør en sindsyg mand normal!

Så der er håb forude.

De er jo sindsyge i forvejen

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

westhamfreak
Gæst

« Svar #129: 21 Mar 2008, 21:07 »

øje for øje

næse for næse

liv for liv

det skal være sådan

de skal dø det mener jeg

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #130: 21 Mar 2008, 22:40 »

Hold kæft man.. I BT idag, står der at den mindste på 15 under retssagen, bare så ud som om intet var sket. For satan da.. Og de nægter sig skyldige.. Fucking lorteunger.
De råbte til moren at de ikke var skyldige og hun svarede "Jeg ved I ikke er skyldige"
De burde, som sagt af andre før, blive sent i et rum, uden mulighed for selvmord og ingen adgang til andre mennesker og der skal ikke være vinduer bare en madras så de kan rådne lige så stille op. Hold kæft det ville være godt hvis det skete, men det gør det ikke. De får højst 10 år inde, og derefter er de ude. Lorte lov!!

Må de rådne op i helvede lorteunger. Hvor ville det være fedt hvis de bare blev skåret hver dag, så de led..

AaronLennon
Gæst

« Svar #131: 21 Mar 2008, 22:48 »

Hvad fanden er det de lave de kegler!
At de kan få sig selv til at tæske et 16-årig avisbud uden grund!
Hjernelamme drenge!!!

ZhotLog
Gæst

« Svar #132: 21 Mar 2008, 23:08 »

Grasshoppers: Retssagen er lukket, altså ikke åben for offentligheden, hvorfor jeg ikke helt ser det troværdige i BT's skriveri (som forresten ikke er særlig troværdigt normalt heller). BT og Ekstrabladet er imo blot sladderblade i forklædning.

Gumle: Fængsler som i USA siger du? Ja, lad os da endelig lave vores fængsler sådan, for al historik taler jo tydeligvis for det... (sarkasme muligvis anvendt)
"Målt pr. indbygger rangerer USA sammen med Rusland, Sydafrika og Hviderusland blandt de lande, der har flest indsatte i statslige eller lokale fængsler. Den amerikanske stat Texas ligger i den amerikansk top og står for nogle af de hårdeste straffe."
Kilde: Dagbladet Information.
Dødsstraf, hårdere fængsler og voldsomt lange straffe giver altså flere folk i fængslerne, hvilket umiddelbart virker som en dårlig ting, right?

Selvfølgelig er man chokeret over disse hændelser, men derfor kan man alligevel godt tænke før man taler (eller skriver i dette tilfælde...).

Edit: "I 1998-rapporten "Rights for All" kritiserede Amnesty International (AI) forholdene i de amerikanske fængsler. "Tusindvis af indsatte er isoleret i længere perioder. Mange indsatte får ikke tilstrækkelig pleje for alvorlige fysiske og mentale helbredsproblemer", lød et af kritikpunkterne. Ifølge AI er der flere eksempler på brud på såvel USA's egne love som internationale menneskeretsstandar der. Der blev bl.a. meldt om flere tilfælde af overgreb fra politiets side."
Kilde: Dagbladet Information
Flere gode grunde til at isolere fangerne samt følge USA's eksempel på fængselområdet helt generelt...
« Seneste Redigering: 21 Mar 2008, 23:21 af ZhotLog » Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 21 Mar 2008, 23:11 »

De får højst 10 år inde, og derefter er de ude. Lorte lov!!

Citat

det værste er at de ikke engang kan få 10 år.
Højest 8 år for mord pga. de er under 18 og de kan heller ikke ryge i fængsel, kun i ungdoms
fængsel også pga. de er under 18.

(har lige haft om det i skolen Wink)

westhamfreak
Gæst

« Svar #134: 22 Mar 2008, 01:33 »

de skal staffes som dem over 18 frædig

en på 15 år fuck hvor bliver han en ugift for os normale

har ment dette i 5 år
« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 01:37 af westhamfreak » Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010