home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Avisbud erklæret hjernedød.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Avisbud erklæret hjernedød.  (Læst 26715 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: Avisbud erklæret hjernedød.
« Svar #45: 20 Mar 2008, 21:21 »

At jeg bliver angrebet af 2 schæferhunde og ejeren står og glor på det?

Det er for dårligt men ingen sammenligning iforhold til at blive dræbt.
Men måske skulle der værre mere respekt om avisbude

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

absalonsen
Gæst

« Svar #46: 20 Mar 2008, 21:21 »

Selv jeg er Avisbud. og jeg skal ud med aviser imorgen. i det lortevejr som de har lovet. jeg har kun oplevet at 2 schæferhunde angreb mig. det syntes jeg er for dårligt at ejeren står bar og kigger. Hva syntes i?

Så må du bare sige, at hvis ikke de kan holde hundene inde, så får de ingen aviser!
Har også selv været ude for angreb fra hunde i min tid som avisbud. Faktisk fire gange. Den ene gang bed hunden mig i overarmen, hvilket jeg stadig har et mærke efter. Hvis du lige kan forestille dig en hjørnetands størrelse, ved du hvor stort det er. :b

Selvom ejerne lover, at de i fremtiden vil holde hunden(e) inde, så stå fast! Er du blevet angrebet én gang, kan du ikke stole på dem. Jeg taler af erfaring!!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #47: 20 Mar 2008, 21:23 »

Enig i, at den danske straffelov er for tynd!

R.I.P

dasmessi
Gæst

« Svar #48: 20 Mar 2008, 21:25 »

Så må du bare sige, at hvis ikke de kan holde hundene inde, så får de ingen aviser!
Har også selv været ude for angreb fra hunde i min tid som avisbud. Faktisk fire gange. Den ene gang bed hunden mig i overarmen, hvilket jeg stadig har et mærke efter. Hvis du lige kan forestille dig en hjørnetands størrelse, ved du hvor stort det er. :b

Selvom ejerne lover, at de i fremtiden vil holde hunden(e) inde, så stå fast! Er du blevet angrebet én gang, kan du ikke stole på dem. Jeg taler af erfaring!!
Sagde jeg også til ejeren. Men han sagde jo der ikke skete noget. Men det gjorde der. Blev bidt i låret

-LFC-
Manager

« Svar #49: 20 Mar 2008, 21:27 »

Jeg må anbefale avisbud at sige op, det er et frygteligt slavejob til en alt for lav løn! Sur

absalonsen
Gæst

« Svar #50: 20 Mar 2008, 21:28 »

Sagde jeg også til ejeren. Men han sagde jo der ikke skete noget. Men det gjorde der. Blev bidt i låret

Hvis det var mig, der stod i denne situation, ville jeg ringe til DDC (eller hvem du er ansat af), fortælle at jeg fremover vil springe huset over. Så kunne de sige, hvad de havde lyst til.
Jeg blev lovet, at hundene ville blive holdt inde, når jeg kom. Begge steder blev jeg senere angrebet igen.

dasmessi
Gæst

« Svar #51: 20 Mar 2008, 21:29 »

Det er så godt nok Tryksagomdelingen. :')

N17
Manager

« Svar #52: 20 Mar 2008, 21:32 »

For fanden en syg verden vi efterhånden lever i. Folk vil jo gøre alt for opmærksomhed, om det så er positiv eller negativ opmærksomhed de får, virker til at være lige meget. Kan sku ikke rigtig skrive noget, for ved faktisk ikke hvad jeg skal skrive. Det er så latterligt at det kan ske her, men hvorfor ikke! Folk er syge i roen!!

Håber sku de får en ordentlig straf, men tvivler desværre.

Lad os lave en Freaks indsamling til familien....

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

dasmessi
Gæst

« Svar #53: 20 Mar 2008, 21:33 »

For fanden en syg verden vi efterhånden lever i. Folk vil jo gøre alt for opmærksomhed, om det så er positiv eller negativ opmærksomhed de får, virker til at være lige meget. Kan sku ikke rigtig skrive noget, for ved faktisk ikke hvad jeg skal skrive. Det er så latterligt at det kan ske her, men hvorfor ikke! Folk er syge i roen!!

Ja tag bar Muhammed tegningerne. Tror sku der bliver krig mod os

Altid FCK
Manager

« Svar #54: 20 Mar 2008, 21:33 »

Ja jeg er enig

BenMusalho
Gæst

« Svar #55: 20 Mar 2008, 21:34 »

Det er fucking klamt at sådan nogle lorte unger gør sådan noget!!! PISSE UHYGGELIGT!! simpelthen for sygt i hovedet!!!!! LORTE UNGER!!!!

ManUtd83
Manager

« Svar #56: 20 Mar 2008, 21:39 »

Jeg har været væk et par dage, og kun hørt lidt løst om den her sag...men fy for helvede !

Selvom jeg ikke er involveret i sagen, har jeg svært ved at udtrykke min vrede. Det er jo fuldstændig vanvittigt. Der bør ikke være grænser for straffen, som de drenge får! Jeg vil mene at de, på trods af deres alder og sådan noget, skal have flere år bag tremmer. Så vil jeg skide på om deres egen fremtid bliver ødelagt! De kan kraft edeme få lov at få god tid til at tænke over hvad de har lavet.

Det er en dybt uhyggelig sag. Tænk på at det kunne have været dig. Man hører tit om nogen der får tæsk fordi de selv ligger op til det, men han var jo åbenbart helt uskyldig ham her. Så egentlig kunne det godt have været alle af os andre det var går ud over.

Fy for helvede..

smb
Gæst

« Svar #57: 20 Mar 2008, 21:42 »

Det er virkelig alt for sygt. At man ikke engang kan gøre sit arbejde stille og roligt uden at blive overfaldet, ja så er grænsen nået.
Jeg har selv været vidne til noget af det samme, bare i meget mindre omfang. Mig og tre andre venner gik og fjollede lidt rundt, og stort set uden grund blev en af mine venner slået i hovedet af en billist. Fordi han påstod der var en snor der ramte hans bil.
Der er jo lige den slags man ser mere og mere af i Danmark, og i værste fald resultere det jo netop som dette, i dødsfald
Jeg synes virkelig at den kriminelle lav alder skulle nedsættes og at straffene for vold skulle være noget højere. Oven i det synes jeg virkelig at overfaldsmændene skulle blive tilbudt psykolog hjælp af staten. For et bedere menneske af at komme i fængsel bliver man jo ikke
Jeg tror desværre at grunden til de mange overfald skyldes stoffer. Det bliver efterhånden mere almindeligt blandt unge Skuffet

Jeg har den største sympati for offerets familie og venner, og ligesom JS håber jeg også at de får en hård straf.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #58: 20 Mar 2008, 21:45 »

Så vil jeg være så kold at sige at jeg ikke betaler en krone. Der sker flere mord i DK, og så vil vi altid skulle lave indsamlinger. Hvad gør denne situation mere speciel, end fx familien, som mister fx en søster i en lastbilshøjresvings ulykke.

Selvfølgelig er sådan noget tragisk, men vi kan jo ikke betale penge til alle som får et familiemedlem slået ihjel. Uanset hvor uretfærdigt det er.

Altid FCK
Manager

« Svar #59: 20 Mar 2008, 21:47 »

Så vil jeg være så kold at sige at jeg ikke betaler en krone. Der sker flere mord i DK, og så vil vi altid skulle lave indsamlinger. Hvad gør denne situation mere speciel, end fx familien, som mister fx en søster i en lastbilshøjresvings ulykke.

At hende søsteren døede (formetligt) ved et uheld men det gjorde han ikke

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010