home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 219 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ailton Jose Almeida
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ailton Jose Almeida  (Læst 4266 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Ailton Jose Almeida
« : 20 Mar 2008, 12:34 »

Hej Freaks!!!!
Dette emne er som overskriften hentyder om Ailton. Den dyre Brasser, har ikke iindfriet forventningerne, og selvom folk helle tiden siger han bliver bedre og bedre så syntes jeg at hans niveau er på samme stadgie. så ham igår mod EFB og vil så lige forsvare ham og sige at J.G er den forkerte makker til ham, men syntes at han i perioder spiller som en 1. Division spiller. Tror i at han slår igennem eller hvad?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #1: 20 Mar 2008, 12:40 »

Han slår ALDRIG igennem, han er SAS-Ligaens største flop ever! Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #2: 20 Mar 2008, 12:40 »

Som man kunne se igår i kmapen, vil jeg først lige give Esbjerg en cadeau. De spillede godt, og havde det meste af spillet i 1. halvleg. Nu til Ailton. Du har ret i at han ikk fungerede med Grønkjær igår, men somsagt. De 2 skal vel bar træne mere sammen?. Og Junior?. hvorfor starter han ikk inde Ståle!?. Så havde der været mere action oppe i angrebet tror jeg, for det blev der efter Junior kom ind. Og Jesper Chr. Hvorfor redder du ikk det straffespark.?. Sådan her udtalte Jesper Chr. sig efter kampen: ''Havde hånden på straffet
- Ærgerligt med straffet, jeg er derude ved stolpen og har hånden på, men kan ikke holde den. Det første kan jeg ikke gøre så meget ved, jeg er gået til den anden side, da den rammer Laursen og går ind i den anden side af målet.''
Så hold dog fast i bolden?

Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #3: 20 Mar 2008, 12:40 »

Nej, tror egentlig ikk at Ailton hæver nivauet særlig meget,

Han lider jo af præsetationsagst,
til venskabskampe nå den danske befolkning ikke kan se med, spiller han godt,
Og nå han så kommer i fokus, så falder han helt igennem Peace
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #4: 20 Mar 2008, 12:42 »

Jeg håber også men er desværre bange for at dette er den rigtige Ailton vi ser på
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #5: 20 Mar 2008, 12:43 »

Som de fleste siger, skal Ailton vel bar have det år der som han har været i nu i FCK?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #6: 20 Mar 2008, 12:44 »

Som man kunne se igår i kmapen, vil jeg først lige give Esbjerg en cadeau. De spillede godt, og havde det meste af spillet i 1. halvleg. Nu til Ailton. Du har ret i at han ikk fungerede med Grønkjær igår, men somsagt. De 2 skal vel bar træne mere sammen?. Og Junior?. hvorfor starter han ikk inde Ståle!?. Så havde der været mere action oppe i angrebet tror jeg, for det blev der efter Junior kom ind. Og Jesper Chr. Hvorfor redder du ikk det straffespark.?. Sådan her udtalte Jesper Chr. sig efter kampen: ''Havde hånden på straffet
- Ærgerligt med straffet, jeg er derude ved stolpen og har hånden på, men kan ikke holde den. Det første kan jeg ikke gøre så meget ved, jeg er gået til den anden side, da den rammer Laursen og går ind i den anden side af målet.''
Så hold dog fast i bolden?



Nu vil jeg for første gang i mit liv forsvarer en FCK'er.
Du har tydeligvis aldrig stået i mål, sådan et spark som Jesper Jørgensen sparkede er utrolig svært for en målmand at holde, det er i det hele taget flot han når ned til den. Du skal regne med JC er en stor målmand, og derfor har han svært ved at nå ned i hjørnerne på straffespark. Så inden du begynder at sige at han da bare kunne holde den så, så tænk lige på alle detaljerne i sparket og den måde JC prøvede at redde det på...
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #7: 20 Mar 2008, 12:44 »

Ailton hæver ikke niveauet! Synes generalt hans førstegangs berøringer er for dårlige, og mener han var overvurderet, da han kom til FCK
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #8: 20 Mar 2008, 12:47 »

Jamen Jesper syntes jeg har haft reddet SÅ mange straffespark som også var helt ude ved stolpen som JJ´s var, så hvorfor tog han ikk det der?
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #9: 20 Mar 2008, 12:47 »

Ailton hæver ikke niveauet! Synes generalt hans førstegangs berøringer er for dårlige, og mener han var overvurderet, da han kom til FCK
Er så lidt uenig der, da jeg mener at netop første berøringerne hos ham er fantastisk gode, men mener derimod at det er spilforståelsen der er noget i vejen med. han ved ikke hvornår han skal drible og hvornår han skal aflevere
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #10: 20 Mar 2008, 12:50 »

Jamen Jesper syntes jeg har haft reddet SÅ mange straffespark som også var helt ude ved stolpen som JJ´s var, så hvorfor tog han ikk det der?

Tilfældigheder. Selv de bedste målmænd er afhængige af held ved straffespark, hvis kytten har heldet er der scoret, og  hvis ikke så har målmanden overtaget. Straffespark er et stort psykisk spil, så det kan også være JC ikke var helt mentalt klar til at nappe det straffe. Og ja, JC har reddet mange straffe ude ved stolpen, men det er alle svage spark, det igår var immervæk et rimeligt hårdt spark, og derfor kan han ikke holde den vil jeg tro. For nogen kan det godt se ud som om målmænd har det nemt på straffe, men det er altså ikke altid tilfældet, der er meget der skal gå  i hak for man napper et straffespark.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

dasmessi
Gæst
 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #11: 20 Mar 2008, 12:51 »

Er så lidt uenig der, da jeg mener at netop første berøringerne hos ham er fantastisk gode, men mener derimod at det er spilforståelsen der er noget i vejen med. han ved ikke hvornår han skal drible og hvornår han skal aflevere

Enig
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #12: 20 Mar 2008, 12:52 »

Tilfældigheder. Selv de bedste målmænd er afhængige af held ved straffespark, hvis kytten har heldet er der scoret, og  hvis ikke så har målmanden overtaget. Straffespark er et stort psykisk spil, så det kan også være JC ikke var helt mentalt klar til at nappe det straffe. Og ja, JC har reddet mange straffe ude ved stolpen, men det er alle svage spark, det igår var immervæk et rimeligt hårdt spark, og derfor kan han ikke holde den vil jeg tro. For nogen kan det godt se ud som om målmænd har det nemt på straffe, men det er altså ikke altid tilfældet, der er meget der skal gå  i hak for man napper et straffespark.
Jamen du har da ret, men det jo ikke ensbetydende med at Jesper er stor som du påstår
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #13: 20 Mar 2008, 12:54 »

Jamen du har da ret, men det jo ikke ensbetydende med at Jesper er stor som du påstår

Han er da 193cm og vejer 89kg, ikke den største keeper, men han er da stadig stor Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

dasmessi
Gæst
 
Sv: Ailton Jose Almeida
« Svar #14: 20 Mar 2008, 12:55 »

Ok. Men havde Karim Zaza taget den? han er ældre
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010