home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  U.S. Lecce - Salentini verso Serie A (LUKKET)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A (LUKKET)  (Læst 1779 gange)
Gungner
Gæst
 
U.S. Lecce - Salentini verso Serie A (LUKKET)
« : 20 Mar 2008, 01:28 »

Jeg har desværre måtte lukke denne blog, da spillet er blevet slettet fra computeren :/
Jeg kunne godt starte forfra, men det er lysten ikke til...



Baggrund:

Unione Sportiva Lecce eller bare U.S. Lecce er en fodboldklub baseret i byen Lecce, i den italienske region Apulia. Klubben blev dannet i 1908, og har tilbragt størstedelen af dens eksistens med at hoppe op og ned gennem divisionerne, hvilket resulterede i klubbens første sæson i Serie A i 1985.

Klubben spiller i gule / rød stribet trøjer og spiller deres hjemmekampe på det utrolig flotte Estadio Via Del Mare (som oversat betyder Stadion Ved Havet) der har plads til 36.285 tilskuere.



Lecce blev oprindeligt grundlagt som en cykel og atletik klub, men der gik ikke længe før man også satte fodbold på programmet. Dengang spillede man i sort og hvid stribede trøjer. Dette gjorde man indtil 1927, da den nye præsident Luigi Lopes y Rojo introducerede de nye farvelagte uniformer.
Man tilbragte 17 sæsoner i træk i Serie C, inden man nåede Serie A i 1985. Dette blev dog en kortvarig fornøjelse, for man rykkede ud igen samme år. Siden er man røget op og ned gentagne gange, og man er nu igang med sin anden sæson i Serie B....

Nyheden:

Fredag den 13. Juli, sagde Lecce's manager Giuseppe Papadopulo noget overraskende op...
I en kort presse meddelse lød det at Papadopulo ville have mere tid til familien.
Der gik ikke lang tid før afløseren var parat. Den danske manager, Egon Skovmand, der trænede deres U19 hold, blev forfremmet til førsteholds træner. Denne nyhed kom et chok i Italien, ikke mindst for manageren selv:
"Jamen det er da klart at jeg stadig er lidt i chok, men på en god måde", svarede en smilende Skovmand.
"Jeg ser frem til udfordringen, og håber på at føre Lecce op i Serie A..."

Ser man på holdet, er det ikke just fyldt med stjerne spillere, men et par navne kan man som fodbold fan nok nikke genkendende til. Vi finder bl.a. den tidligere Fiorentina spiller Luca Arriati og Cedric Konnan fra Elfenbenskysten.
Det er nok de to spillere der skal bære holdet.
"Ja", svarede Skovmand, "Jeg har kig på forstærkninger, men vil intet konkret sige endnu.
Lige nu vil jeg først og fremmest arbejde med det jeg har, og slynge os op i Serie A", sluttede Skovmand af.

Om det sker, må vi vente med at se. Om ikke andet bliver turen en fed tur.

« Seneste Redigering: 26 Mar 2008, 01:33 af Gungner » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: U.S. Lecce - Salentini towards Serie A
« Svar #1: 20 Mar 2008, 01:59 »

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg elsker blogs med italienske hold, hvis det ellers er veludført! Ud fra din introduktion tegner det rigtig godt, og holdvalget er enestående. Glæder mig til mere fra Egon Skovmand og Lecce!

EDIT: I stedet for "...towards Serie A" kunne man så ikke ændre det til: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A
« Svar #2: 20 Mar 2008, 06:55 »

Jeg havde engang selv en blog om Lecce. Den  blev ikke ret lang, lad os haebe din bliver det!

Spaendende at hore om Italiens storste talentfabrik. Smiley
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A
« Svar #3: 20 Mar 2008, 09:43 »

Super med endnu en blog med et italiensk hold!
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A
« Svar #4: 20 Mar 2008, 10:20 »

God Start og Godt klubvalg Thumbs Up
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A
« Svar #5: 20 Mar 2008, 13:42 »

Go indledning, glæder mig til at se mere Smiley

..NK
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A
« Svar #6: 20 Mar 2008, 14:07 »

God indledning   Thumbs Up
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A
« Svar #7: 20 Mar 2008, 16:14 »

Elsker det hold. Klart et af de fedeste i Italien, selvom alt er gået galt siden Pantaleo Corvino forlod dem.

Men er helt sikkert fast læser og glæder mig til at se om du kan opnå samme resultater som tidligere Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Gungner
Gæst
 
Sv: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A
« Svar #8: 20 Mar 2008, 23:52 »

Pre-Season

Inden sæsonen rigtig gik igang, havde vi fået arrangeret en masse venskabs-kampe.
Disse skulle bruges til at komme i form med, men også så Skovmand kunne sætte det stærkeste hold.
Vi lagde ud med et Serie C hold:



15/07 - 2007, Venskabskamp:
Taranto - Lecce 2-2
Målscorere Lecce: Cottafava '45, Corvia '64

18/07 - 2007, Venskabskamp:
Lecce - FC Gueugnon 2-1
Målscorere Lecce: Valdes '12, Abbruscato '74

3 dage senere møder vi det franske 2.divisions hold Gueugnon og vinder fortjent 2-1

Samme dag kan vi præsentere en ny mand i truppen...
Det drejer sig om den 34-årige venstreback Emanuele Filippini, der er hentet i Livorno for omkring 1,200,000 kroner. Skovmand udtaler: "Vi manglede en mand til den plads, og med Emanuele har vi fået en der kan ind på holdet med det samme, og det var det vi havde brug for". Filippini har fået en 2-årig kontrakt.

24/07 - 2007, Venskabskamp:
Juve Stabia - Lecce 1-4
Målscorere Lecce: Boudianski '13, Zanchetta '73, Tirribocchi '78,'85

Endnu en spiller har fundet vej til Lecce. Det drejer sig om midterforsvaren Simone Pavan, der ligesom Filippini, er hentet i Livorno. Pavan har kostet lige under en million, omkring 900,000 kroner.

Dagen efter blev Mario Frick, Siena, præsenteret i Lecce. Han menes at have kostet 1,500,000 kroner.
Skovmand sagde: "Jeg er ovenud lykkelig. Vi har fundet en angriber der kan score mål. Vi henvendte os til Siena, og de fremlagde en yderst fair pris, og Mario kom altså til", sagde en smilende Skovmand.

Med købet af de 3 spillere, er transfer kassen nu lukket og holdet er komplet.



28/07 - 2007, Venskabskamp:
Stuttgarter Kickers - Lecce 2-5
Målscorere Lecce: Tiribocchi '17,'str45, Konan '23, Vives '74, Frick '77

01/08 - 2007, Venskabskamp:
Potenza - Lecce 1-2
Målscorere Lecce: Abbruscato '25,'31

05/08 - 2007, Venskabskamp:
Cavese - Lecce 1-2
Målscorere Lecce: Tiribocchi '4, Boudianski '14

Der er også blevet trukket lod til Coppa Italia. I første kvalifikations runde skal Lecce op imod Cesena, der ventes at blive en hård nød at knække, men ikke umulig.

Næste opdatering vil omhandle starten på Serie B, og de første spillede kampe...

Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A
« Svar #9: 20 Mar 2008, 23:56 »

God update, dog er billederne ikke i helt så god kvalitet Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: U.S. Lecce - Salentini verso Serie A
« Svar #10: 21 Mar 2008, 00:03 »

Det kan jeg godt se Smiley
Lover dog at det bliver bedre...
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010