home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  TSG Hoffenheim 1899. #5
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: TSG Hoffenheim 1899. #5  (Læst 5499 gange)
Robuni
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #2
« Svar #15: 20 Mar 2008, 22:34 »

Så er jeg ikke den eneste...

Update iaften ?

Ja, det gør der højst sandsynligt.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #2
« Svar #16: 20 Mar 2008, 22:41 »

Ja, det gør der højst sandsynligt.
Yes !

Lige hvad jeg håbede på !  Wink
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #2
« Svar #17: 20 Mar 2008, 22:53 »

Til hvilken tid vil den være klar, Robuni  ?
« Seneste Redigering: 20 Mar 2008, 23:09 af AMRDK » Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #2
« Svar #18: 21 Mar 2008, 02:29 »

Jeg læser med... Opstemt

God start indtil videre Robuni Smiley
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #2
« Svar #19: 21 Mar 2008, 10:34 »

Undskyld updaten ikke kom igår, men den kommer snart, det lover jeg.
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #2
« Svar #20: 21 Mar 2008, 10:49 »

Går det hvis jeg ikke laver en update over indkøbene, men skriver dem i anden indlæg ?
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #3
« Svar #21: 21 Mar 2008, 17:01 »




Fin start
Videre i Pokaltuneringen

Hoffenheim – Gladbach 2-1 | Hoffenheim – Aue 4-1 | Freiburg – Hoffenheim 3-1 | Hoffenheim – Paderborn 2-1 | FC Köln – Hoffenheim 3-2

Vores første kamp af betydning var første runde af pokaltuneringen. Vi spillede hjemme mod Gladbach, som var klare farvoritter. Efter 42 minutter overraskede Demba Ba Gladbach spillerne ved at snøre Kasper Bøgelund og derefter lægge fladt ind bag Gladbach keeperen. I den 59 minut fik Roberto Golautti udlignet, på et lidt heldigt kontramål. Gladbach pressede på for at komme foran, men i det 66 minut fik Edu tilkendt et lidt tyndt straffe, og Eduardo var sikkerheden selv.


Den første kamp i 2. Bundesliga var hjemme mod Aue som vi slog sikkert 4-1, bla på to mål af vores nyindkøbte forsvarsspiller Hernani. Så var vi en tur i Freiburg, hvor vi chokstartede med at komme i front efter bare 3 minutter ved Edu. Men på bare 16 minutter var vi nede med 1-2. Vi pressede hårdt for at få udlignet inden pausen, og det var flere gange ved at lykkedes. 2 minutter efter pausen lukkede Ivica Banovic kampen, med sin scoring til 3-1.

Paderborn var på besøg i 3. runde, og igen chokstartede vi med at komme i front efter 3 minutter, men igen holdt det kun få minutter, helt præcist til det 10 minut. Vi kæmpede og kæmpede, og vi havde et hav af chancer, men bolden ville bare ikke ind. Først efter 83 minutter kom det forløsende mål, sat ind af Demba Ba.
Vi tog til Köln for at spille en meget svær udekamp, mod en af farvoritterne til oprykning. Vi spillede godt, og vi fik 2 gange udlignet, inden Ümit Özat i det 79 minut afgjorde kampen.

Så alt i alt har det været en fin start på sæsonen, da forventningerne er meget små til os, og vi egentlig bare skal overleve, men jeg forventer at vi er med i top 5-6 stykker med det hold vi har. Vi ligger pt nummer 8, 4 point fra Köln som fører.


Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #4
« Svar #22: 21 Mar 2008, 17:19 »

God update, og som du skriver fin start Thumbs Up
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #4
« Svar #23: 21 Mar 2008, 17:20 »

God update, og som du skriver fin start Thumbs Up

Tak Wink
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #4
« Svar #24: 21 Mar 2008, 21:20 »




God periode
Vi er med i toppen

Vores første kamp i denne periode var hjemme med Fürth, vi startede lidt tøvende, og i de første 10 minutter var vi flere gange ved at komme bagud. Efter 24 minutter kom vi i front, det var Fürth forsvarsspiller Leo Haas, der fik bolden headet i eget net. Fra det sekund sad vi 100 % på kampen.
Efter 50 minutter fik Edu en friløber, og han svigtede ikke. Få minutter senere fik Cidimar reduceret. Efter 74 minutter fik Edu endnu en friløber, og igen var han sikkerheden selv, 3-1 og kampen burde være lukket. Men på de sidste fire minutter fik Fürth lavet to mål, og vi spillede 3-3 i en kamp der ikke vil gå over i historien.


Næste kamp var ude mod Koblenz, vi var små farvoritter og der gik da heller ikke mange minutter før vi var foran. Efter bare 2 minutter satte Edu os i gang, men så gik vi i stå. Koblenz var dog ikke  slet ikke i nærheden af vores mål, indtil vi kom til det 66 minut, Fatmir Vata udlignede. Men der gik heldigvis ikke mere en 3 minutter før vi igen var i front, endnu engang var det Edu der scorede.
10 minutter før tid, lukkede Selim Terber kampen, med et brag af et langskud. Vi vandt en vigtigt 3-1 sejr, og vi hænger på i toppen.

Vi fik besøg af Wehen, som ligger absolut sidst, så derfor var vi store farvoritter. Vi startede igen som lyn og torden, men Wehens målmand Adnan Masic, stod sit livs nok bedste kamp. Det var først efter 50 minutter at Demba Ba, bragede et skud fra kantet af feltet helt op i krogen som Adnan Masic måtte strække våben efter. Vi havde 22 skud på mål, Wehen havde 3, og alligevel vandt vi kun 1-0, men endnu engang hentede vi 3 vigtige point.

Vi spillede mod Jena, som startede som lyn og torden, og efter vare seks minutter var vi bagefter. Heldig har vi en en mand fra Brasilien, Carlos Eduardo. Han var fantastisk i dag, og efter 28 minutter udlignede han Jenas føring. Vi var med igen, dog kun til lige efter pausen, hvor Sándor Torghelle igen bragte Jena foran, og igen var Carlos Eduardo på pleten. Efter godt en time var vi igen helt lige. 2-2 blev også resultat, og vi smed vigtige point i topstriden.

Det var nummer 2 mod nummer 16, i hvert fald hvis vi skal høre på pressen, men det skal vi ikke altid. Mainz var på besøg på Dietmar-Hoop Stadion. Denne gang var vi med fra starten, og efter 18 minutter var Edu på pleten, og vi var i front. Mainz pressede på, men vores midtbane og forsvar spillede en rigtigt god kamp, og vi holdt dem stangen indtil pausen. Efter pausen pressede de endnu hårdere på, men vi holdt dem væk, og vandt en meget vigtig sejr på 1-0.


Achen var næste modstander vi skulle spille mod, på udebane. Vi spillede rigtigt dårligt i første halveg, men det samme gjorde Achen, og vi var stadig med ved pausen. Efter pausen kom vi længere frem på banen, og var ramte flere gange træværket, men det blev ved 0-0 og vi tabte vigtige point.

Vi var igen hjemme på Dietmar-Hoop Stadion, hvor Osnabrück var på besøg. Efter de første 30 minutter var vi foran 2-0, på mål af Lukasz Gargula og Edu. Lige inden pausen fik Thomas Reichenberger reduceret, men allerede 2 minutter efter pausen bragte Demba Ba os på 3-1, og kampen syntes lukket, men Osnabrück gav ikke op, og efter 72 minutter reducerede Thomas Reichenberger igen. Osnabrück var flere gange tæt på at udligne, men i overtiden, afgjorde Lukasz Gargula kampen, vi vandt 4-2 og er stadig med helt i toppen.



Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #5
« Svar #25: 21 Mar 2008, 21:24 »

Kommenter?
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #5
« Svar #26: 21 Mar 2008, 22:09 »

Slet ingen der følger med ?
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #5
« Svar #27: 21 Mar 2008, 22:10 »

Jeg læser med, men vil lige læse lidt mere før jeg begynder at kommentere. men det ser lovende ud.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #5
« Svar #28: 21 Mar 2008, 22:39 »

Jeg læser med, men vil lige læse lidt mere før jeg begynder at kommentere. men det ser lovende ud.

"Enig-knap"..

Jeg mangler også en ligatabel.. Thumbs Up Ser godt ud
Logged

- Veni, vidi, vici -

Robuni
Gæst
 
Sv: TSG Hoffenheim 1899. #5
« Svar #29: 21 Mar 2008, 23:18 »

"Enig-knap"..

Jeg mangler også en ligatabel.. Thumbs Up Ser godt ud

Ligatabelen kommer i næste update.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010