|
Balkanos
Gæst
|
|
Hey alle har lille problem..
Jeg har hentet steklo skin og lagt den der hvor den skal i skin mappen og det hele..
Men når jeg kommer ind i spillet og vil skifte til steklo så kan jeg ikke finde den der inde??
Hvad kan være problem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Jeg har lagt det inde i footballmanager--> Skins  kunne du måske lille en ss af hvor du ligger den og sådan??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Jeg har lagt det inde i footballmanager--> Skins  kunne du måske lille en ss af hvor du ligger den og sådan?? Du har lagt det det rigtige sted
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ja man problemet er at når jeg gå ind i spillet så kan jeg ikke finde den der inde.. underligt:(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
ligger det i Programmer eller Dokumenter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Skins skal ligge her:
C:\Documents and Settings\DIT NAVN\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins
Derefter skulle det meget gerne kunne findes i spillet under Indstillinger > Display og lyd
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
makkerskilap
|
|
jeg kan heller ikke finde det ved mig, og det irriterer mig for groft!!!!  - det ligger det samme sted som beskrevet ovenfor, så fatter nada? 
|
|
|
|
|
|
It's all, part of the plan.
|
|
|
|
stefanbak
Lilleputspiller
|
|
jeg har et meget vanskeligt problem, med mit carw skin.  hvis der var nogle der kunne hjælpe med at få det til at virke, kunne det være dejligt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
jeg har et meget vanskeligt problem, med mit carw skin.  hvis der var nogle der kunne hjælpe med at få det til at virke, kunne det være dejligt! Prøv og forklar problemet, så tror jeg, at folk bedre kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EFBMANUTDX2
|
|
Kan heller ikke få mine skins til at fungere. Er der nogle bestemte kits, facepacks og logos man ikke må have når man ligger skins ind ?
|
|
|
|
|
|
Viva Ronaldo ! §
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Skins skal være i C:\Documents and Settings\Ejer\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins , og ikke i Graphics mappen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EFBMANUTDX2
|
|
Er det også. Men er der nogle af de tre ting jeg nævnte der ikke må være med i ? Eller er der noget inde i indstillinger der skal være flueben i eller ikke flueben ? 
|
|
|
|
|
|
Viva Ronaldo ! §
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Hvis skinnet f.eks. er Siple Ultimate så skal du gå ind i "skins" mappen hvor du har lagt "siple ultimate" mappen, som du har downloadet. Den går man så ind i og så ligger der en "Siple_ultimate_left" og en "Siple_Ultimate". Den af dem du vil have skal du kopiere og lægge ind i "skins" mappen. Så skulle de gerne dukke frem  Ihf. det jeg gjorde da jeg ikke kunne få dem frem i spillet og det hjalp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EFBMANUTDX2
|
|
Det forstod jeg godt nok ikke for meget af ?
Har prøvet at gøre det på den måde jeg opfattede det, men det hjælper slet ikke ?
|
|
|
|
|
|
Viva Ronaldo ! §
|
|
|
|