home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 324 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er den største træner skuffelse sammen med hans hold i superligaen i år?  (Afstemning slut: 23 Jun 2008, 22:35)
Erik Hamren            AAB
- 7 (38,9%)
Lars Olsen              OB
- 1 (5,6%)
Erik Rasmussen      FCM
- 0 (0%)
Ståle Solbakken      FCK
- 2 (11,1%)
Ove Pedersen         AGF
- 0 (0%)
Kent Nielsen           ACH
- 3 (16,7%)
Kasper Hjulmand     LBK
- 0 (0%)
Morten Wieghorst    FCN
- 0 (0%)
Hans Eklund            VFF
- 2 (11,1%)
Colin Todd              RFC
- 0 (0%)
Tom Køhlert            BIF
- 3 (16,7%)
Troels Bech             EFB
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?  (Læst 7402 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #30: 19 Mar 2008, 21:55 »

Kent Nielsen! Er stolt over baade at have autograf og samtaler med ham.. Vi elsker dig Kent Smiley
Haha Opstemt Jeg er venner med hans søn Sebastian, som går en klasse over mig .. Kent var da også ude og se os spille skolefodbold, selvom det ikke var noget at råbe hurra for ..
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #31: 20 Mar 2008, 12:20 »

Det lader til Ståle Solbakken igen iår gør det fantastisk. Men som vi så igår, tabte vi til Esbejrg, hvor man må sige, vi ikke havde det stærkeste hold med. Gravgaard var skadet,Allbäck blev hjemme,Sionko blev hjemme, og Niclas Jensen blev hjemme. Så det er sådanset førsteholsspilleren e der var hjemme. Men Zanka gjorde det sku fint overfor Jesper Lange syntes jeg. Så bliv ved Zanka!.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #32: 20 Mar 2008, 12:33 »

Hvem tror i så der enten fører deres hold til mesterskabet eller til nedrykning?

Tror skam Fck løber af med mesterskabet, selv om det kunne være sjovt hvis Aab vandt
gad vide og Solbakken så ville blive fyret, for de SKAL jo vinde!

Nedrykning er svær: Tror det bliver Lyngby og Viborg,
Ærgeligt med Lyngby, begrund af deres talent udvikling og offensive spillestil  Peace
Viborg er bare ikk gode nok  Grin
Og Agf er selfølgelig i farer, men Danmarks 2. største by skal jo være i stand til at spille i landets største række,
alt andet ville da være synd, nå man tænker på hvilken opbakning der kan komme deres stadion Peace
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #33: 20 Mar 2008, 12:35 »

jeg tror også lyngby og viborg rykker ned
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #34: 20 Mar 2008, 12:46 »

Det lader til Ståle Solbakken igen iår gør det fantastisk. Men som vi så igår, tabte vi til Esbejrg, hvor man må sige, vi ikke havde det stærkeste hold med. Gravgaard var skadet,Allbäck blev hjemme,Sionko blev hjemme, og Niclas Jensen blev hjemme. Så det er sådanset førsteholsspilleren e der var hjemme. Men Zanka gjorde det sku fint overfor Jesper Lange syntes jeg. Så bliv ved Zanka!.

Hehe, det skal man vist være mere end almindelig hardcore FCK'er for at mene  Wink

Personligt synes jeg Solbakken skuffer gevaldigt, og får han ikke hanket op i det hold, og vinder Suppen suverænt, så kan intet andet end en trænerfyring forsvares, det vil simpelthen ikke være godt nok, når man tænker på hvor suveræne FCK er både økonomisk, og spiller for spiller, i forhold til resten af ligaen.

Jeg kom vist personligt til at stemme på Erik Rasmussen, men det var altså en fejl, synes Kent Nielsen er klart bedst i SAS-ligaen, han har stort set ikke haft noget at arbejde med, og alligevel har han ført Horsens til en topplacering.

Bevares, Hamrén har da også gjort det godt, men det var ærligt talt også ved at være på tide, og modsat Kent Nielsen, så har han jo rent faktisk haft noget at arbejde med, og det har han haft i flere år, uden at bevise noget som helst, så i betragtning af, Brøndbys krise og Solbakkens "inkompetence" i FCK, så ligger AaB vel hvor man kunne forvente, af en klub med deres ambitioner og spillerniveau.

I forhold til de udmeldinger OB kom med før sæsonen og deres placering i tabellen nu, så kan Lars Olsen slet ikke komme på tale. Og det samme gør sig vel egentlig gældende for FCM og Erik Rasmussen, de kan bestemt heller ikke være tilfreds med at ligge under Horsens, men de har trods alt stadig lidt kontakt med de to førerhold, og mulighed for at indhente dem, hvis de kan finde det stabile spil frem, og FCK fortsætter som hidtil, og AaB får det formdyk, som efterhånden er ved at være kendetegnende for dem, når de har spillet en god halvsæson.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #35: 20 Mar 2008, 12:49 »

Det da forhåbentlig en joke alle jer der har stemt på Tom Køhlert?. Godt nok har han fået Brøndby op og stå igen, men syntes stadig at han er for egoistisk hvis det kommer til offensive taktikker
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #36: 20 Mar 2008, 12:56 »

Det da forhåbentlig en joke alle jer der har stemt på Tom Køhlert?. Godt nok har han fået Brøndby op og stå igen, men syntes stadig at han er for egoistisk hvis det kommer til offensive taktikker

Helt enig,
Dem der har stemt Køhlert har vidst ikk set fodbold det sidste års tid  Grin

For han skulle jo bruge et halvt år til at komme ud af krisen, og så siger alle at Brøndby bliver Forårsvindere,
Men nej, tror jeg ikk
1. De har kun vundet halvdelen af deres træningskampe, og de har endda spillet mod hold som Næstved.
2. De har altså kun vundet 2 kampe, så ro på gutter, de slog RANDERS Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #37: 20 Mar 2008, 12:58 »

Helt enig,
Dem der har stemt Køhlert har vidst ikk set fodbold det sidste års tid  Grin

For han skulle jo bruge et halvt år til at komme ud af krisen, og så siger alle at Brøndby bliver Forårsvindere,
Men nej, tror jeg ikk
1. De har kun vundet halvdelen af deres træningskampe, og de har endda spillet mod hold som Næstved.
2. De har altså kun vundet 2 kampe, så ro på gutter, de slog RANDERS Peace
Haha Nemeth. Godt sagt Opstemt
FCM så vi jo imod Vejle i Pokalen hvor de kommer bagud 1-0 og får måske ret heldigt 2 straffespark på 7 min. Hvilket jeg vil sige er fejldømt af Claus Bo. Så Brøndby. Ingen grund til at juble for hurtigt. I har kun slået Randers indtilvidere
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #38: 20 Mar 2008, 13:01 »

Meget kunne da lade til, at vores egen Hamrén er den bedste. En 1. plads efter 20 runder er satme imponerende, og det er ikke, fordi han har samme midler som Solbakken.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #39: 20 Mar 2008, 13:15 »

To sejre over Randers er ikke ensbetydende med at Brøndby er ude af krisen igen. Hvad sker der, hvis de går hen og taber en kamp eller to, og pressen igen begynder at snakke om krise? Spillerne har jo vist, at de er forholdsvis lette at knække på psyken, der er simpelthen for mange af dem, der bare slår op i banen, når de møder en smule modgang, og der har jeg svært ved at se Køhlert, som manden der kan hive dem op ved hårdrødderne, og få banket noget gejst ind i dem, det var i hvert fald ikke en opgave han løste til UG i efteråret. Der skal ikke meget til, før AGF pludselig ånder dem i nakken, derimod skal der ske noget meget drastisk, for at de skal indfri de forventninger, som mange har til dem, om at slutte i top 4. Jeg tvivler på, at det er et forventningspres, der gavner ret mange af spillerne i Brøndby, og jeg tvivler på, at Køhlert formår at lette dette pres.

Derimod synes jeg faktisk, at Troels Bech har fortjent mere anerkendelse for sit arbejde, end han får, han har ikke haft så meget at arbejde med, som f.eks. Lars Olsen i OB, og alligevel hænger Esbjerg godt fast i haserne på OB. Synes Bech har en evne, til at passe spillere ind i nye roller på holdet, og få dem til at fungere optimalt. Han omskoler sig ud af problemer, som andre klubber som regel bare køber sig ud af, og slipper som regel godt fra det.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #40: 20 Mar 2008, 13:18 »

To sejre over Randers er ikke ensbetydende med at Brøndby er ude af krisen igen. Hvad sker der, hvis de går hen og taber en kamp eller to, og pressen igen begynder at snakke om krise? Spillerne har jo vist, at de er forholdsvis lette at knække på psyken, der er simpelthen for mange af dem, der bare slår op i banen, når de møder en smule modgang, og der har jeg svært ved at se Køhlert, som manden der kan hive dem op ved hårdrødderne, og få banket noget gejst ind i dem, det var i hvert fald ikke en opgave han løste til UG i efteråret. Der skal ikke meget til, før AGF pludselig ånder dem i nakken, derimod skal der ske noget meget drastisk, for at de skal indfri de forventninger, som mange har til dem, om at slutte i top 4. Jeg tvivler på, at det er et forventningspres, der gavner ret mange af spillerne i Brøndby, og jeg tvivler på, at Køhlert formår at lette dette pres.

Derimod synes jeg faktisk, at Troels Bech har fortjent mere anerkendelse for sit arbejde, end han får, han har ikke haft så meget at arbejde med, som f.eks. Lars Olsen i OB, og alligevel hænger Esbjerg godt fast i haserne på OB. Synes Bech har en evne, til at passe spillere ind i nye roller på holdet, og få dem til at fungere optimalt. Han omskoler sig ud af problemer, som andre klubber som regel bare køber sig ud af, og slipper som regel godt fra det.
nej men det spil de viste var godt, så vi må se hvordan det går mod FCM idag
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #41: 20 Mar 2008, 13:25 »

nej men det spil de viste var godt, så vi må se hvordan det går mod FCM idag

Men spillerne er de samme, med undtagelse af en enkelt, så de må jo være nogenlunde lige så nemme at knække på psyken, et nederlag til FCM kunne meget vel vende det hele for for dem igen. Sidst der blev snakket om, at alt var fryd og gammen i Brøndby, sprang Duncan og Madsen jo flæsket på hinanden, mens de var ved at få bøllebank af AaB. Jeg har lidt på fornemmelsen, at det bare er en skrøbelig facade de har fået bygget op, som med et enkelt sviende nederlag, kan krakelere totalt, og få holdet til igen at gå i opløsning.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #42: 20 Mar 2008, 13:31 »

Meget kunne da lade til, at vores egen Hamrén er den bedste. En 1. plads efter 20 runder er satme imponerende, og det er ikke, fordi han har samme midler som Solbakken.

Men er det fordi AaB overpræsterer eller fordi FCK underpræsterer? hvis vi nu tager udgangspunkt i sidste sæson, så holdt FCK da et snit på 2,3 point pr kamp, mens AaB holdt 1,85 point pr kamp. I år hedder den 1,85 point pr kamp for begge hold. Så AaB har reelt ikke gjort det bedre, end de gjorde sidste sæson, FCK derimod har gjort det temmelig meget dårligere.

Horsens er det hold, der har løftet sig mest, de er gået fra et pointgennemsnit sidste år, der lå under 1 point pr kamp, til i år at holde tæt på det samme, som de to tophold. Og Kent Nielsen har ikke haft nær de samme midler at arbejde med, som Hamrén og i særdeleshed Solbakken.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #43: 20 Mar 2008, 13:35 »

Men er det fordi AaB overpræsterer eller fordi FCK underpræsterer? hvis vi nu tager udgangspunkt i sidste sæson, så holdt FCK da et snit på 2,3 point pr kamp, mens AaB holdt 1,85 point pr kamp. I år hedder den 1,85 point pr kamp for begge hold. Så AaB har reelt ikke gjort det bedre, end de gjorde sidste sæson, FCK derimod har gjort det temmelig meget dårligere.

Horsens er det hold, der har løftet sig mest, de er gået fra et pointgennemsnit sidste år, der lå under 1 point pr kamp, til i år at holde tæt på det samme, som de to tophold. Og Kent Nielsen har ikke haft nær de samme midler at arbejde med, som Hamrén og i særdeleshed Solbakken.

Det er helt korrekt, at FCK gør det katastrofalt. Men man skal sammenligne med de øvrige trænere, og der er ikke mange, der er bedre end Hamrén. Som sagt er Solbakken, som med hans hold ligger nr. 2, ikke nogen bejler. Hvis man tager et kig ned igennem tabellen og sammenligner med holdenes midler, er det kun Kent Nielsen, der måske er på niveau med Hamrén. Men Hamrén er nu en gang ni point foran Nielsens Horsens, hvorfor Hamrén må være dansk fodbolds bedste træner - right?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem er den bedste træner i Superligaen i år?
« Svar #44: 20 Mar 2008, 14:06 »

Det er helt korrekt, at FCK gør det katastrofalt. Men man skal sammenligne med de øvrige trænere, og der er ikke mange, der er bedre end Hamrén. Som sagt er Solbakken, som med hans hold ligger nr. 2, ikke nogen bejler. Hvis man tager et kig ned igennem tabellen og sammenligner med holdenes midler, er det kun Kent Nielsen, der måske er på niveau med Hamrén. Men Hamrén er nu en gang ni point foran Nielsens Horsens, hvorfor Hamrén må være dansk fodbolds bedste træner - right?

Hmm, så kan jeg lære at krydstjekke mine referencer, sad og kiggede på soccerway.com, og de har åbenbart givet Horsens de tre point som AaB skulle have haft i går  Rullende Øjne så der er lidt større afstand mellem AaB og Horsens, end jeg lige i første omgang antog (og FCM ligger selvfølgelig heller ikke under Horsens), og AaB's point gennemsnit ligger selvfølgelig også på 2, og ikke 1,85.

Men det rokker ikke ved, at jeg mener Kent Nielsen har fået mere ud af de midler han har til rådighed, end Hamrén har fået ud af hvad han har at arbejde med. Før sæsonen begyndte, var der ikke mange der levnede Horsens en Kinamands chance for at overleve i SAS-ligaen, mens AaB var outsider til at snuppe titlen. AaB ligger hvor man kan forvente, når nu Brøndby og FCK underpræsterer på det groveste, men Horsens ligger jo i den helt anden ende af tabellen, end hvad man havde regnet med. Jeg holder fast i at Kent Nielsen er den bedste træner i Suppen i år, med Hamrén som toer.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010