home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Zulue træning - v1! Fuldtid & Ungdom.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Zulue træning - v1! Fuldtid & Ungdom.  (Læst 24929 gange)
Zulue
Manager

Zulue træning - v1! Fuldtid & Ungdom.
« : 18 Mar 2008, 00:40 »

VOLUME 1
marts 08'

Meningerne og idéerne bag netop dette træningsprogram er, at ens spillere skal blive gode til hvad de skal være gode i. En forsvarsspiller skal ikke kunne angribe, men forsvare - og angriberne tager sig af det offensive! Derfor opnår man det optimale for hver enkel spiller, og jeg mener at dette program er rigtig godt. Jeg har aldrig selv prøvet andre, da jeg ikke har haft brug for det - så jeg kan tage noget så grusomt fejl.

Gennemgang.
Hvis vi starter ved målmanden, er der jo egentlig ikke så meget. Rigtig meget i målmandsspil, en del i styrke og aerobic - det giver vel sig selv at de skal være hurtige og fysisk stærke. Lidt i taktik og boldkontrol - deres teknik skal være ok, samtidig med at det styrker hoppeteknikken og placeringsevnen.

Backsne skal være meget hurtige, godt forsvarsspil og gode indlæg. - Det er rigtige backs der kan det der. Desuden skal de kunne angribe via angrebsspillet og det overraskende.
Midtforsvaret er solidt, hurtigt og hovedstødstærkt. Det, og placeringsevne er hvad en rigtig midtforsvarsspiller har brug for, og det får han her.

På den defensive midtbane skal der styrke. Mange gange ligger man inde i et meget stort tomrum alene, og styke er rigtig godt her. Endnu vigtigere er, at din defensive midtbanespiller ved hvor han skal placere sig så han sparer meter og dermed redder kampen for dig, hvis dine modstandere er midt i en kontra.
Vi går videre til den offensive midtbane - hov, der manglede en central midtbanespiller; nej! Jeg mener ikke, at der i moderne fodbold er brug for en central midtbanespiller, så du skal bestemme om din spiller skal være offensivt eller defensivt orienteret. Der er ingen mellemvej, og dine spillere bliver noget bedre. Rigtig meget angrebsspil skal der øves, for afleveringerne og kreativiteten er altafgørende for om du kommer langt i turneringerne. Det er ham der skal styre den offensive del - han skal ikke være stærk eller hurtig, blot dygtig med bolden og vide hvad han gør.

Fløjene skal være drønhurtige. Der er intet ved en fløj der løber med en topfart så Rene Henriksen ville kunne løbe med - der skal fart på. Selvom der er fart på, skal bolden kunne holdes i ro, kontrolleres og der skal vigtigst af alt kunne slåes nogle skarpe indlæg. Se bare Beckham - en fløj uden hurtighed har klaret sig fantastisk via geniale indlæg. Det kan alle ikke, og derfor kan man ligeså godt lære spillerne det bedste.

Angrebet er den spiller som Agüero der løber og skaber plads for sin medspiller i angrebet. Det er ham der trækker mænd til sig, sætter folk af og ham som kan meget af det, vi fodboldelskere elsker at se på. Han skal selvfølgelig kunne afslutte og det lærer han også her.
Boksspilleren er en helt anden end manden i angrebet. Boksspilleren skal placere sig flot, bruge indersiden af hjernen og være stærk. Se Jon Dahl ikke noget stort fodboldtalent, men en stor fodboldhjerne gør sig altså også noglegange. Det vigtigste for din boksspiller, er at kunne afslutte - både med hovedet og med fødderne.

Bevis:
Da jeg var i Brescia, brugte jeg dette træningsprogram. Dengang havde jeg købt Bogdan Stancu fra starten, satte ham på træningsprogrammet - her er Stancu i år 2013, en spiller som de fleste topklubber vil kunne bruge! Jeg forlod Brescia i år 2012, og han har (stortset) ikke forbedret sig siden.

.her er den altså.

til de, som ikke kan uploade på overstående link, kommer her
ZULUE COMPLETE v1 - zshare - ZULUE UNGDOM v1 - zshare

Her vil jeg komme med en lille oversigt af min spiller Asamoah Gyan. Gyan havde et rigtig godt år, og blev topscorer i Serie A, hvor han scorede hele 34 mål - ligeså mange som Ibrahimovic.

For at forsvare de måneder Gyan havde nedgang i så i slutningen af november brækkede Gyan armen, og var ude i en måned. Det gik også udover december, og lige da han kom tilbage fra sin skade, fik han et sår i hovedet der holdte ham ude i endnu en uge. Derfor var stortset hele december ødelagt. I marts havde Gyan desuden et bøjet ribben, der holdte ham fra træningsbanen i 5 dage.

Der kan komme en v2 senere. Håber I tager godt imod den og giver feedback.
 Zulue.

Filen du downloader, skal selvfølgelig ligges ind i Start - Dokumenter - Sports Interactive - Football Manager 08 - Schedules.

« Seneste Redigering: 18 Maj 2008, 22:06 af Zulue » Logged

-LFC-
Manager

Sv: Zulue træning - v1! Fuldtid & Ungdom.
« Svar #1: 18 Mar 2008, 00:42 »

Ser sgu spændende ud, Damn Stancu er blevet syg, jeg prøver den Smiley.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2: 18 Mar 2008, 00:50 »

Den skal da prøves.

AMRDK
Gæst

« Svar #3: 18 Mar 2008, 01:12 »

Kigger på den imorgen ... Wink

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #4: 18 Mar 2008, 10:18 »

Jeg vil da ogsdå lige kigge på det..

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #5: 18 Mar 2008, 10:19 »

Download linksene virker ikke ved mig? Kan du ikke ligge det op et andet sted?

-Benja-
Gæst

« Svar #6: 18 Mar 2008, 10:22 »

Download linksene virker ikke ved mig? Kan du ikke ligge det op et andet sted?
Hos mig er de i bunden af siden Wink

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #7: 18 Mar 2008, 10:26 »

Nu virker det også Smiley

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 18 Mar 2008, 10:31 »

kan ikke få dit link til at virke, ser ellers ud til at være et godt træningsprogram  Skuffet

GF <3

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #9: 18 Mar 2008, 10:37 »

lader til at være et genialt pogram

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

-Benja-
Gæst

« Svar #10: 18 Mar 2008, 10:39 »

kan ikke få dit link til at virke, ser ellers ud til at være et godt træningsprogram  Skuffet
Har du fået downloadet det ?

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 18 Mar 2008, 10:45 »

nej, men udfra det han har skrevet og udfra ss'et af stancu ser det ud til at være godt.

GF <3

-Benja-
Gæst

« Svar #12: 18 Mar 2008, 10:46 »

Okay. Kan du ikke finde linket, eller hvad. Smiley

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 18 Mar 2008, 10:48 »

når jeg klikker på hans link, åbner der sig et nyt faneblad, men så siger den at forbindelsens tidsfrist udløb? Smiley

GF <3

smb
Gæst

« Svar #14: 18 Mar 2008, 10:54 »

den ser da vildt spændene ud, skal helt sikkert prøves Thumbs Up.

kan komme tilbage med resultater senere Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010