|
Mernild
|
|
Ja, nu er jeg ved at være træt af, at der gang på gang bliver oprettet tråde som hedder "hvilken taktik skal jeg bruge til Man City" osv. Derfor mener jeg at vi skal have én tråd hvor alle disse spørgsmål kan samles. Jeg ved godt at vi har "taktik snak", men jeg synes det ville være synd at bombardere den med disse indlæg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nemeth
|
|
Fair nok, så vil jeg gerne starte,
Klub: Aab Sæson: Første
Skyd løs!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Har ikke selv spillet med Aab desværre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Jeg er lige rykket op i Premier League med Wolves. Nogen idé til hvordan jeg skal gribe det an ? Jeg kan ikke rigtig fortsætte med min meget offensive taktik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Spil defensivt og sats på kontra
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
AaronLennon
Gæst
|
|
Prøv sådan her Mernild: -------------Bo-------------- -OMV-----------------OMH- --------MC------MC--------- ------------DM-------------- --FV-----FC-----FC-----FH-- ------------Mm-------------- Kanterne skal have lille pil fremad. Håber den har god indflydelse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Prøv sådan her Mernild: -------------Bo-------------- -OMV-----------------OMH- --------MC------MC--------- ------------DM-------------- --FV-----FC-----FC-----FH-- ------------Mm-------------- Kanterne skal have lille pil fremad. Håber den har god indflydelse  Jo tak. Er allerede ved at lave noget lignende. Overvejer at spille på direkte bolde med højt tempo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Jeg er lige rykket op i Premier League med Wolves. Nogen idé til hvordan jeg skal gribe det an ? Jeg kan ikke rigtig fortsætte med min meget offensive taktik
Nej. Lav en taktik med defensiv mentalitet og spil på kontra.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Nej. Lav en taktik med defensiv mentalitet og spil på kontra.
Har bare et problem. I første sæson spillede jeg uden kanter og spillede en 4-1-2-1-2. Og nu er der så bare det problem at jeg ikke har nogle kanter mere, og har også fået lavet min bane om til minimumsmål. Så skal lige ha fundet på noget smart uden wings og evt kun 1 angriber.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Så spil en 4-2-2-1-1 altså med 2 def midt og de to centrale med pile ud til siden.
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Så spil en 4-2-2-1-1 altså med 2 def midt og de to centrale med pile ud til siden.
God idé Skal du i byen i aften?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasseee
Lilleputspiller
|
|
Er lige startet med randers :p
Nogen forslag ?
|
|
|
|
|
|
Glory of United .
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
jeg er villarreal er i første sæson og skal bruge en god taktik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|