home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Franskmanden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der ændres noget?
Nej fint som nu Smiley
- 12 (40%)
Noget skal ændres men jeg ved ikke helt
- 3 (10%)
Flere billeder
- 8 (26,7%)
Ny opsætning
- 5 (16,7%)
Andet så skriv Smiley
- 2 (6,7%)
Antal Stemmer: 30

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Franskmanden  (Læst 19658 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #75: 21 Mar 2008, 22:24 »

Franskmandens blog - 3. januar 2008 - www.blogs.com
Jeg er sur!

På vej hen til træning i dag, hvor vores 5 nye spillere skulle træne med, får jeg en chokerende meddelese af min assistent Paolini, transfersne med brasilianerne er blevet annuleret, og det er kun franske Bourdaud der er ankommet til holdet. Jeg bliver sur og ser et ellers godt hold smuldre. Da jeg kommer til anlægget ser jeg Boudaud der glad træner med sammen med alle de andre spillere. Spillerne vinker da jeg kommer, men jeg går direkte hen til min assistent Paolini, og beder ham forklare situationen, og tage sig af dagens træning.

Efter det går jeg selv direkte hen på mit lille kontor med et vredt udtryk. Jeg møder præsident Bresciani på vejen, og forklarer ham kort situationen. Da jeg kom ind på mit kontor, begyndte jeg straks at ringe rundt til de kontakter jeg nu havde opbygget gennem mit halve år i Monopoli, og beder dem kigge efter nogle brugbare spillere med EU pas. Tænker stille for mig selv, at alt det møg kunne være undgået, hvis jeg havde gidet at sætte mig ind i de italienske transferregler fra start.

Jeg var stadig rimlig frustreret, men efter nogen tids søgning fandt jeg nogle der kunne bruges, hvem det bliver finder i ud af næste gang. Jeg sender også lige en klagemail ind til det italienske fodboldforbund, for det er da nogle mærkelige regler de har.

Pierre Grignac
« Seneste Redigering: 21 Mar 2008, 22:26 af LFC Freak » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #76: 21 Mar 2008, 22:27 »

Kom til at poste den lidt hurtigt og har også rettet lidt i starten Peace.
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #77: 21 Mar 2008, 22:37 »

God blog
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #78: 21 Mar 2008, 22:38 »

fin blog
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #79: 21 Mar 2008, 22:42 »

Tak tak Peace.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #80: 21 Mar 2008, 23:55 »

Igen vil jeg lige sige: Den her blog er klasse!!! Smiley

..NK

og tak for skinnet

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #81: 22 Mar 2008, 23:33 »

Franskmandens blog - 13. januar 2008 - www.blogs.com
Slut i Monopoli!


Jeg har her til morgen indleveret min opsigelse til bestyrelsesformand Gianpaolo Bresciani. Hvorfor? tænker du nok, nu når vi ligger nummer 1 og ja det er også mærkeligt, men jeg kan ikke finde lysten til at være i Italien. Spillestilen passer ikke til mig og transferreglerne er irriterende. Jeg sagde farvel til spillerne og staben og ønskede dem alt held og lykke fremover inden jeg smuttede hjem og pakkede.

Nå men jeg har opsagt min lejlighed og sidder i toget mod Marseille, hvor min gamle lejlighed venter. Det er planen at jeg holder ferie indtil næste sæson, hvor jeg vil genstarte min mission om, at blive verdens bedste træner. Min karrierestart gik ikke som jeg håbede, men jeg er fuld af optimisme om, at jeg nok skal finde et arbejde i enten Frankrig eller Spanien, eller måske endda Argentina eller Brasilien. Det skal bare ikke være Italien, ellers så er jeg ligeglad

Nå men farvel for nu. Jeg vender tilbage når jeg har noget på hånden.

Mvh.
Pierre Grignac
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #82: 24 Mar 2008, 21:16 »

Sikke noget lort, jeg var lige kommet til et hold i den spanske Segunda B4, men så går mit savegame i stykker Skuffet. Nu vil jeg holde mig en lang blogpause, indtil jeg føler jeg kan få en lang blog op og stå Skuffet.
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #83: 24 Mar 2008, 22:45 »

ærgeligt, var ellers en god blog!
Noget helt andet, er det de rigtige grunde de giver til at sige op, eller lå der noget andet bag - et job eller sådan?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #84: 24 Mar 2008, 22:51 »

ærgeligt, var ellers en god blog!
Noget helt andet, er det de rigtige grunde de giver til at sige op, eller lå der noget andet bag - et job eller sådan?
Jeg forstår ikke hvad du mener?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #85: 24 Mar 2008, 22:54 »

Ærgerligt at det skulle stoppe her!

En god blog med det rette holdvalg. Jeg håber, vi snart ser noget nyt - med et italiensk hold!
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #86: 24 Mar 2008, 22:56 »

var bare mærkeligt at du kom til tops og så stoppede i klubben. Havde ikke lige læst dit sidste indlæg ordentlig igennem kan jeg se - troede du havde fået et fedt job tilbud og det var derfor du stoppede i klubben, men jeg kan bare lære at læse ordentligt  crazy
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #87: 24 Mar 2008, 23:28 »

"Franskmanden" stoppede i Monopoli da han var irriteret over transferreglerne, og måden der bliver spillet fodbold på, derfor ville han gerne til Spanien. Selvom jeg også synes det var irriterende, så er det dog ikke umuligt at jeg tager til en lille italiensk klub igen, jeg er nok bare mere forberedt på transferregler osv. Tunge.

Men jeg siger tak til dem der har fulgt med, det har været en fornøjelse Smiley.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010