home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  1 Bruger, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Franskmanden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der ændres noget?
Nej fint som nu Smiley
- 12 (40%)
Noget skal ændres men jeg ved ikke helt
- 3 (10%)
Flere billeder
- 8 (26,7%)
Ny opsætning
- 5 (16,7%)
Andet så skriv Smiley
- 2 (6,7%)
Antal Stemmer: 30

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Franskmanden  (Læst 19691 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #60: 19 Mar 2008, 13:54 »

Hvornår kan man forvente en ny update? Opstemt

..NK
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #61: 19 Mar 2008, 13:56 »

Ikke ligenu, jeg skal lidt længere frem i spillet Smiley.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #62: 19 Mar 2008, 14:08 »

okay Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #63: 19 Mar 2008, 14:34 »

glæder mig til updaten.. det ser lækkert ud.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #64: 19 Mar 2008, 15:02 »

kan ikke vente for det er jo en super god blog det her. tror det er den bedste jeg har læst
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #65: 19 Mar 2008, 15:42 »

Jeg bøjer mig i støvet Cool, Takker allesammen Smiley.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #66: 20 Mar 2008, 23:24 »

Hva med nu??
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #67: 20 Mar 2008, 23:31 »

Hva med nu??
Hmm, jeg sidder lige og spiller på et andet game, måske engang i nat, men den er ikke død, det går det for godt til! Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #68: 21 Mar 2008, 16:17 »

Hvad har du fundet ud af ? Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #69: 21 Mar 2008, 16:20 »

Jeg bikser en update sammen snarest Opstemt.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #70: 21 Mar 2008, 16:22 »

Jeg bikser en update sammen snarest Opstemt.
Lækkert Wink

indlæg nummer 1800
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #71: 21 Mar 2008, 19:54 »

Franskmandens blog - 00:40 - 24. december 2007 - www.blogs.com
Glædelig jul


Hej derude
Jeg er netop kommet hjem fra vores julefest, en fest som vores præsident Gianpaolo Bresciani valgte at holde i anledning af vores flotte efterår. Det var en hyggelig aften, hvor præsidenten, staben, og spillerne fik noget godt at spise, og også lidt af drikke, nogen fik måske lidt for meget, men der er heldigvis 20 dage til næste kamp, og 10 til træningen begynder igen. Jeg skriver lige dette indlæg inden jeg skal sove lidt, indtil jeg senere i dag skal rejse fra Sydøst Italien til Marseille, hvor familien venter.

Efter 19 ud af 34 kampe her i Serie C2 Girone C, ser det rigtig fornuftigt ud. Vi ligger overraskende nummer 2, kun 2 point efter Benevento, der ellers blev spået til den suveræne førsteplads, men bedst af alt er den dumme 6. plads der betyder at sæsonen ender med ingenting, hele 11 point efter. Målet inden sæsonen var Playoff og det ligner det også, men alligevel håber jeg sgu vi kan snuppe den førsteplads og blive sparet for alt besværet med Playoff.

Selvom det går så godt, kan jeg alligevel ikke være helt tilfreds. Vi spiller egentligt ikke særligt godt, og nogle af de kampe vi vinder, vinder vi fordi vi har heldet.
Vores defensiv sejler til tider også, og det er ikke tilfredsstillende, men jeg har igennem efteråret kigget meget skarpt efter forstærkninger, og der kommer nogle forsvarsspillere på fri transfer i starten af januar som jeg tror kan forstærke defensiven. Så må jeg bare udtænke en taktik i løbet af min ferie, finder jeg den rigtige ser vi stærke ud.

Jeg havde egenligt forventet, at den gamle målræv, Andrea de Florio og Doudou skulle udgøre vores angreb, men sådan er det ikke blevet. De Florio og Doudou roterer, mens vores store stjerne hedder Franceso Caracciolese. Han har været ganske suveræn og scoret 14 mål i 16 ligakampe, og jeg tør slet ikke tænke på, hvordan stillingen havde set ud, uden ham.

Jeg vender tilbage i starten af det nye år, med lidt om vores nye spillere og den nye taktik.

God jul
Pierre Grignac
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #72: 21 Mar 2008, 19:59 »

Super update LFC Freak. En noget overraskende placering du ligger på, men det er jo bare alt andet en godt!
- Dog synes jeg ikke at de grønne rammer på billederne passer særlig godt ind. Ved godt at farven grøn er at finde i klubbens logo, men synes bare ikke det passer ind, når der næsten kun er hvide farver.
Men det er jo bare en bagatel. Ellers gør du det fremragende, og nogle fornufte spillere du har anskaffet dig.
Logged

DjibrillCisse
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #73: 21 Mar 2008, 20:00 »

det er vel ikke alt andet end godt?? hehe... tror da han syntes det en go ting;)
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #74: 21 Mar 2008, 20:52 »

Super update LFC Freak. En noget overraskende placering du ligger på, men det er jo bare alt andet en godt!
- Dog synes jeg ikke at de grønne rammer på billederne passer særlig godt ind. Ved godt at farven grøn er at finde i klubbens logo, men synes bare ikke det passer ind, når der næsten kun er hvide farver.
Men det er jo bare en bagatel. Ellers gør du det fremragende, og nogle fornufte spillere du har anskaffet dig.
Tusind tak, jeg finder på noget.
det er vel ikke alt andet end godt?? hehe... tror da han syntes det en go ting;)
Tusind tak til dig også Peace
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010