home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  1 Bruger, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Franskmanden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der ændres noget?
Nej fint som nu Smiley
- 12 (40%)
Noget skal ændres men jeg ved ikke helt
- 3 (10%)
Flere billeder
- 8 (26,7%)
Ny opsætning
- 5 (16,7%)
Andet så skriv Smiley
- 2 (6,7%)
Antal Stemmer: 30

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Franskmanden  (Læst 19679 gange)
m-jessen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #45: 18 Mar 2008, 13:07 »

Kanon blog. Især dejligt at du ikke har valgt et storhold, man næsten kun kan få succes med! KUTGW  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #46: 18 Mar 2008, 13:15 »

Franskmandens blog - 21. oktober 2007 - www.blogs.com
I gang med sæsonen

|Vigor Lamezia 1-1 (U)|Celano 3-0 (H)|Andria 0-1 (U)|1-0 Vibonese (H)|Real Marcianise 1-0 (U)|Benevento 3-1 (H)|2-1 Cassino 1-0 (U)|Noicattaro 1-0 (H)|Valle del Giovenco 2-2 (H)|
Der gik desværre lidt mere end en måned, hvilket jeg beklager, men vi har haft travlt i Monopoli, for her går det faktisk rigtig godt.

Vi ligger nummer 1, efter 9 ud af 34 kampe og vi har opnået 20 point, via. 6 sejre, 2 uafgjorte og et nederlag. Det burde også være tilfredsstillende, men jeg er sgu ikke tilfreds for vi har ikke spillet særlig godt og har kørt nogle af sejrene rimlig heldigt hjem, men jeg må sige at jeg har en slags Capello mentalitet, da jeg hellere ser sejre komme via. defensivt og kedeligt spil, end nederlag via flot spil ,men en god sejr efter flot og tempofyldt spil gør heller aldrig noget. Og selvom det for det meste har været halvkedeligt, har de ca. 1000 fans der kommer til vores kampe på Vito Simone Veneziani, også set sådan nogen kampe. I sæsonens første kamp på hjemmebane, skulle vi op mod Celano, et hold som "eksperterne" mente var bedre end Monopoli, men mine spillere mente noget andet og vi spillede en rigtig flot kamp og vandt 3-0 på mål fra Doudou i starten af kampen, kaptajn Andrea de Florio i midten af kampen, mens vores unge frisparksstjerne Gabriele Ippoliti på højrebacken, scorede på direkte frispark i slutningen af kampen. Klassekamp og folk på Vito Simone Veneziani var begejstrede.

At den bare 18-årige højreback Ippoliti er ligaens suverænt bedste frisparksskytte, er folk ikke et sekund i tvivl om. Han er i 8 kampe blevet Man off The Match hele 3 gange, lavet et oplæg og scoret 3 gange på direkte frispark. Udover sine fantastiske frispark, er han også utrolig sikker i sine indgreb, og han virker også rutineret og har ikke spillet EN dårlig kamp indtil videre. En nøglefigur for vores vej gennem divisionerne, bliver han stensikkert og hvem ved, måske bliver han god nok til Serie A ved god træning.

En kamp som tilskuerne på stadion sikkert også vil huske er vores 3-1 sejr over Benevento. De er blevet spået til sikker oprykning og er største klub, rent pengemæssigt, men på vores stadion blev de spillet i stykker. På 2 mål fra den nye Doudou og et fra Kaptajn De Florio, mens de reducerede i overtiden, tog vi os en rigtig flot skalp, efter en god holdindsats, men vores forsvar arbejde stenhårdt sammen med midtbanen.

Vi ligger som sagt nummer 1, men det er tæt i toppen. Fra vores førsteplads er der bare 5 point ned til nummer 7. Vores værste konkurrent til 1. pladsen tror jeg bliver Valle Del Giovenco. Vi har netop spillet 2-2 med dem på vores hjemmebane, og de har endnu ikke tabt. De virker rigtig stærke, men Serie C2 Girone C er stadig ung, og meget kan ændres. I får lige en stilling i Serie C2 Girone C med på vejen.

Alt for nu.
Pierre Grignac
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #47: 18 Mar 2008, 13:16 »

Jeg siger mange tak m-jessen Smiley.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #48: 18 Mar 2008, 15:37 »

Comments? Peace
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #49: 18 Mar 2008, 15:41 »

Super blog Thumbs Up Fortsæt den gode stil.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #50: 18 Mar 2008, 15:54 »

Super blog Thumbs Up Fortsæt den gode stil.
Tusind tak! Thumbs Up
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #51: 18 Mar 2008, 16:00 »

Jeg ka godt lide din stil, den er meget troværdig med den vinkel du har lagt på historien!
- og at det så går godt, gør det jo bare bedre Smiley Bliver spændende at følge din fremtidige færd, KIU  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #52: 18 Mar 2008, 16:01 »

Jeg ka godt lide din stil, den er meget troværdig med den vinkel du har lagt på historien!
 - og at det så går godt, gør det jo bare bedre Smiley Bliver spændende at følge din fremtidige færd, KIU  Thumbs Up
Tusind tak! Thumbs Up
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #53: 18 Mar 2008, 16:06 »

Rigtig flot update. Hvordan klarer Domeniconi sig forresten?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #54: 18 Mar 2008, 16:08 »

Rigtig flot update. Hvordan klarer Domeniconi sig forresten?
Han spytter assist, og 8 taller i kampene er en del af hverdagen! crazy, på et andet sprog. Han er genial! Opstemt.

Tak forresten, må sige jeg er meget glad for de mange læsere! Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Franskmanden
« Svar #55: 18 Mar 2008, 18:24 »

endnu en super update Opstemt

Keep going Thumbs Up

..NK
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #56: 19 Mar 2008, 13:18 »

endnu en super update Opstemt

Keep going Thumbs Up

..NK
Jeg siger tusind tak Thumbs Up.
Logged

Wonderboy
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Franskmanden
« Svar #57: 19 Mar 2008, 13:32 »

kanon blog ny fast læser
Logged

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #58: 19 Mar 2008, 13:34 »

Super god blog Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franskmanden
« Svar #59: 19 Mar 2008, 13:35 »

Jeg bøjer mig i støvet, mange tak Cool
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010