home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1168 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Franskmanden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal der ændres noget?
Nej fint som nu Smiley
- 12 (40%)
Noget skal ændres men jeg ved ikke helt
- 3 (10%)
Flere billeder
- 8 (26,7%)
Ny opsætning
- 5 (16,7%)
Andet så skriv Smiley
- 2 (6,7%)
Antal Stemmer: 30

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Franskmanden  (Læst 20076 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Franskmanden
« Svar #15: 17 Mar 2008, 00:44 »

Tusind tak begge 2 Thumbs Up, mit skin hedder "Coach" du kan finde det på www.fmglive.com Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #16: 17 Mar 2008, 11:54 »

Mange tak LFC Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #17: 17 Mar 2008, 17:36 »

Er i interesserede i en update? Opstemt

Zulue
Manager

« Svar #18: 17 Mar 2008, 17:47 »

Er i interesserede i en update? Opstemt

ja ja ja Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #19: 17 Mar 2008, 18:16 »

Franskmandens blog - 26. august 2007 - www.blogs.com
Italiensk fodbold er ikke nemt!

Puhaaa, efter halvanden måned her i sædet i Monopoli har jeg fundet ud af HVOR svært det er at være manager i en italiensk serieklub. Man kan jo ikke gå ud og fyre 400 millioner af på en eller anden superstjerne, hvilket er mange gange hele klubbens værdi, vi har slet ikke nogen penge til transfers, da jeg valgte og ligge vores transferbudget over i lønbudgettet så vi kunne klare og hyre en masse spillere på fri transfer. Jeg må indrømme at mit kendskab til fodboldspillere på dette niveau er lig nul, men jeg har fået en masse hjælp fra min assistent, også er der kommet 9 spillere til - Alle under 27 og med en fornuftig fremtid. Noget jeg er stolt over er at vi nu råder over 2 A-landsholdsspillere, Doudou fra den demokratiske republik Congo, bliver ganske vist ikke udtaget mere, men Marco Domeniconi er fast mand på San Marinos landshold, han er vist klubbens første A-landsholdsspiller nogensinde.

Nøglen til succes i små klubber er samarbejdsaftaler med store klubber mener man. Derfor var jeg også ret så glad da det lykkedes mig at indlede et samarbejde med Cagliari fra selveste Serie A, den 23. juli, og jeg glædede mig til at se hvilke talenter de ville sende ud til os. Skuffelsen var også stor da jeg fandt ud, hvem de havde sendt herud. Den ene, en ung forsvarsspiler på 19 år, Marco Spanu, fandt jeg simpelthen ikke god nok, og sendte direkte retur, mens Enrico Cotza, en ung midtbanespiller på 19 år, er her som backup for vores 2 "midtbanestjerner" Marco Domeniconi og Baptiste Llop. Det er stensikkert at jeg vil ha' en ny moderklub når bestyrelsen giver mig lov.

Vi har også spillet en masse forsæsonskampe og fået en masse tæv. I starten spillede vi en klassisk italiensk Catenaccio, men den fungerede ikke og vi blev let slået af hold vi burde kunne slå, da vi begyndte at spille 4-4-2 begyndte vi at vinde og vi fik sluttet en ellers skuffende forsæson ordenligt af med 2 sejre i træk.

Det var alt for nu. Næste gang jeg skriver vil det blive lidt om vores allersidste forberedelser, samt det hold vi har at gøre med den kommende sæson.

Mvh.
Pierre Gragnic

-LFC-
Manager

« Svar #20: 17 Mar 2008, 21:08 »

Har i nogle ideer til opsætning, skrivemåde, eller synes i bare jeg skal fortsætte som nu, og i må da også gerne smide en kommentar! Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #21: 17 Mar 2008, 21:19 »

Marco Domeniconi har jeg selv haft. Ham kan du godt forvente en masse af! Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #22: 17 Mar 2008, 21:26 »

Marco Domeniconi har jeg selv haft. Ham kan du godt forvente en masse af! Smiley
Det glæder mig jeg har ramt plet! Opstemt

Guldbrand
Gæst

« Svar #23: 17 Mar 2008, 21:38 »

Syntes at du har gang i en rigtig god blog her, og syntes at du skal forsætte som du gør nu..   Wink

havde selv gang i en karrirer spil, men efter en halv sæson hvor alle mine profiler forlod mig i Vinterpausen mistede jeg lysten til spillet..  Så håber ikke det samme sker for dig..  Peace

Zulue
Manager

« Svar #24: 17 Mar 2008, 21:44 »

Fint, ikke skift noget. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #25: 17 Mar 2008, 21:49 »

Syntes at du har gang i en rigtig god blog her, og syntes at du skal forsætte som du gør nu..   Wink

havde selv gang i en karrirer spil, men efter en halv sæson hvor alle mine profiler forlod mig i Vinterpausen mistede jeg lysten til spillet..  Så håber ikke det samme sker for dig..  Peace
Tak tak, jeg er så heldig at Monopoli er en fuldtidsprofessione l klub, så mine spillere ryger ikke Peace. Også tak til Zulue Smiley.

Guldbrand
Gæst

« Svar #26: 17 Mar 2008, 21:52 »

Tak tak, jeg er så heldig at Monopoli er en fuldtidsprofessione l klub, så mine spillere ryger ikke Peace. Også tak til Zulue Smiley.

Jeg var hos Værløse som er en amatør klub.. Så kunne intet stille op..  Ubeslutsom  pænt nederen at miste alle ens profiler..

Niko
Gæst

« Svar #27: 17 Mar 2008, 21:53 »

Utrolig spaendende blog. Der nogle aabenlyse komma fejl, men det kan man vel ikke klandre folk for. Forfatteren bestemmer jo selv over sit vaerk.

Utrolig blog!

-LFC-
Manager

« Svar #28: 17 Mar 2008, 21:54 »

Jeg var hos Værløse som er en amatør klub.. Så kunne intet stille op..  Ubeslutsom  pænt nederen at miste alle ens profiler..
Kan jeg godt forstå, det vigtige da jeg skulle vælge klubben var netop, at den var professionel så jeg ikke løb ind i en situation hvor jeg lå til oprykning om vinteren, men mistede profilerne der Peace.

Også tak til dig Cesc Smiley.

-LFC-
Manager

« Svar #29: 18 Mar 2008, 00:23 »

Franskmandens blog - 26. august 2007 - www.blogs.com
Lidt om alt!

Tidligere i dag, glemte jeg at nævne, at vi faktisk har været med i en pokalturnering, nemlig Coppa Italia C, jeg valgte at spare vores vigtige spillere, da vi ikke har brug for noget alt for hårdt program i vores kamp for oprykning, vi sluttede på en 4.plads ud af 5, med 2 point også var det slut for os, som planlagt.

Som lovet vil jeg nu fortælle lidt om den trup vi arbejder med i Monopoli. Jeg var egenligt godt tilfreds i starten, men jeg fandt ud af at holdet var en anelse for svagt på nogle områder og gik på rov på det frie marked. Jeg valgte at smide hele vores transferbudget over i lønbudgettet, hvilket gav luft og frihed til at tilføje spillere uden at skulle frygte pengenød. Til klubben kom 9 spillere, mens der kommer en til vinter. Den første var landsholdsanføreren fra San Marino, Marco Domeniconi. Han er 23 år, og jeg ser ham som en spiller der burde spille en række højere oppe, derfor betragter jeg ham som et scoop og glæder mig til at se ham i vores grønne trøje, han kommer fra amatørklubben Urbino. Så hentede jeg vestrebacken Morgan Guillard fra FC Montceau, en god konkurrent til vores viceanfører Pugliese. Efter ham, kom den bare 18-årige Gabriele Ippoliti, han er ung og talentfuld, men sparker nogle fremragende frispark, han bliver god på frispark. Senere samme dag, venstrefløjen Raffaele Pianese.

Efter det var jeg egenligt godt tilfreds, men alligevel synes jeg der manglede noget og så hentede jeg 3 spillere i Frankrig, forsvarsspilleren Mickäel Carvalho, den defensive midtbanespiller Baptiste Llop, og angriberen Doudou. 3 spillere som jeg fandt som kvalitetsspillere og som jeg har store forventninger til. Til sidst fik vi tilbudt Renatinho fra Sae Catano gratis. Jeg fik min assistent til at tage og kigge på ham, han sagde, at vi skulle have ham uanset hvad så jeg tilbød en kontrakt, han accepterede heldigvis og kommer til vinter. Fantastisk da vi med ham har lidt af en "stjerne-midtbane" med Llop, Domeniconi og Renatinho. I får forresten lige de foretrukne 11 som det ser ud, men ved dårligt spil ændres den selvfølgelig.

I dag gælder det så Vigor Lamezia, et ungt hold som pressen spår til en fjerdeplads. Jeg har fortalt spillerne at det er vigtigt vi kommer godt fra start, men Lamezia er et godt hold så jeg vil bare have uafgjort, men vi får se. Mit mål er bare at vise at Monopoli er oprykkerkandidat. Jeg vender tilbage om ca. en måneds tid nyt fra Monopoli.

Ciao.
Pierre Grignac

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010