home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fodbold på stadion eller i sofaen?
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Fodbold på stadion eller i sofaen?  (Læst 6429 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #30: 17 Mar 2008, 00:52 »

Helt klart stadion! Er stort set på plads på Spar Nord tribunen til alle AaB's hjemmekampe, man kan vist godt kalde mig fanatiker efter hånden. Desværre er det med bus hver gang, så det skraber økonomien, men hvad fanden, et godt nyopfundet ordsprog lyder jo :" Fodbold frem for alt" Opstemt Desværre kender jeg stortset ingen der interesserer sig for fodbold, så tager 8/10 gange alene på stadion Skuffet Men det lykkes da at få storebroderen med engang i mellem Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #31: 17 Mar 2008, 00:56 »

HELT KLART PÅ STADION !
Stemning kan slet ikke beskrives når man står og synger og hopper på de danske stadions !
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #32: 17 Mar 2008, 00:58 »

Sofaen, gider efterhånden ikke på stadion mere .. Er egentlig også helt ligeglad med dansk fodbold mere, så ... Næsten da..
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #33: 17 Mar 2008, 01:05 »

Fodbold på stadion! Alt andet er underligt.

Selv da jeg for første gang så fodbold på stadion på Gladsaxe Stadion, og der ikke var det betydelige tal af tilskuere, var stemningen tilstede. Det blev derefter til mange weekender på Parken, hvilket jeg stadig gør, dog i mindre grad. Stemningen er simpelthen for genial, bajerne er gode, og hvis der er mål i kampene, kan det ikke beskrives med ord.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #34: 17 Mar 2008, 01:35 »

Parken er nu ikke mit foretrukne .
Har set omkring 150 FCK kampe i Parken og Stadionet er jo ikke lige det vildeste ...
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #35: 17 Mar 2008, 01:40 »

Havde stort set kun set kampe på Århus Stadion (Men masser af dem!)...
Så kommer man til Rom og Stadio Olimpico, og ser en midterkamp (Roma - Atalanta), med 74.000 tilskuerer!
Sikke en oplevelse... Når der er den stemning, så foretrækker jeg helt klart stadion!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #36: 17 Mar 2008, 08:56 »

Helt klart stadion, er på Brøndby stadion hver gang. Men den største oplevelse var helt klart da jeg var på Emirates Stadium. Arsenal tabte dog, men er du sindsyg, jeg var oppe af stolen 10 gange fordi jeg troede der var mål. Den eneste kamp Arsenal har tabt på Emirates.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #37: 17 Mar 2008, 09:20 »

Helt klart stadion, er på Brøndby stadion hver gang. Men den største oplevelse var helt klart da jeg var på Emirates Stadium. Arsenal tabte dog, men er du sindsyg, jeg var oppe af stolen 10 gange fordi jeg troede der var mål. Den eneste kamp Arsenal har tabt på Emirates.

Siden jeg var inde og se Barca-Betis og Barca-Rangers i efteråret har jeg også haft større lyst til at komme på andre stadions når man nu engang ikke lige kan se Brøndby Ubeslutsom Så er det mig der må med vennerne ind at se FCK Peace
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #38: 17 Mar 2008, 09:23 »

Tja havde jeg mulighed for det stod jeg da gerne på Anfield hver gang, men da det ik er muligt så er tv´et at foretrække, der ka man også se målene flere gange...
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #39: 17 Mar 2008, 09:43 »

Foldbold skal da nydes i sofaen med en kølig pilsner... HVIS man ikke har mulighed for at komme på stadion, hvilket er at foretrække Wink
Har selv været på mange af de danske stadions, da nogle studiekammerater og jeg lavede en "fodbold-klub" mens vi læste til pædagoger.
Det gik ud på, at vi hver især valgte et hold fra Superligaen, som vi så skulle følge. Den der havde valgt klubben der tog mesterskabet skulle så have en spillertrøje fra klubben, som præmie af de andre.
Nå men vi var 7 gutter og en enkelt gut-inde, som var med på spøgen. Vi var afsted hver uge, hvis det var muligt og det gik på skift imellem os, hvem der valgte ugens kamp. Reglen var, at vi skulle besøge alle hjemmebanerne for de hold, som vi nu havde valgt. Det førte os til Lyngby (hvor vi var flest gange, da en af mine studiekammerater boede der), Gladsaxe (AB), Parken, Vilfort Park (BIF), Herfølge Stadion (De vandt mesterskabet - og tøsen i vores gruppe vandt trøjen), Fionia Park, Silkeborg. Den sidste klub var AaB, men vi fik desværre aldrig tiden til den lange tur til Aalborg.

Derudover, har jeg været på Stamford Bridge og se da Chelsea smaskede Everton med 4-1, hvor Grønkjær scorede og Gravesen spillede for Everton. Jeg har været i München og se brøndby tabe med 2-0 i CL. Jeg så også de tre hjemmekampe for BIF i CL. Jeg har været i Amsterdam og se Ajax tæve RKC med 5-1, hvor Dennis Bergkamp scorede 4 mål og Stanley Menzo havde sin kamp nummer 250 for klubben mener jeg. Så har jeg været i Sverige og se Helsingborg spille et par gange, da jeg boede i Helsingør.
Derudover har jeg været til pokalfinalen hvert år siden 1991, da det er en tradition, jeg har med en af mine bedste venner.
Jeg er FCK fan, hvad mange der har læst min første blog nok ved og har da også set dem rigtig mange gange, men har nok alligevel været flere gange på Faxe tribunen, da alle mine venner er BIF fans (ved godt de ingen smag har). Min onkel som også er BIF fan har altid sponsor billetter, så der har jo været gratis adgang Smiley.

Derudover har jeg oplevet rigtig mange landskampe...

Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #40: 17 Mar 2008, 19:06 »

Jeg er desværre sjældent på stadion , da jeg bor i det mørke Sønderjylland , hvor vi kun har 1. divisions klubben SønderjyskE. Har dog en far, der bor i Århus, så jeg har en gang i mellem været ude og se AGF.

Men hvis jeg boede tæt ved en klub i Superligaen var det klart blevet til flere fodboldkampe på stadion !
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #41: 17 Mar 2008, 19:08 »

foretrækker helt klart stadion, er på brøndby stadion hver gang, og jeg har været på stamford bridge og chelsea vandt, det var fandme en fed oplevelse
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #42: 17 Mar 2008, 19:08 »

Jeg er på stadion til ALLE FCK's kampe. Ude som hjemme dog kun i DK Smiley. Ho-Ho-Hooligan Opstemt Ej hehe . Syntes det er for fedt at være på stadion. Man kan juble over målene, stemningen er bedre osv. osv. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #43: 17 Mar 2008, 19:09 »

Jeg er desværre sjældent på stadion , da jeg bor i det mørke Sønderjylland , hvor vi kun har 1. divisions klubben SønderjyskE. Har dog en far, der bor i Århus, så jeg har en gang i mellem været ude og se AGF.

Men hvis jeg boede tæt ved en klub i Superligaen var det klart blevet til flere fodboldkampe på stadion !
Så må du ud og hjælpe Sønderjyske med at rykke op Thumbs Up
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fodbold på stadion eller i sofaen?
« Svar #44: 17 Mar 2008, 19:14 »

Så må du ud og hjælpe Sønderjyske med at rykke op Thumbs Up

Ja , men når man er Aab fan er det jo ikke så fedt igen .
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010