Der var op til rivalopgør da Wolfsburg gæstede Hannover. Et fyldt AWD-Arena så på og opvarmede det fantastiske stadion inden kampen. Dommeren var Markus Merk, der skulle styrer den hektiske søndagskamp.
01.12: Der var ikke engang spillet et minut inden bolden lå i kassen. Det var den nye russiske erhvervelse Arshavin der på et bragende langskud bragte hjemmeholdet på
1-0 03.21 Hustzi ligger bolden for fødderne af Hashemian. Et træk og en afslutning.
2-0 til Hannover
45.49 Dommer Merk fløjter til pause. En flot halvleg af hjemmeholdet der fortjent kan gå til pause 2-0.
67.33 Yankov takler Grafite. Der er dømt frispark. Grafite slår ud efter Yankov. Dommeren viser ham ud. Fuldstændig unødvendigt af brasilianeren.
71.23 Huszti bringer bolden frem af banen. Han spiller bandespil med Stajner og ligger den ud til Schulz. Han lægger den ind i panden på Hashemian der iskoldt header den ovre i hjørnet.
3-0 og så småt ligner det en afklapsning.
84.56 Arshavin går selvsikkert til bolden. Iskoldt scoret og
4-0.
Hannover 964-0 Wolfsburg
1-0 A, Arshavin ´1min
2-0 V, Hashemian ´3min
2-0
Rødt kort Grafite ´67min
3-0 V, Hashemian ´71min
4-0 A, Arshavin (str.) ´85min
92.33 Dommer Merk slutter en afklapsning af Wolfsburg. Fansene og bestyrelsen ser meget tilfredse ud. Hannover holder sig i toppen med sejren, nemlig en 4 plads.