Roma - Juventus (Coppa Italia, kvartfinale 1. kamp)
7-4 ; 11-5 ; 5-4
Onsdag d. 25.01.06
Spillere ude:F Grillo (tvivlsom)
S Kuffour (Landshold)
S Nonda (Landshold)
Curci
C Panucci--------------------------P Mexes----------------------------C Chivu----------------------L Cufre
Mancini-----------------------------F Totti------------------------------De Rossi--------------------R Taddei
A Cerci-----------V Montella
45. min: 1-0 MontellaHalvleg: 1-0
53. min: 1-1 Trezeguet90. min: Cannavaro (Juventus) gult kort91. min: Montella (Roma) brænder straffeKampen slutter 1-1
Reaktion: Skuffende, Noget som vi efterhånden har prøvet efter kampene mod Juventus. Vi styrer 1. halvleg, er så helt ude af anden, men vi får et straffe der kan komme til at betyde alverdenen i returopgøret.
MoM: Patrick Vieira (Juventus)
Siena - Roma (Serie A 23. kamp)
(20) 7-2 ; 9-4 ; 4-6 (5)
Søndag d. 29.01.05
Spillere ude:S Nonda (Landshold)
S Kuffour (Landshold)
R Taddei
Curci
C Panucci-------------------------P Mexes-----------------------------C Bovo---------------------L Cufre
E Alvarez------------------------D Tommasi-------------------------A Aquilani------------------S Perrotta
L Lorini-----------V Montella
8. min: 0-1 Montella
14. min: 0-2 MontellaHalvleg: 0-2
47. min: 0-3 Montella
70. min: 1-3 Khanyeza
83. min: 2-3 VergassolaKampen slutter 2-3
Reaktion: Vi får 2 hurtige mål og er ved at køre kampen stille og roligt hjem. De får så lavet lidt spænding til sidst men heldigvis ikke mere end det.
MoM: Vincenzo Montella (Roma)
Februar
Træningsrapport:Spillere der har trænet godt:Cristian Chivu (styrketræning)
Lorenzo Bianchini (Styrketræning)
Francesco Majorani (målmandstræning)
Spillere der har trænet mindre godt:Dimitris Eleftheropoulos (Aerobic)
Houssine Kharja (dødbolde)
Danilo D'Ambrosio (Dødbolde)
Juventus- Roma (Coppa Italia, kvartfinale 2. kamp)
Evens ; 9-4 ; 9-4
Onsdag d. 01.02.06
Spillere ude:S Kuffour (Landshold)
R Taddei
Curci
C Panucci--------------------------P Mexes----------------------------C Chivu----------------------L Cufre
Mancini-----------------------------F Totti------------------------------De Rossi--------------------S Perrotta
S Okaka-----------V Montella
8. min: 0-1 Okaka34. min: Vieira (Juventus) gult kortHalvleg: 0-1
57. min: 1-1 Perrotta (selvmål)[b]
68. min: Mancini (Roma) gult kort78. min: 1-2 Nonda[volor=Yellow]79. min: Olivera (Juventus) gult kort
81. min: 1-3 Nonda89. min: De Rossi (Roma) gult kortKampen slutter 1-3
Reaktion: ENDELIG. Denne gang var det os der var heldige. Vi er godt med i første halvleg mens Juventus styrer anden totalt indtil 10 min før tid. Men Curci spiller en super kamp og holder Roma inde i kampen. Vi får så et heldigt mål hvorefter Juventus forsvaret falder helt fra hinanden og vi har muligheder for både 3 og 4 mål til.
MoM: Gianluca Curci (Roma)
Lodtrækning til Coppa Italia semifinalerne
Mens Roma har været uheldige i sådan set alle lodtrækninger hidtil i denne sæson, så var det næsten lige meget hviken modstander man skulle op imod i semifinalen. Og dog. Mulighederne var Inter, Ac Milan og Sampdoria. Roma blev trukket sammen med Inter, der efter 23 kampe har fået opbygget et 10 points forspring ned til Juventus og Ac Milan. Så det må siges at være det stærkeste hold i Italiern i øjeblikket.
Inter -
RomaSampdoria - Ac Milan
Første kamp spilles på San Siro d. 22.03.06
Roma - Fiorentina (Serie A 24. kamp)
(4) 4-5 ; 2-1 ; 3-1 (5)
Søndag d. 12.02.06
Spillere ude:R Taddei
Curci
C Panucci-------------------------P Mexes-----------------------------C Bovo---------------------L Cufre
Mancini---------------------------De Rossi------------------------------F Totti--------------------S Perrotta
S Nonda-----------V Montella
40. min: 1-0 ManciniHalvleg: 1-0
55. min: 2-0 Montella
91. min: Curci skadet (3 udskiftninger brugt)Kampen slutter 2-0
Reaktion: En svær kamp som kan gå begge veje, men heldigvis har vi heldet med os og vinder.
Roma - Real Madrid (Uefa Cup, 1/16 finalen 1. kamp)
13-8 ; 2-1 ; 6-4
Torsdag d. 16.02.06
Spillere ude:Doni
R Taddei
Curci
Mancini---------------------------De Rossi------------------------------F Totti---------------------A Aquilani
S Nonda----------V Montella
26. min: Ramos (Real madrid) gult kort 29. min: 1-0 Montella
40. min: 1-1 Ronaldo
44. min: 2-1 MontellaHalvleg: 2-1
Kampen slutter 2-1
Reaktion: Sådan! vi er helt væk i starten af kampen men får så et heldigt mål hvorefter vy styrer kampen fuldstændig. Kun et stort forsvarskiks gav dem et mål der kan komme til at betyde det hele.