home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Langsomt
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Langsomt  (Læst 1401 gange)
Hojgaard
Ynglingespiller

Langsomt
« : 15 Mar 2008, 15:49 »

Jeg har netop fået et stort problem med mit FM. Spillet er lige pludselig begyndt at køre utroligt langsomt, og det er både kampene, loadningen af spillene og opstarten af FM. Hvad kan jeg gøre?
Har rigeligt med plads på min computer, har netop kørt en virustest uden nogen fund samt jeg har slettet langt de fleste savegames, så det burde ikke være problemet..

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Cencur
Manager

Sv: Langsomt
« Svar #1: 15 Mar 2008, 15:50 »

Hvor mange ligaer har du med i dit savegame, og hvor langt er du henne i spillet?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #2: 15 Mar 2008, 15:51 »

Hvor mange ligaer har du med i dit savegame, og hvor langt er du henne i spillet?

Har 5 ligaer med og er i anden sæson. Men det er ikke blot i dette spil, det er FM generelt?

Cencur
Manager

« Svar #3: 15 Mar 2008, 15:53 »

Hmm.. De gange mit spil er begyndt at køre langsomt, er fordi savegamet er blevet "for stort" - Altså for mange ligaer. Men jeg har oplevet af det skin jeg brugte, trak hastigheden voldsomt ned! Men det er måske bare min møgspand til computer der har det problem.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

DeBuur
Manager

« Svar #4: 15 Mar 2008, 15:53 »

Jeg har netop fået et stort problem med mit FM. Spillet er lige pludselig begyndt at køre utroligt langsomt, og det er både kampene, loadningen af spillene og opstarten af FM. Hvad kan jeg gøre?
Har rigeligt med plads på min computer, har netop kørt en virustest uden nogen fund samt jeg har slettet langt de fleste savegames, så det burde ikke være problemet..

tjekket for spyware ?

YNWA

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #5: 15 Mar 2008, 15:57 »

tjekket for spyware ?

Har netop kørt et en spywaretest igennem også og fjernet eventuelt spyware.. Men kan det have indvirkning på hastigheden af spillet?

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #6: 15 Mar 2008, 15:58 »

Hmm.. De gange mit spil er begyndt at køre langsomt, er fordi savegamet er blevet "for stort" - Altså for mange ligaer. Men jeg har oplevet af det skin jeg brugte, trak hastigheden voldsomt ned! Men det er måske bare min møgspand til computer der har det problem.

Har også overvejet det med skinnet, men synes bare det er mærkeligt, den pludselig bliver langsom og ikke også var langsom med det samme, jeg skiftede skin? Det er vel omkring 1 måned siden, jeg skiftede skin, og først nu oplever jeg denne langsomme hastighed

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #7: 15 Mar 2008, 16:08 »

Spiller du på bærbar ?

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #8: 15 Mar 2008, 16:10 »

Spiller du på bærbar ?
Jeps, hvorfor?

Drillo
Gæst

« Svar #9: 15 Mar 2008, 16:40 »

Sider også og spiller på en bærbar. og spiller pt. med 10 ligaer og stor database. men tror det kan have noget med din cpu og RAM at gøre. Dog lyder det mærkeligt at den lige pludseligt (stave) bliver langsom. prøv at defragmenter din computer?

plejer at hjælpe mig.
køre du med vista?

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #10: 15 Mar 2008, 16:54 »

I indstillinger, check hvad du har "Threading" på, og så ændre den til det modsatte - det hjalp hos mig at slå den fra (det er en kendt bug som SI er klar over)

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #11: 15 Mar 2008, 17:12 »

Sider også og spiller på en bærbar. og spiller pt. med 10 ligaer og stor database. men tror det kan have noget med din cpu og RAM at gøre. Dog lyder det mærkeligt at den lige pludseligt (stave) bliver langsom. prøv at defragmenter din computer?

plejer at hjælpe mig.
køre du med vista?

Defragmentering er bestemt en mulighed.. Nej kører ikke med vista ..

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #12: 15 Mar 2008, 17:13 »

I indstillinger, check hvad du har "Threading" på, og så ændre den til det modsatte - det hjalp hos mig at slå den fra (det er en kendt bug som SI er klar over)

okay, det prøver jeg lige, og vender så tilbage med et svar..
Edit: Hvor finder jeg "Threading" henne? Kan ikke finde den under indstillinger?
« Seneste Redigering: 15 Mar 2008, 17:22 af Hojgaard » Logged

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #13: 15 Mar 2008, 17:34 »

Spiller på bærbar og har vista, spillet går utroligt langsomt kort efter at man er startet på et nyt spil eller loader et gammelt. De første 5 min går stærkt som det plejede. Har kun de 3 danske ligaer med og så stor database. Mellem sæson 1 og 2, efter EM slutrunden den 30 juni, når den går videre så svarer spillet ikke. Man kan se at computeren arbejder på højtryk, men intet sker. Nogle der ved hva det kan skyldes?

Ps. det tog 40 min at komme fra 30 juni om morgenen og til 30 juni om aftenen dvs samme dag. Og så går det lidt stærkt igen. så må se om det fortsætter med at køre uregelmæssigt
« Seneste Redigering: 15 Mar 2008, 17:50 af DenckerDK » Logged

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #14: 16 Mar 2008, 07:27 »

okay, det prøver jeg lige, og vender så tilbage med et svar..
Edit: Hvor finder jeg "Threading" henne? Kan ikke finde den under indstillinger?

Ved ikke hvad den kaldes i dansk sproget FM, men den skulle være over "Flyt kampe for TV" tingen

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010