home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  9000 mod nord!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg gøre?
Fortsætte - ved at oprette ny
- 11 (55%)
Stoppe med at blogge for denne gang
- 5 (25%)
Starte et nyt AaB-spil og blogge
- 4 (20%)
Antal Stemmer: 20

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: 9000 mod nord!  (Læst 15707 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #60: 18 Mar 2008, 22:48 »



AaB tæmmer Løverne!


0-0, AC Horsens
1-1, Vejle (Skoubo)
0-3, Lyngby
2-1, FCK (Skoubo og Mokoena)
0-4, Esbjerg
2-1, FCM (Augustinussen og Skoubo)
3-0, Silkeborg (Enevoldsen x2, Skoubo)
1-0, Brøndby (Skoubo)


"Kom nu, Ene!" "God arbejdet, Pontus!" lyder det fra Søren Andersen. Det er blevet hverdag på Hornevej og den hårde opstartsfase er overtaget af teknisk træning med fokus på pasningsspillet. Frosten er lettet, og det summer af optimisme i området omkræng træningsbanerne. Det er tid til sæsonstart!


Der var lagt op til en hjemmebanesejr, da AaB tog imod sidste års toere, AC Horsens, og det sydede af fodboldentutiasme omkring stadion. På trods af et flot fremmøde blev kampen en tam affære, med få lyspunkter. Hverken AaB eller Horsens var rigtigt farlige, og derfor delte man i sæsonens første kamp.

"Det ærger mig, at vi ikke skaber flere chancer. Men alligevel: Vi har hentet mange nye ansigter, som er ved at blive spillet sammen, og vi er kommet sikker igang med sæsonen. Jeg er fortrøstningsfuld, og vi går stadig efter at opfylde vores mål: Guld! Men vi skal huske at tage en kamp af gange, og yde 112 % i hver kamp, så skal det nok komme," sagde Søren Andersen, der tydeligvis ikke var begejstret over sæsonstarten.

Efter et pinligt 3-0 nederlag til underdogsene fra Lyngby stod der FCK på menuen. Efter den dårlige kamp i Lyngby var der virkeligt noget at bevise for titeludfordrerne fra Nordjylland:

"Jeg bad mine spillere om at møde tidligere end sædvanligt, da vi skulle have en masse ting på plads. Vi havde sejlet i defensiven mod Lyngby, og der var ikke råd til flere fejltrin fra vores side, inden løbet om guldet var kørt. Vi så en masse optagelser med fokus på FCK's opspil, og vi følte os klar på alle kanter. Inden kampen lovede vi hinanden, at skulle have en sejr! Vi skulle ud og vise vores gejst og gnist for de mange fremmødte fans," sagde Søren Andersen.

De knap 11.000 tilskurer, der havde trodset kulden, fik et brag af en kamp! AaB kom hurtigt bagud, på mål af Jesper Grønkjær, men AaB viste høj moral, og holdte presset på  udebaneholdet. Dette gav pote, da Skoubo og Mokoena kunne score til hjemmeholdets store begejstring.
Efter kampen blev der snakket om AaB's store muligheder for at vinde Guld. Gætterier, som Søren Andersen ikke ville være en del af.

Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #61: 18 Mar 2008, 22:51 »

Flot update, men resultaterne er sku noget blandede Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #62: 20 Mar 2008, 16:25 »



AaB ude af pokalen

Efter en god stime stod AaB foran Skjold. En modstander, der ikke voldte AaB-mandskabet store problemer; en sikker 6-0 sejr. I næste runde hed modstanderen AB, der også burde overvindes.
Kampen gik dog ikke som forventet, da AB hurtigt kom foran 1-0. AaB formåede aldrig at score, og røg derfor ud til miniputterne fra Gladsaxe. En skuffelse, der dog er til at overkomme:

"Ja, det er skam aldrig sjovt at tabe. Specielt ikke, når man virkelig har spillet til at vinde 5-0. Men bolden er rund, og alt kan jo ske. Vi ser et bevis på dette idag! Nu kan vi holde fuld fokus ligaen, som vi ikke har ramt topformen i, endnu," sagde Søren Andersen.



2-1, FC Nordsjælland (Curth & Kagelmeicher)
0-1, OB
0-0, Randers
2-3, Horsens (Curth & Mokoena)
2-1, Lyngby (Guerrón & Skoubo)
5-0, Vejle (Kagelmeicher, Augustinussen,
Curth, Guerrón & selvmål)
1-2, FCK (Guerrón)
1-2, FCM (Wernbloom)
1-0, Esbjerg (Guerrón)



I ligaen er der fremgang at spore. Selvom AaB ikke har haft de fantastiske resultater, som man kunne håbe, har spillet været en fornøjelse. Efter en taktikændring er chancerne kommet i enorme mængder, og spillerene virker meget sikre på deres opgaver. Efter 2 dumme nederlag til hhv. FCK og FCM , rejste nordjyderne sig imod Esbjerg, hvor man udspillede vestjyderne totalt. Det var derfor utroligt misvisende, at kampen kun endte 1-0. Gennerelt har AaB lavet alt for få mål, og det er også blevet lukket alt for mange mål ind:
"Jeg skal være den første til at indrømme, at vi ikke har ydet optimalt endnu, men jeg er stadig positiv. Vores formkurve er opadgående, og jeg håber og tror på, at medaljeræset ikke er kørt endnu," sagde Søren Andersen.

AaB er også ude af TOTO-cuppen, efter nederlag til Wisla i sidste runde. Et nederlag, der ærger kaptajnen, Thomas Augustinussen voldsomt:
"Jeg husker kampen tydeligt! Vi bliver overraskede over deres boldsikkerhed og deres aggresive spillestil, hvilket koster os avancementet. Det er utroligt ærgeligt at miste den oplevelse, men vi vil arbejde for at få muligheden næste år," sagde Augu

AaB møder efter vinterpausen Randers og Brøndby.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2008, 16:31 af Søren91 » Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #63: 20 Mar 2008, 16:40 »

Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #64: 20 Mar 2008, 16:46 »

Flot update, hvilken taktik bruger du nu Peace? Nu skal du op og have bronze, og så skal du have en bomber ind, og så står den på guld i næste sæson Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #65: 20 Mar 2008, 16:48 »

Flot update, hvilken taktik bruger du nu Peace? Nu skal du op og have bronze, og så skal du have en bomber ind, og så står den på guld i næste sæson Smiley
Tak for komentarern Thumbs Up Jeg bruger 2 forskellige taktikker.. Den ene har du hjulpet mig med, og hedder vel: 4-1-1-2-2 og den anden har Holm hjulpet mig med: 4-1-3-1-1..

Smiley
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #66: 20 Mar 2008, 16:51 »

Flot update.. Det skal du have  Thumbs Up  Men desværre er resultaterne ikke imponerende..  Med den trup du har, så burde du have fået skrabet nogle flere point sammen..  Men med 10 point op til 1. pladsen, så bliver det desværre nok ikke til Guld.. Men du har stadig gode muligheder at få medaljer, og det må som minimum være et krav..   


Men en rigtig god blog du har gang i, og et eller andet sted er jeg glad for at du ikke bare tordner derud af og vinder alle kampene.. Det gør hele din blog lidt mere spændende..   Wink   
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #67: 20 Mar 2008, 16:58 »

Troede Skoubo var bedre Huh

Det ser da ikk ud som om han scorer særlig meget  Ubeslutsom
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #68: 20 Mar 2008, 16:59 »

@Guldbrand: Nej det er ikke helt godt nok! Jeg overvejer lidt udskiftning på angrebsposten samt en klasseforsvarer. jeg har lukket ekstremt mange mål ind Skuffet Tak fordi du læser med Thumbs Up
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #69: 20 Mar 2008, 17:01 »

@ Nemeth : Jeg må konstatere, at skoubo er min topscorer, men med sølle 8 (!) scoringer, Det er sgu ikke optimalt, desværre. jeg tror der skal ske lidt i vinduet Smiley OB ligger fx til nedrykning
Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #70: 20 Mar 2008, 17:02 »

Flotte updates, selvom det ikke har gået så godt sportslig. Men især updaten "AaB tæmmer løverne!" har en fremragende indledning. Er virkelig beundret over den, synes sgu det lyder godt. KUTGW!
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #71: 20 Mar 2008, 17:03 »

Flotte updates, selvom det ikke har gået så godt sportslig. Men især updaten "AaB tæmmer løverne!" har en fremragende indledning. Er virkelig beundret over den, synes sgu det lyder godt. KUTGW!
Det var bevidst for at skifte lidt stil. Egentligt for at se, hvad i synes om det. Skal den ændres til denne type ? Smiley
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #72: 20 Mar 2008, 17:12 »

Det var bevidst for at skifte lidt stil. Egentligt for at se, hvad i synes om det. Skal den ændres til denne type ? Smiley

Jeg vil sige at du skal fortsætte i den stil du selv bedst kan lide Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #73: 20 Mar 2008, 23:34 »

Kan du så komme op og få noget metal.. det er sku nogen blandende resultater du leverer.. men en god blog.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #74: 21 Mar 2008, 11:17 »

Lidt blandet resultater, men ellers en rigtigt god blog. Thumbs Up
Med hensyn til skrivemåden, har jeg selv fået dette råd " Du skal skrive på den måde du selv synes " Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010