home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  9000 mod nord!
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg gøre?
Fortsætte - ved at oprette ny
- 11 (55%)
Stoppe med at blogge for denne gang
- 5 (25%)
Starte et nyt AaB-spil og blogge
- 4 (20%)
Antal Stemmer: 20

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: 9000 mod nord!  (Læst 15741 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #30: 16 Mar 2008, 10:58 »

mange tak Smiley Den er rettet nu. Er det bedre?

Ja meget bedre, skulle til at kommentere det også, men det er jo ikke nødvendigt nu. Smiley

EDIT:  Glemte helt at sige, at det ser sgu godt ud. Bare ærgeligt, at du ikke lige nappede Blacburn.
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #31: 16 Mar 2008, 11:09 »



Rygter

Efter Søren Andersen hentydninger på forhandlinger med spillere, opsummerer vi dagens rygter. Der er flere spændende bud imellem, men nogle yderst usandsynlige andre anses som værende meget realistiske.
Navn: Mads Junker
Sandsynlighed: ******
Note: Søren Andersen leder stadig efter Prica's afløser, og skulle efter sigende være interesserede i Vitesse's danske bomber. Han har et prisskilt på 22 mio., hvilket sikkert vil afskrække manageren.
 
Gaarde tilbage?


Navn: Allan Gaarde
Sandsynlighed: ******
Note: Gaarde har ½ år tilbage af kontrakten, og er set på Hornevej. Han forventes at underskrive sin kontrakt med AaB indenfor en uge.

Navn: Thomas Bælum
Sandsynlighed: ******
Note: Søren har længe vist interesse for forsvarsspilleren, men han har udtalt, at et skifte til SAS-ligaen ikke kommer i første række. Han har kontraktudløb til nytår.


Navn: Jeffrey Altheer
Sandsynlighed: ******
Note: Den 21-årige hollænder har været udlejet til Excelsior, og regnes ikke blandt Feyenoords startere. Han vil ikke koste AaB mange penge.

Navn: Birkir Bjarnarson
Sandsynlighed: ******
Note: Den unge islændig har ½ år tilbage af kontrakten, og vil væk fra Viking. Han vil ikke koste AaB en krone.

Navn: Michael Jakobsen til en udenlandsk klub
Sandsynlighed: ******
Note: Han vil gerne til udlandet, men det er uvidst om Andersen vil sælge.






Logged


MadsWiinther
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #32: 16 Mar 2008, 11:18 »

God Blog.
- Jeg vil helt sikkert følge med Opstemt
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #33: 16 Mar 2008, 11:42 »

God Blog.
- Jeg vil helt sikkert følge med Opstemt
Det er jeg meget glad for Thumbs Up
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #34: 16 Mar 2008, 15:55 »

Kan man forvente flere updates idag ?   Tunge
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #35: 16 Mar 2008, 19:37 »

Kan man forvente flere updates idag ?   Tunge
Der kommer da lige en enkelt en i aften Wink
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #36: 16 Mar 2008, 19:37 »

Dejligt med ny AaB-blog, og rigtig flotte updates Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #37: 16 Mar 2008, 21:43 »

Kommer den update ikke snart ?   Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #38: 16 Mar 2008, 21:53 »

den er ved at blive finpusset Wink
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #39: 16 Mar 2008, 22:03 »



Middelmådig sæson overstået


Transfers:
Ind:
Kenneth Perez - fri
Allan Gaarde - fri
Mikael Lustig - fri
Kasper Bøgelund – 3,75 mio.
Pontus Wernbloom – 3,75 mio.
Morten Skoubo – fri
Birkir Bjarnarson - fri
Ud:
Michael Jakobsen – Parma
Daniel Christensen – Horsens


Debutsæsonen er netop overstået, og det blev en middelmådig og svingende en af slagsen for den uerfarne manager, Søren Andersen, der fik ført AaB på en 4. Plads.  Der var ellers spænding om bronzemedaljen indtil sidste runde, hvor OB dog trak det længste strå.  AaB’s nyindkøb Pontus Wernbloom blev sæsonens store overraskelse, med 17 sæsonscoringer, hvilket var nok til at blive årets supporterfavorit.
AaB kigger fremad


”Jeg er ikke tilfreds med sæsonen. Jeg havde en målsætning der hed minimum medaljer, og det har jeg ikke opnået. Vores forsvar har været alt for tyndt, og det skal forstærkes. Jeg har nogle midterforsvarer i kikkerten, og jeg regner med snart at have dem på plads i klubben. Jeg har fået en stor pose penge, og med dem kan jeg gøre os til mestre!,” sagde Søren Andersen.
Medierne har plantet flere historier om Søren Andersen’s fremtid, efter den middelmådige sæson, men de vedvarende historier blev manet til jorden af Lynge Jakobsen:

”Vi går ud og sælger Jakobsen, hvilket koster sportsligt. Vi vidste, at det ville koste dyrt, men vi accepterede dette, da der var tale om en fantastisk handel for os. Vi vil op og være med, hvor det er sjovt i denne sæson, og jeg har den fulde tiltro til Sørens evner,” sagde sports direktøren

"Jeg er træt af at høre på snakken om mine kvaliteter. Jeg yder mit bedste, og jeg ved jeg har bestyrelsens tillid. Vi er trods alt med i Europa igen i år," sagde Søren Andersen afsluttende









Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #40: 16 Mar 2008, 22:20 »

Rigtig flot update..   Thumbs Up  Desværre blev det "kun" til en 4. plads, hvilket ikke helt er nok med den trup du har til rådighed.. Men mon ikke du tager revanche i næste sæson og snupper guldet der  Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #41: 16 Mar 2008, 22:35 »



AaB handler ind


Transfers:
Ind:

Jeffrey Altheer - Feyenoord
Gary Kagelmeicher- R. Madrid
Lebohang Mokoena - Orlando Pirates
Nathan Stugis - Salt Lake
Rafael Forster - Internacional

Ud:
Danny Califf - AC Horsens (Fri)
Steve Olfers - Bielefeld (fri)
Allan Olesen - Vejle (fri)


Indkøb: Så blev der for alvor handlet i det nordjyske. Søren Andersen har været yderst aktiv på transfermarkedet, hvor han har forstærket defensiven voldsomt radikalt.
Velkommen Mokoena!

Gary Kagelmeicher er hentet i den spanske gigantklub, Real Madrid, og han betegnes som en bomstærk midterforsvarer, med et kæmpe talent. Den 20-årige midterforsvarer var udlejet til kongeklubben, hvorfra AaB hentede ham. Han forventes at gå direkte ind i startopstillingen, især efter Califf og Olfers afgang.
Samtidigt har man hentet den hårdtarbejdende Nathan Stugis fra Salt Lake, der også må regnes for et kæmpe talent, der kan dække alle forsvarspladser samt defensiv midt. Samtidigt er Jeffrey Altheer og Rafael Forster hentet til klubben. Forster må siges at være et kæmpe scoop, da han er blandt Brasiliens største forsvarstalenter. AaB har givet 13 milioner for ham.

Det blev dog ikke kun til defensive forstærkninger, da man også hentede den sydafrikanske diamant, Lebohang Mokoena.

"Jeg snakkede med Bhele (Nomvethe. red) og Vilakazi, og de havde kun positive ting til overs for klubben. Jeg synes også det er et plus, at der er 2 sydafrikanere i klubben. Jeg vil vise mit værd for fansene og for Søren" sagde Mokoena, der regnes blandt Sydafrikas størtste talenter på den offensive midtbane.

"Jeg er pavestolt af vores transfers. Vi har hentet klassespillere, der vil løfte vores niveau betydeligt. Det begynder at ligne noget! Jeg er i al fald positiv. Jeg kigger stadig på en centerforsvarer mere, jeg vil ikke hjælpe mine konkurrenter, da der er tale om et stort scoop for os," sagde Søren Andersen.

Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #42: 16 Mar 2008, 22:37 »

Rigtig flot update..   Thumbs Up  Desværre blev det "kun" til en 4. plads, hvilket ikke helt er nok med den trup du har til rådighed.. Men mon ikke du tager revanche i næste sæson og snupper guldet der  Wink
Utrolig skuffende sæson, men som du kan se, er der forsærket kraftigt! nu skal guldet sgu hjem Smiley


Spørg bare efter ss Smiley
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #43: 16 Mar 2008, 22:38 »

Spændende transfers Shockeret Nu skal guldet altså hjem!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #44: 17 Mar 2008, 08:59 »

Det bliver spændende at følge næste sæson, hvor du forhåbentligt kan hive et sæt medaljer hjem Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010