home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  9000 mod nord!
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg gøre?
Fortsætte - ved at oprette ny
- 11 (55%)
Stoppe med at blogge for denne gang
- 5 (25%)
Starte et nyt AaB-spil og blogge
- 4 (20%)
Antal Stemmer: 20

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: 9000 mod nord!  (Læst 15744 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #15: 14 Mar 2008, 20:54 »

Kom med den Wink
Er faktisk glad for din "tittel" på bloggen :b
Logged

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
3# 9000 mod nord!
« Svar #16: 14 Mar 2008, 21:06 »



AaB klar til sæsonstarten


Sæsonpremiere: Et hektisk transfervindue er overstået, og om en uge starter den længe ventede hverdag for fodboldfans, fodboldspillere, dommere og managers. Nordjyske vurderer det nordjyske islæts chancer for den kommende sæson:



Managerposten ******
AaB's store spørgsmålstegn. Han har gjort nogle spændende transfers, og virker til at have en komplet trup. Men har han kvaliteten til at styre en klub med topambitioner? Vil hans manglende rutine give komplikationer? Det vil kun tiden vise

Målmandsposten ******
Karim Zaza må regnes som sikkert førstevalget mellem stængerne. Han har vist stor sikkerhed i træningskampene, og virker til at give forsvaret fantastisk ro. Unge Kenneth Stenild agerer reserve, og vil være klar til at tage over ved skader. AaB virker godt besat.

Forsvar ******
Kasper Bøgelund er hentet i Gladbach, og forventes at gå direkte ind på højre back. Martin Pedersen tager den venstre back, mens Olfers og Michael Jakobsen styrer midterforsvaret. Danny Califf, Allan Olesen, unge Lasse Nielsen og som nødløsning, Kasper Risgård er habile reserver. Forsvaret virker solidt.

Midtbane ******
Augustinussen styrer den defensive midtbane med hård hånd, mens Andreas Johansson fordeler og leder det offensive spil. På kanterne kæmper unge Enevoldsen, nyindkøbte Anders Due og publikumsfavoritten Nomvethe om pladserne, hvor et rotationsprincip er forventet. Vilakazi, Risgård, og Patrick Kristensen udgør en spændende bænk. AaB's midtbane må regnes blandt SAS-ligaens bedste.

Angreb ******
SAS-ligaens bedste angreb, uden sammenligning. Hjemvendte Skoubo, Jeppe Curth, Lasse Nillson og Pontus Wernbloom er alle klasseangribere, og der vil blive hård kamp om pladserne. Dagsformen og modstanderen må afgøre makkerparet.

Vores bud på en slutstilling:  FCK virker utroligt stærke i år, men AaB virker også til at have et fantastisk sammenhold, krydret med rutinerede individualister og unge talenter. Vi tror på en 2. plads i år.
AaB indleder sæsonen mod FC Nordsjælland hjemme, men møder FCK og BIF i 3. og 4. kamp. Allerede her vil vi se et billede på sæsonen.




Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #17: 14 Mar 2008, 21:07 »

husk i bare skal kræve ss Wink
Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #18: 14 Mar 2008, 21:09 »

Er der stemning for endnu en update? Smiley Der er en enkelt transfer eller 2 Opstemt

Ja selvfølgelig. Vil gerne se et ss af Wernbloom
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #19: 14 Mar 2008, 21:09 »

Ja kom da med den.. Fremragende blog indtil videre.. KIU Thumbs Up

EDIT: Skrev det før updaten kom..

EDIT 2: Updaten er sgu nice... Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #20: 14 Mar 2008, 21:13 »

Kæft jeg elsker din grafik !! Bliv endelig ved Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #21: 14 Mar 2008, 21:20 »

Wernbloom
EDT: Jeg er ikke sikker på jeg når en update i morgen, da jeg skal på træningslejr Smiley Jeg forsøger! 1000 tak for de mange kommentarer! Det varmer
« Seneste Redigering: 14 Mar 2008, 22:58 af Søren91 » Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #22: 15 Mar 2008, 07:46 »

Fedt at se en ny blog om AaB. Du skriver godt og jeg synes, at det er flot sat op. Glæder mig til at se mere Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

-Benja-
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #23: 15 Mar 2008, 09:35 »

Gode indkøb Thumbs Up Den her blog lover godt.
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #24: 15 Mar 2008, 15:03 »

Glæder mig til læse mere om din blog
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #25: 16 Mar 2008, 09:32 »

Tak for kommentarerne, drenge! Thumbs Up Jeg skal forsøge at leve op til jeres forventninger Wink Update under opbygning Wink
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #26: 16 Mar 2008, 09:42 »

super køb af skoubo! bloggen lover rigtig godt KUTGW
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #27: 16 Mar 2008, 10:35 »


AaB tordner derudad

SAS-Ligaen:
3-1, U: Viborg (Nillson, Curth og Risgård)
0-0, H: FC Nordsjælland
1-4, H: Lyngby (Jeppe Curth)
3-1, U: Brøndby (Vilakazi, Wernbloom og P. Kristensen)
2-1, U: FC København (Wernbloom x2)
4-1, H: AGF (Curth x3 og Enevoldsen)
2-0, U: Randers (Skoubo  og Wernbloom)


Den store skepsis, der har været i fanmiljøet  omkring de bolchestribede, er nu blevet vendt til optimisme. AaB har været flyvende i sæsonstarten, hvor det er blevet til 5 sejre af 7 mulige, i et ellers svært startprogram. Efter et knusende nederlag til Lyngby hjemme på Aalborg Stadion. Oprykkerholdet formåede at score hele 4 mål mod et tydeligvist uoplagt og dovent AaB-hold, der aldrig fik spillet til at køre. I pressen blev der straks snakket om træner, Søren Andersen’s, evner til motivation:

AaB is flying high


”Jeg har ingen kommentarer til denne slags kommentarer, fra såkaldte fodboldeksperter. Med to udekampe mod hhv. Brøndby og FCK skal vi nok koncentrere os om disse kampe. Men det er klart, at jeg ikke er tilfreds med sådanne præstationer, og det har jeg også forklaret truppen,” sagde Søren Andersen


Det blev en opvisning på klasseangrebsspil fra AaB, da man gennembankede Brøndby 3-1 i sjællændernes egen hule. I kølvandet af den pinlige tradition mod Lyngby, var Anders Due, Jeppe Curth og Nomvethe bænket, hvilket virkede til at være et en fantastisk beslutning; afløserne Vilakazi, Wernbloom og P. Kristensen fik alle scoret. På diverse debatforas blev der snakket om nordjydernes kraftpræstation, og enkelte mente, at de nu var guldfavoritter.
Ugen efter kunne AaB måle sig med de helt store, da de stod overfor hovedstadklubben, FCK. Det blev til endnu en mandfolkepræstation af nordjyderne, der hurtigt kom bagud. På trods af dette, kæmpede AaB videre, og fik presset københavnerne helt i bund. Det bar også frugt, da Wernbloom viste klasse, og headede 2 bolde bag løvernes målmand.
Efter en henrivende sæsonstart ligger AaB nummer 2, 2 point efter Horsens, og stærkt efterfulgt af FCK på 3. Pladsen.

”Nu skal vores fantastiske resultater ikke blive en sovepude for os. Vi har ingen komplet trup,  og det skal da ikke være en hemmelighed at jeg har været i Norge og Sverige for at kigge efter forstærkninger, og jeg er i forhandlinger med profiler fra deres respektive klubber. Jeg regner med at have en aftale på plads indenfor en uges tid. Vinduet er lukket, men vi arbejder på forhåndsaftaler,” sagde manageren afsluttende.





TOTO-Cuppen:

4-2, H: Makedonija GP (P. Kristensen x2, Nomvethe og Vilakazi)
1-2, U: Makedonija GP (Due)
1-2, H: Blackburn (Jeppe Curth)
1-2, U: Blackburn (Jeppe Curth)


AaB mødte i første runde makedoniske  Makedonija GP, der voldte AaB store problemer. Det blev til en 4-2 sejr på hjemmebane, hvilket måtte anses som et udmærket udgangspunkt. På udebane kom man dog hurtigt bagud 2-0, og AaB havde svært ved at score, indtil Anders Due, i overtiden, bragte AaB på 2-1, og dermed sendte AaB videre. I 2. Runde ventede de engelske kæmpe Blackburn, der desværre var for stor en mundfuld. AaB var ellers flot med hele vejen, men et brændt straffe, og et sent Blackburn-mål i returkampen kostede den videre deltagelse.  AaB-målmanden sagde efter kampen:

"Det er altid træls at tabe, men denne gang er jeg fortrøstningsfuld. Vi møder et klassemandskab, som vi spiller lige op med. Vi har problemer med deres tempo, men vi får hevet meget af tempoet ud af kampen. Nu kan vi holde fuld fokus på ligaen, som vi gerne vil vinde"










« Seneste Redigering: 16 Mar 2008, 10:56 af Søren91 » Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #28: 16 Mar 2008, 10:49 »

Flot update Søren.. KIU.. Den røde farve med kampene er sgu svært at læse.. kunne du finde en anden rød farve?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #29: 16 Mar 2008, 10:56 »

Flot update Søren.. KIU.. Den røde farve med kampene er sgu svært at læse.. kunne du finde en anden rød farve?
mange tak Smiley Den er rettet nu. Er det bedre?
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010