home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  9000 mod nord!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg gøre?
Fortsætte - ved at oprette ny
- 11 (55%)
Stoppe med at blogge for denne gang
- 5 (25%)
Starte et nyt AaB-spil og blogge
- 4 (20%)
Antal Stemmer: 20

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: 9000 mod nord!  (Læst 15687 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
9000 mod nord!
« : 14 Mar 2008, 19:44 »



Hamrén ud - Søren Andersen ind


AaB skal have ny manager


Svingdør:  Mandag eftermiddag indkaldte AaB til et ekstraordinært pressemøde, hvorpå man offentliggjorde den svenske succestræner, Erik Hamréns, afskedigelse. Afskedigelsen kommer som en konsekvens af Hamréns flirteri med den norske Champions League komet, Rosenborg. Efter hans forhåndsaftale har snakken gået på hans motivationsniveau, og pålidelige kilder peger på denne faktor, som begrundelsen for fyringen.
Der kom dog en lille ekstra godbid til de hungrende jurnalister, da Hamréns afløser blev afsløret. Søren Andersen blev præsenteret som ny AaB-manager, hvilket må siges som værende noget af en overraskelse. Han har ikke erfaring fra topklubber, men det er ifølge hovedpersonen ikke noget problem:
"Jeg har ikke trænet på dette niveau, men jeg kender klubben og dens traditioner. Jeg er meget opmærksom på vores nordjyske rødder, og jeg vil kæmpe til sidste blodsdråbe for min yndlingsklub. Tro kan flytte bjerge, og jeg vil have et hold der kæmper til sidste fløjt!" sagde den nyansatte manager.


Til spørgsmålet om Søren Andersens mål og visioner, svarede han lovende:
"Jamen jeg ser et kæmpe potentiale i vores trup. Vi kunne godt bruge en afløser for Rade (Prica. red), der har efterladt et kæmpe hul. Jeg har fået en pose penge, og nu må vi se hvorvidt jeg vil bruge af dem. Mit mål er altid at vinde medajler, og samtidigt at vinde guld inden 2009. Vi skal have Jyllands stolthed ud i Europa!




« Seneste Redigering: 22 Mar 2008, 10:50 af Søren91 » Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #1: 14 Mar 2008, 19:46 »

reserveret
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #2: 14 Mar 2008, 19:47 »

god start, søren Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #3: 14 Mar 2008, 19:50 »

Jeg er med, helt klart Wink og god start .
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #4: 14 Mar 2008, 19:50 »

Super start Søren. Glæder mig til at høre meget mere om dit eventyr i Aab.
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #5: 14 Mar 2008, 19:51 »

God start.. Jeg fælger med  Thumbs Up
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #6: 14 Mar 2008, 19:52 »

Mange tak for de fine komentarer Thumbs Up Det driver værket Wink
Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #7: 14 Mar 2008, 19:58 »

Sådan Søren. Så er den ventede AaB blog fra din side kommet. Meget dejligt!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #8: 14 Mar 2008, 20:00 »

Hvornår kommer den næste update ? Thumbs Up
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #9: 14 Mar 2008, 20:21 »



Nyt angrebspar til AaB


Oprustning:  Salget af den svenske stjerne, Rade Prica, har AaB stået med et stort hul i angrebet. Der har manglet tyngde og målfarlighed, og mange eksperter har afskrevet den nordjyske klub i mesterskabskampen. Søren Andersen stod dog for vinduets mest opmærksomhedsvækken de signings.
Skoubo er ny mand i AaB


Den tidligere Brøndby og FCM spiller, Morten Skoubo, blev hentet på en fri transfer. Skoubo har senest huseret i spanske Sociedad, hvor han ikke har ramt målformen; 5 mål på 2 sæsonner. Eksperter beskriver signingen som et vaske ægte scoop, og manageren var da også tilfreds med sin signing:
"Jeg er utroligt glad for at se Morten Skoubo i AaB-trøjen! En Skoubo i topform vil kunne dække fuldt af for Prica, og vil være en stjerne for ethvert SAS-liga hold. Vi har fået noget tyngde i angrebet, hvilket jeg er yderst tilfreds med


"Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg havde tilbud fra mange danske klubber, også enkelte udenlandske. Jeg tog en snak med min agent, der anbefalede mig AaB. Det er en klub med høje ambitioner og et kæmpe potentiale. Jeg ved, at de aalborgensiske fans vil savne Prica, men jeg vil gøre alt for at lukke hullet efter ham! sagde Skoubo selv.

Søren Andersen var dog ikke helt færdig på transfermarkedet, hvor han hentede endnu en fysisk spiller. Denne gang var der tale om den 21-årige svensker Pontus Wernbloom er hentet fra IF Göteborg for et mindre milionbeløb, og beskrives af svenske kilder som en stor stærk angriber, der arbejder stenhårdt og er giftig i hovedspillet. Wernbloom kan samtidigt også spille central midtbane.

"Jeg er utrolig glad for at have tilknyttet Pontus. Han er en talentfuld spiller med den rette indstilling, hvilket gør, at jeg spår ham en stor fremtid. Jeg snakkede med Andreas (Johansson. red) der havde kendskab til ham. Han anbefalede ham varmt. Jeg tror vi kan forvente os meget af den unge knøs! sagde den hovedansvarlige Søren Andersen, der ikke vil svare på, hvorvidt han vil hente yderligere forstærkninger.




Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #10: 14 Mar 2008, 20:24 »

gode indkøb Wink
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #11: 14 Mar 2008, 20:25 »

Spændende tilføjelser du har gjort dig! Bliver spændende at følge
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #12: 14 Mar 2008, 20:26 »

Vildt at du kunne hente Skoubo !
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #13: 14 Mar 2008, 20:26 »

Fantastisk !!! (:
Logged

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9000 mod nord!
« Svar #14: 14 Mar 2008, 20:29 »

Er der stemning for endnu en update? Smiley Der er en enkelt transfer eller 2 Opstemt
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010