home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  1 Bruger, 687 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Crashet) Internazionale - en blog om resultater
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: (Crashet) Internazionale - en blog om resultater  (Læst 27048 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #135: 22 Mar 2008, 02:15 »

hvad synes I andre læsere om portrættet af Tévez?? Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: #21 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #136: 22 Mar 2008, 02:17 »

Jeg synes, at det skriftlige er rigtig, rigtig godt.

Selvom det ikke gør det betydelige, så er jeg ikke den store fan af grafikken.

Det er dog som sagt en uanselig ting, og det er helt klart thumps up hele vejen!
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #21 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #137: 22 Mar 2008, 02:18 »

Jeg har nu ikke fulgt med i din blog, men må sige det er rigtig flot! Gad virkelig godt at vide hvordan du har lavet det billede med Tevez hvor Inter logoet er lavet ind i hans navn :p Ser satme fedt ud!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #138: 22 Mar 2008, 02:22 »

Jeg synes, at det skriftlige er rigtig, rigtig godt.

Selvom det ikke gør det betydelige, så er jeg ikke den store fan af grafikken.

Det er dog som sagt en uanselig ting, og det er helt klart thumps up hele vejen!

Hvad er det ved grafikken du ikke bryder dig om? Banneret, eller billederne?

Jeg har nu ikke fulgt med i din blog, men må sige det er rigtig flot! Gad virkelig godt at vide hvordan du har lavet det billede med Tevez hvor Inter logoet er lavet ind i hans navn :p Ser satme fedt ud!

Har skrevet navnet, så sat logoet over Tevez og derefter tilbage på logoet, og så valgt "creat clipping mask". Det samme er gjort med Carlos, og så det ellers bare med at få de rigtige linier i logoet til at ramme hinanden Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #139: 22 Mar 2008, 02:24 »

Eminent Spurs, som altid! Håber du kan forsvare alle titler i næste sæson.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Rossonero
Gæst
 
Sv: #21 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #140: 22 Mar 2008, 02:26 »

Hvad er det ved grafikken du ikke bryder dig om? Banneret, eller billederne?

Banneret er helt fint, men effekterne på billederne er knap så flotte.

Jeg kan dog godt lide effekten med Inter-logoet!

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #141: 22 Mar 2008, 04:22 »

Banneret er helt fint, men effekterne på billederne er knap så flotte.

Jeg kan dog godt lide effekten med Inter-logoet!

Hvis jeg fjernede effekterne - udover logoet - på de små billeder, så ville det være godt?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #21 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #142: 22 Mar 2008, 08:05 »

Med fare for at gentage mig selv, så synes jeg det ser skide godt ud Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #143: 22 Mar 2008, 13:06 »


Lorik Cana - Albansk succes
Den 27. juli 1983 kom Lorik Cana til verden i den serbiske by Prishtina, Kosovo. Han er søn af den tidligere albanske landsholdsspiller Agim Cana, der var en del af den "gyldne generation", som spillede for KF Prishtina i midten af




1980erne. Det blev dog ikke i farens klub at Lorik kom til at spille fodbold i børneårene. Allerede som barn måtte Lorik Cana, sammen med sin familie, flygte fra Serbien pga. krigen og de endte op i Schweiz. Efter flugten var det ikke ligefrem fodbold Cana tænkte på - først og fremmest skulle han finde sig en plads i det Schweiziske samfund, hvor vennerne ikke hang på træerne.

Derfor blev det hans far der måtte give ham skubbet og få ham igang i den lokale fodboldklub Lausanne Sports, hvor han gennem sine unge år arbejde sig op igennem hierakiet - indtil Paris Saint Germain i 2000 spottede det unge talent. Paris Saint Germain inviterede Lorik til prøvetræning, og den unge knægt imponerede fra første færd, og sikrede sig en kontrakt med den franske storklub.

Tiden i Paris
Skiftet til Frankrig var dog noget af en omvæltning for den 17 årige knægt. Presset var større, og det samme var forventningerne til ham. Alle forventede at Paris Saint Germain havde skrevet kontrakt med en kommende verdensstjerne.

Men Cana slog ikke igennem med det samme. Han måtte arbejde hårdt, men takket været hårdt arbejde, så slog han endelig igennem i Paris Saint Germain i 2003 og spillede hele toogtredive kampe, og scorede ét mål, i en succesfuld sæson for hovedstadsklubben. En sæson der endte med Coupe de France sejr og andenplads i ligaen, men ikke mindst mundede det ud i landskampe for Albanien for Cana. Et stort øjeblik for den unge spiller.

Den personlige succes blev fuldt op i sæsonen efter, hvor han igen spillede toogtredive kampe og scorede et enkelt mål. Det blev dog ikke den sæson for klubben som mange havde håbet på. Hurtigt exit fra Champions League og en miserabel præstation i ligaen førte til fyring af klubbens træner Vahid Halilhodžić - og det betød også enden på Lorik Canas karriere i hovedstadsklubben.

Rejsen til Sydfrankrig - en succes
Efter bruddet med Paris Saint Germain satte Lorik turen mod Sydfrankrig, hvor den tidligere storklub Olympique Marseille var blevet enige med PSG om en handel. Med skiftet fulgte også en træner som, ligesom Vahid, troede på Loriks evner og han cementerede hurtigt en plads i startopstillingen hos Marseille.

Hans første sæson i den franske storklub blev en stor succes, og da han første gang stod overfor sin gamle klub var det en meget tændt Cana der gik på banen. Det blev en stor fornøjelse for Cana, der endte kampen som matchvinder i hans nye klubs sejr over Paris Saint Germain. En stor personlig succes for albaneren.

Siden er det gået slag i slag for albaneren der har været en stor succes for Olympique Marseille, og senest har båret anførerbindet for den franske storklub. Han har igennem de sidste fire sæsoner været en bærende kraft for klubben, og har gennem længere tid været ombejlet af flere store europæiske klubber, der har ledt efter en spiller med Canas kvaliteter, hvilket blandt andet er en fremragende fysik.

To gange er Lorik Cana blevet kåret til den bedste spiller i albansk fodbold, og han regnes netop nu også for den bedste i albansk fodbold. For fremtiden skal han for alvor bevise sine kvaliteter for en storklub, når han skal tørne ud for de forsvarende Champions League mestre Inter.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #144: 22 Mar 2008, 13:08 »

Godt køb og som sædvanlig, en rigtig lækker grafik og flot skrevet.

KIU Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #145: 22 Mar 2008, 13:09 »

Rigtig God update
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #146: 22 Mar 2008, 14:34 »





En forrygende sidste sæson har gjort at vi ikke har kigget så meget efter potentielle startere, men i stedet har kigget efter talenter – og gerne italienske talenter. Det er blevet gjort, og vi er endte ud med fire italienske talenter, samt et spansk.

Her et overblik over indkøbene
Carlos Tévez
Startelleve potentiale *****

Federico Fazio
Startelleve potentiale *****

Lorik Cana
Startelleve potentiale *****

Pichu Atienza
Startelleve potentiale *****

Alessandro Tuia
Startelleve potentiale *****

Antonino Barillá
Startelleve potentiale *****

Adriano Siragusa
Startelleve potentiale *****

Luca Santonocito
Startelleve potentiale *****

Tévez og Fazio er de to med klart størst startelleve potentiale pt. De andre er indkøbt mere som fremtidens mænd, og er alle spillere som jeg har meget store forventninger til.

Det største salg som vi har gjort er uden tvivl Maxwell som er røget til Real Madrid, mens Francesco Toldo er røget pga. kontraktudløb.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #23 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #147: 22 Mar 2008, 14:36 »

Fantastisk:) Intet mindre, end fantastisk. Tevez er genial!  Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #23 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #148: 22 Mar 2008, 14:44 »

Jeg vil lærer og lave sådan en blog John Spurs. Kan du ikke give mig lidt undervisning. Du styrer for vildt.. Helt sikkert månedens blog ifølge mig.
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #23 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #149: 22 Mar 2008, 14:46 »

I hvert fald en af dem:) !
Logged

Viva Ronaldo ! §

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010