home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Crashet) Internazionale - en blog om resultater
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (Crashet) Internazionale - en blog om resultater  (Læst 27182 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #12(transfer) Internazionale - en blog om resultater
« Svar #75: 18 Mar 2008, 21:55 »

jeg bryder mig ikke videre om dine to nye kanter. ku du ikke have beholdt maicon og brugt alves til højre?

Du burde ku få bedre?

Men hey, en klasse blog. hver opdatering ved man, hvad man får; kvalitet og enkelhed. det er i sandhed en mangelvare herinde, men fremragende er denne del.

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12(transfer) Internazionale - en blog om resultater
« Svar #76: 19 Mar 2008, 00:15 »

Kanon flot blog, JS  Thumbs Up

Ærgerligt, at resultaterne ikke er helt så flotte, men en sejr i UEFA'en er under alle omstændigheder flot.

Hvad siger bestyrelsen til de manglende resultater i Serie A?

Jeg kan se, du har solgt Maicon (en af de bedste backs i spillet efter min mening).

Hvem har du solgt ham til og hvor meget fik du for ham??

Han spillede 22 kampe for mig i første sæson, og fik kun 6.91 i gennemsnit. Derfor slog jeg til på Real Madrids tilbud på 165 millioner. Han har dog spillet 16 kampe for dem, og leveret 11 assist. Så nok lidt dumt!

Men tak for rosen Smiley

Med den trup, du nu har til rådighed, er alt under 2-3 pokaler vel uacceptabelt? Smiley

Og som der er skrevet, så frem med Alves og Maxwell Wink

Der er kommet en ny taktik, men ja, en 2-3 trofæer må været målet!

jeg bryder mig ikke videre om dine to nye kanter. ku du ikke have beholdt maicon og brugt alves til højre?

Du burde ku få bedre?

Men hey, en klasse blog. hver opdatering ved man, hvad man får; kvalitet og enkelhed. det er i sandhed en mangelvare herinde, men fremragende er denne del.

Det kunne jeg måske, men Maicon var solgt da jeg købte Alves.

Tak for rosen Hafiz.




Tak til alle for rosen - det er rart at få den fra andre blogskrivere på siden også! Tak...

Der kommer update indenfor de næste 2 minutter Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12(transfer) Internazionale - en blog om resultater
« Svar #77: 19 Mar 2008, 00:17 »





Ti kampe er spillet i Serie A i den nye sæson, og efter en taktik ændring, så har det kørt godt for holdet. Kun ét enkelt pointtab er det blevet til, da vi måtte nøjes med 0-0 ude mod Atalanta. I front har AC Milan været helt forrygende, og har kun tabt ét point i deres første elleve kampe. Dermed er de altså én kamp foran, men også seks point. Men det ser godt ud spillemæssigt, og jeg tror på, at vi tager scudettoen i år.

Brescia 4-0 | Udinese0-2 | AS Roma 2-0 | Sampdoria 4-3 | Juventus 2-1
Parma 1-0 | Livorno 2-0 | Atalanta 0-0 | Modena 2-0 | Reggina 2-0


I kampen om Champions League skulle vi starte i tredje kvalifikationsrunde mod kroatiske Hajduk Split og efter to sejre var vi klar til gruppespillet. Gruppe H kaldte i gruppespillet og vores modstandere kom til at hedde Werder Bremen, AEK Athen og Sporting Lissabon. Tre gode modstandere, men også en gruppe vi bør gå videre fra. Det startede også godt med sejr hjemme over Werder Bremen og ude over AEK Athen, men i tredje kamp blev det til nederlag mod Sporting. Skuffende.

Hajduk 3-0 | Hajduk 2-0 | Werder Bremen 2-0 | AEK Athen 3-0 | Sporting Lissabon 2-3


Kan nævnes til sidst, at vi tabte kampen mellem Champions League vinderne og Uefa Cup vinderne med 1-0.

Vores målscorere indtil videre i sæsonen
Zlatan Ibrahimovic 10 | Dejan Stankovic 5 | Samir Nasri 4 | Fabricio Coloccini 4
Simão 3 | Daniel Alves 2 | Cristian Chivu 1 | Royston Drenthe 1
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #78: 19 Mar 2008, 00:25 »

Uhhh...du har købt Coloccini, min absolutte favoritcenterforsva rer, gør det altid fremragende også er han målfarlig...gætter på at han har scoret sine mål via. dødbolde Opstemt. Også rart du køber Nasri, en af mine store favoritter, forhåbentligt den nye Zidane Opstemt.
Keep it up! Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #79: 19 Mar 2008, 12:57 »

Uhhh...du har købt Coloccini, min absolutte favoritcenterforsva rer, gør det altid fremragende også er han målfarlig...gætter på at han har scoret sine mål via. dødbolde Opstemt. Også rart du køber Nasri, en af mine store favoritter, forhåbentligt den nye Zidane Opstemt.
Keep it up! Thumbs Up

Jep Coloccini har været rigtig god - det samme gælder Nasri, som dog ikke helt har spillet så godt som Coloccini, men nu har de jo også to forskellige pladser, samt forskellig alder
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #80: 19 Mar 2008, 13:01 »

God update, og bedre resultater Smiley
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: #13 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #81: 19 Mar 2008, 13:02 »

God Update
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #82: 19 Mar 2008, 13:46 »

Fed taktik, jeg kunne godt tænke mig, at se et SS af de foretrukne 11  Peace

Gode resultater, ærgerligt at AC er så suveræne, men mon ikke de gamle mænd mister pusten i løbet af sæsonen  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #83: 19 Mar 2008, 17:34 »







21 kampe er rundet i Serie A og det kører stadig godt for os. Vi spiller rigtig flot fodbold, og er stadig kun besejret i en kamp. Vi har ikke tabt i de sidste 19 kampe, men til gengæld spiller vi for mange kampe uafgjort til at vi er rykket forbi AC Milan, som altså stadig fører med tre point.

Napoli 3-0 | Fiorentina 1-1 | Lazio 0-0 | Genoa 3-0 | Torino 2-2 | Mantova 2-1 | AC Milan 1-0 | Palermo 1-1 | Catania 0-0 | Udinese 2-0 | AS Roma 2-0




Udover Serie A er vi også kommet igang med den italienske pokalturnering, hvor vi i første runde besejrede Genoa, mens Brescia blev besejret i kvartfinalen. I semifinalen venter rivalerne fra AC Milan. Det var dog ved at gå galt i første runde, da vi efter sejr hjemme var bagud med 3-0 ude, men en slutspurt sikrede os 3-3.

Genoa 2-0 | Genoa 3-3 | Brescia 3-0 | Brescia 1-0


I Champions League har vi sikret os videre deltagelse efter fem sejre ud af seks mulige. En sikker videre deltagelse, hvilket også var forventet. I første knockout runde venter franske AJ Auxerre. Et hold som vi skal besejre - specielt med vores ambitioner om at vinde Champions League i denne sæson. Auxerre kom videre fra en gruppe med vinderne Juventus, HSV og Sevilla. Auxerre klarede sig med bare seks point skrabet sammen på én sejr og tre uafgjorte.

Werder Bremen 2-0 | AEK Athen 3-0 | Sporting Lissabon 2-3 | Sporting Lissabon 2-1 | Werder Bremen 3-0 | AEK Athen 2-0


Vores målscorere indtil videre i sæsonen
Zlatan Ibrahimovic 22 | Dejan Stankovic 7 | Simão 7 | Fabricio Coloccini 7 | Samir Nasri 5 | Daniel Alves 5 | Royston Drenthe 4 | Mario Balotelli 3 | Cristian Chivu 1


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bave
Gæst
 
Sv: #13 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #84: 19 Mar 2008, 17:36 »

God Update
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #85: 19 Mar 2008, 17:38 »

god update
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #86: 19 Mar 2008, 23:36 »






Fem kampe er der tilbage i dette års Serie A, og med kun to nederlag i de første 33 kampe, så må det siges at være fortjent at vi ligger hvor vi gør. Nummer 1 er vores placering, en placering som jeg er meget tilfreds med, og som i sandhed afspejler de forventninger der er til en træner, og et hold, i en storklub som Inter. Nu skal vi ”bare” holde hele vejen.

Brescia 1-1 | Sampdoria 0-1 | Parma 3-0 | Juventus 2-2 | Atalanta 4-0 | Livorno 1-0 | Fiorentina 3-1
Modena 2-1 | Reggina 2-0 | Napoli 4-1 | SS Lazio 4-1 | AC Milan 3-1




I kampen om europamesterskabet – under navnet Champions League stod vi overfor AJ Auxerre i første knockout runde, og det blev til to sejre. Det blev til 1-0 i Frankrig, og så slog vi sejren fast for alvor, da vi hjemme på San Siro vandt med 4-0. Kvartfinalen blev målrig, da vi på udebane sejrede med 5-3, mens vi hjemme på San Siro sejrede med 5-2, altså samlet 10-5 i en Champions League kvartfinale.

AJ Auxerre 1-0 | AJ Auxerre 4-0 | Benfica 5-3 | Benfica 5-2


Vores målscorere indtil videre i sæsonen
Zlatan Ibrahimovic 37 | Samir Nasri 16 | Simão 11 | Fabricio Coloccini 8 | Royston Drenthe 8
Dejan Stankovic 7 | Daniel Alves 7 | Mario Balotelli 3 | Stefan Kießling 2 | Cristian Chivu 2
Domenico Criscito 1 | Nicolás Burdisso 1 | Maxwell 1


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #87: 19 Mar 2008, 23:40 »

Lækker update nok en gang, JS. Spænende at se hvor mesterskabet ender..

Noget skuffende sæson af Kießling? Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #88: 19 Mar 2008, 23:44 »

Lækker update nok en gang, JS. Spænende at se hvor mesterskabet ender..

Noget skuffende sæson af Kießling? Rullende Øjne

Ja det er spændende Opstemt

Ang. Kießling, så har han fået fire kampe fra start, og ti udover hvor han er kommet ind, så det er ikke fordi han er den spiller der har fået mest spilletid Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 Internazionale - en blog om resultater
« Svar #89: 20 Mar 2008, 00:02 »

Ang. Kießling, så har han fået fire kampe fra start, og ti udover hvor han er kommet ind, så det er ikke fordi han er den spiller der har fået mest spilletid Opstemt

Derfor burde han stadig have lavet et mål eller to mere Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010