home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Den nye slægt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Den nye slægt  (Læst 3950 gange)
Rossonero
Gæst

Den nye slægt
« : 13 Mar 2008, 16:23 »

Vi kan på nuværende tidspunkt læne os tilbage, og nyde en fodboldverden proppet med store navne, der gang på gang leverer pragt fodbold, som gør sportsgrenen til en nydelse at følge. Navne som C. Ronaldo og Kaká gør fodboldkloden til et bedre sted, og de er heldigvis ikke de eneste, der blomstrer op – der er mange flere på vej op af ranglisten.

Jeg læste tidligere på dagen en artikel på Goal.com's hjemmeside, som satte fokus på fremtidige/nye stjerner. Listen indeholder store navne i store klubber, men det er vel og mærke blot en top 5'er, og den ser således ud:

1. Sergio Agüero (Atlético Madrid)
2. Anderson (Manchester United)
3. Alexandre Pato (A.C. Milan)
4. Bojan Krkić (Barcelona)
5. Theo Walcott (Arsenal)

Hvad er jeres holdning til listen? Og hvem mener I ellers burde være på, eller hvem der ellers kan blive store stjerner?

Kom med jeres bud på fremtidige fodboldstjerner!

The Red
Landsholdsspiller

Sv: Den nye slægt
« Svar #1: 13 Mar 2008, 16:34 »

Giovani Dos Santos, Nani, Fabregas og mange flere kunne jo sagtens også været komemt på listen, men der er nok lidt politik i at der ikke må være flere fra samme klub. Men for at tage stilling til selve listen. syntes jeg at alle er berettiget til at være på den.

El Kun er jo næsten ikke til at komme udenom, på hans store dage er han jo allerede en af de bedste.

Anderson kan jeg ikke udtale mig om, har ganske enkelt ikke set noget specielt fra ham i de kampe jeg har set med Man Utd.

Pato til gengæld, magen til kølighed skal man lede længe efter. Hans teknik og løb er jo allerede i verdensklasse, og jeg er ikke i tvivl om at han bliver en at de bedste angribere der længe er set.

Bojan er også et stort talent, syntes han er en lidt akavet spillertype, og jeg sidder ihvertfald ikke med fornæmmelsen af at der kan ske noget, når han får bolden. Men med den rette udvikling kan han også blive en af de store.

Theo Walcott er helt fantastisk efter min mening, der kom tidligt fokus på ham med hans udtagelse til VM, en udtagelse der i mine øjne ikke var berettiget, ikke på det tidspunkt ihvertfald. Hans speed er helt fantastisk, og under Arsene Wenger har han muligheden for at blive den næste store engelske stjerne.

Disse er blot mine meninger, glæder mig til at se I andres bud.

EDIT: Indlæg nr. 1000
« Seneste Redigering: 13 Mar 2008, 18:22 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2: 13 Mar 2008, 16:36 »

Jeg synes ikke Walcott og Anderson hører hjemme på listen. Personligt mener jeg ikke de har bevist at de har det der skal til for at blive en verdensstjerne!

Vuelve la ilusión

SirToby
Manager

« Svar #3: 13 Mar 2008, 16:37 »

Bojan Krkić er den eneste af de nævnte, jeg ikke rigtig har meget at sige om, men det er dermed ikke sagt, at han ikke har niveau til at stå på den liste.

Agüero var klasse for Argentinas U21-hold i sommers, og han har da også gjort det pænt for Madrid. Det ville undre mig, hvis han ikke bliver stor.

Anderson! For søren da, han er dejlig. Han er ikke til at tage fejl af. Jeg så ham som en Ronaldinho, inden han kom til United, og ud fra hans mål i Porto-trøjen at bedømme lignede han da også sådan en. Men Anderson løber jo kraftedme, kan spille, kan sparke - kan næsten det hele.

Pato har jeg hørt godt om. Det siges, at han er hamrende kold i en-mod-en-situationer, og det er da også sindssygt imponerende, at han allerede i hans nuværende alder scorer mål og har så stor tiltro til sig selv, som man har kunne læse.

Walcott har imponeret mig en anelse. Hans oplæg imod Milan samt hans mål imod Birmingham var ikke dårlige indslag. Han er dog kun god, hvis han får plads til at udfolde sig, og det skal blive spændende at se, om han kan udvikle sig lige så godt som Cristiano Ronaldo og Lionel Messi har gjort.

Nani kan godt blive en fodboldstjerne, der spillet godt, stabilt og charmerende over en længere årrække. Det lader hans evner til, og når han har en manager som Sir Alex Ferguson tegner det godt for ham.

Jeg kan bestemt ikke komme på flere lige nu.

ManUtd83
Manager

« Svar #4: 13 Mar 2008, 16:38 »

Hvor er Benzema på den liste. Den mand er jo fremragende ! Synes også det er for tidligt at sætte Theo Walcott på listen, men Anderson skal da helt klart være der.

N17
Manager

« Svar #5: 13 Mar 2008, 16:38 »

Jeg synes det er meget svært at lave sådan en liste, for hvornår er de fremtidige og nye stjerner. Jeg vil ikke regne Agüero som en sådan, og vel egentlig heller ikke et par af de andre. Hvis man skal regne Agüero og Anderson f.eks. som nye eller fremtidige stjerner, så skal Messi vel også med i en sådan betragtning, da han jo ikke er meget ældre end de andre.

Derfor vil jeg havde meget svært ved at sige hvem der skal med på en sådan liste. Det er vel mere spillere som endnu ikke har slået deres navn fast i verden. Spillere som Agüero og Anderson har jo begge slået deres navne fast, Anderson vel allerede i Porto.

Pato og Bojan er begge en del af mine top 5, hvis jeg skulle lave en sådan. To unge spillere, som er på vej mod et gennembrud, og vel også er tæt på at have slået deres navn fast. Breno fra Bayern må vel også regnes for at være en del af denne top 5. En bomstærk forsvarsspillere, der - som andre brasilianere - har en god teknik.

Hvem der mere skulle med har jeg meget svært ved at se.. Der er vel nogen, som kunne komme på en liste. Balotelli, Drenthe, Saivet, Benzerga, Benzema, Neuer og Sakho. Men igen, nogle af disse har også allerede slået deres navne fast, som f.eks. Neuer.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #6: 13 Mar 2008, 19:08 »

Benzema ind - Theo Walcott ud

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 13 Mar 2008, 19:18 »

er helt enig med JS, der mangeler en defination på hvornår man er talent vs. etableret spiller. - Desuden er det også svært at stille sådan en liste op, og man kan da undre sig over at Goal mener at der kun er offensive talenter!?

Rossonero
Gæst

« Svar #8: 13 Mar 2008, 19:24 »

Ja, egentlig ret underligt, at der ikke er blevet indlemmet defensive spillere på listen.

Men I kan da lige få linket: http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=616802

Zulue
Manager

« Svar #9: 13 Mar 2008, 19:25 »

Vi skal have fat på definitionen. Pato kan lige gå, mens Fabregas ikke kan. Ikke fordi Fabregas er en dårlig spiller, men fordi at han er for etableret til at kunne gøre sig som talent, eller den nye "slægt".

Agüero har jo også slået igennem i Spanien (Madrid), men han mangler at spille Champions League inden han indgår i Fabregas' gruppe.

Og for guds skyld ud med Walcott, der er mange imo som altid leverer bedre end ham. Hvis jeg skulle vælge en Arsenalspiller, ser jeg Carlos Vela som 100 gange mere spændende end Walcott, og som en spiller der bliver HELT stor ..

Altid FCK
Manager

« Svar #10: 13 Mar 2008, 19:27 »

Pato skulle være nummer 1!

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Altid FCK
Manager

« Svar #11: 13 Mar 2008, 19:30 »

Der er selvfølgelig også ham Toni Kroos fra Bayern Smiley
Han skal nok også blive stor.

Fordi han bliver god i FM?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #12: 13 Mar 2008, 19:51 »

Fordi han bliver god i FM?

Han er nu en af de store, hvis ikke den største, talenter i tysk fodbold.

Altid FCK
Manager

« Svar #13: 13 Mar 2008, 19:56 »

Nej, men fordi han bliver dét i virkeligheden.

Hvordan ved du det?

JimmyGP
Manager

« Svar #14: 13 Mar 2008, 20:01 »

Han er da udråbt som en af de største talenter i tysk odbold IRL..

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010