home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Udlændingene overtager Dansk fodbold!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Udlændingene overtager Dansk fodbold!  (Læst 4714 gange)
thorherdal
Lilleputspiller
*

Udlændingene overtager Dansk fodbold!
« : 13 Mar 2008, 13:30 »

Er jeg den eneste der undrer mig, over hvorfor der er så mange udlændinge i dansk fodbold?? Primært brasilienere.
Eller er det kun mig der er meget irriteret over dette?

(I min karriere med Brøndby) Prøv en gang, at se FC Midtjyllands hold. De fører ligaen to point foran FCK ved vinterpausen. Men så prøver man og se på deres hold, og så mister man meget lysten til at spille videre på det, da det er så urealistisk som noget kan være!

- Er der én som kan fortælle mig hvordan man får sat screenshots ind i sit indlæg? (Det er mit første indlæg her på siden)

macrel
Ynglingespiller

Sv: Udlændingene overtager Dansk fodbold!
« Svar #1: 13 Mar 2008, 13:35 »

Ja danske klubber et temmelig ligeglade med hvor spilleren kommer fra i FM. Især Brasillien og østeuropa er attraktive. Og det irritere også mig. Men der er jo ikke mange danske spillere at vælge mellem. Og DK i fremtiden i FM er ikke lovende, der vokser tæt på ingen ordentlige talenter op. DK er undervurderet groft mht potentielle spillere, og det tror jeg er grund til dette

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #2: 13 Mar 2008, 13:37 »

Ligger det ikke lidt forkert det her emne.. Burde nok havde lagt i et debat forum..

fc-hansen
Manager

« Svar #3: 13 Mar 2008, 13:45 »

Er jeg den eneste der undrer mig, over hvorfor der er så mange udlændinge i dansk fodbold?? Primært brasilienere.
Eller er det kun mig der er meget irriteret over dette?

(I min karriere med Brøndby) Prøv en gang, at se FC Midtjyllands hold. De fører ligaen to point foran FCK ved vinterpausen. Men så prøver man og se på deres hold, og så mister man meget lysten til at spille videre på det, da det er så urealistisk som noget kan være!

- Er der én som kan fortælle mig hvordan man får sat screenshots ind i sit indlæg? (Det er mit første indlæg her på siden)

Snakker vi fm eller virkelighed?

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

thorherdal
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 13 Mar 2008, 13:46 »

FM selvfølgelig... men kunne også godt være virkeligheden når jeg bruger FCM som eksempel (;
Jeg ved bare ikke hvordan man får sat screenshots ind?? Kan du hjælpe mig? (:

Så I kan se hvor slemt det er.. De har 3-4 danskere i deres førsteholdstrup!?

Brodtgaard
Manager

« Svar #5: 13 Mar 2008, 13:50 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

-LFC-
Manager

« Svar #6: 13 Mar 2008, 13:55 »

Jeg må indrømme at jeg også har set det rimlig meget, derfor gider jeg ikke spille i den danske liga. FCK bliver invaderet af brasilianere et par år fremme og ligeledes med FCM, Brøndby m. flere. De bedste danskere i ligaen bliver altid solgt til udlandet.

thorherdal
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 13 Mar 2008, 14:03 »

Linket står i bunden af dette indlæg. Det skulle meget gerne være muligt, at kopiere det, og sætte det ind, hvorefter det så kommer frem. Kan ikke få det til at fungere på den anden måde..

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 13 Mar 2008, 14:07 »

Linket står i bunden af dette indlæg. Det skulle meget gerne være muligt, at kopiere det, og sætte det ind, hvorefter det så kommer frem. Kan ikke få det til at fungere på den anden måde..

den siger at filen ikk kan findes, fordi du først ska uploade det på en hjemmeside f.eks. www.imageshack.us og så tag det nederste link og kopiere ind i indlægget  Thumbs Up

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

søgaard
Gæst

« Svar #9: 13 Mar 2008, 14:08 »

du skal bruge en side ligesom imageshack.dk eller tinypic.com til og få billedet herind.. du oploader dit billede til en af de sider og tager det link siden giver dig og ligger herind Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #10: 13 Mar 2008, 14:10 »

Og husk at det skal være det direkte link!

Brug evt. følgende kode, hvis du ønsker, at det skal blive fremvist, i stedet for det bare skal være et link:
Kode:
[img]LINK[/img]

ManUtd83
Manager

« Svar #11: 13 Mar 2008, 14:14 »

Jeg har lige nu en karriere med WBA, hvor jeg har gjort det til mit mål at opfostre danske talenter så bare rolig Smiley

Men vil give dig fuldstændig ret i, at der er for mange udlændinge i sas-ligaen. Til gengæld synes jeg da, at der er fint potentiale i de danske talenter rundt omkring. De skal jo bare trænes rigtigt, hvilket jeg egentlig synes at de andre managers i spillet er elendige til.

Zone 43
Manager

« Svar #12: 13 Mar 2008, 14:15 »

Jeg har lige kigget de øvrige SAS-Liga trupper igennem for at tjekke, hvad de har af brazzere. Det overrasker mig faktisk meget, at kun 4-5, her i blandt mit BIF hold, kun har maks. 3 brasilianere, mens de øvrige hold har en halv trup med brazzere, mere eller mindre..

Jeg kan godt smide SS op, hvis det ønskes Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

thorherdal
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 13 Mar 2008, 14:20 »

Så lykkedes det endelig. Tak for hjælpen (:

[/img]

RCD
Gæst

« Svar #14: 13 Mar 2008, 14:23 »

Av for satan et hold Skuffet

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010