home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  1 Bruger, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Wonderkids videre hen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Wonderkids videre hen  (Læst 1025 gange)
ArneBabz
Ynglingespiller

Wonderkids videre hen
« : 11 Mar 2008, 15:08 »

Hey freaks!

Jeg er i 2015 i mit manger spil pt. Jeg spillede med patch 8.01 - har dog fortstat samme spil med 8.02 for nylig.

Problemet er, jo længere i spillet du kommer, jo ældre bliver spillerene jo (suprise). Men hvorfor er der ingen gode regens der tager over? Jeg lyver ikke, når jeg siger, at der INGEN wonderkids er i mit spil i 2015. Ikke en eneste. Og talenterne er så ringe det gør ondt. Alle topklubberne har en gennemsnitsalder på 29+, hvilket jo ikke kan være rigtigt.

Er det en bug i 8.01, hvis ja, bliver den rettet i 8.02?

Det kan jo også være det bare er mig, der har været "uheldig" med mit game. Har dog, Italien, Tyskland, Danmark, England, Spanien og Frankrig med som ligaer.

EDIT: slåfejl.

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: Wonderkids videre hen
« Svar #1: 11 Mar 2008, 15:10 »

Se sådan her på det.. Så har i alle vel en fair chance. Så har dine modstandere jo heller ikke nogle unge talenter.

Men bare rolig, sådan der var det også på et tidspunkt i mit spil. Jeg søgte og søgte (ikke ved hjælp af et program nej) og fandt bare ikke en eneste. Men et par år senere var der fyldt op.. Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #2: 11 Mar 2008, 15:12 »

Selvfølgelig har alle en lige chance. Men det er jo bare ikke fedt at skulle stille med lutter gamle spillere. Jeg er jo ikke manager i Milan :-)

Og jeg er da sikker på vi alle elsker at købe unge spillere, og se deres udvikling, og se dem gøre det godt. Det er imø et af de fedeste aspekter i manager. Talenterne er så ringe, man slet ikke forstår det.

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 11 Mar 2008, 19:46 »

Jeg har læst et sted her på siden, at det altid sker når man skifter patch midt i et spil... Jeg ved dog ikke om det er rigtigt...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010