home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvornår blomstrer wonderkids???
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvornår blomstrer wonderkids???  (Læst 1686 gange)
willads
Reserveholdsspiller

Hvornår blomstrer wonderkids???
« : 11 Mar 2008, 13:09 »

Jeg har spillet FM gennem en længere periode og har benhårdt gået efter wonderkids. Nogle wonderkids er hurtig modne og klar til at bruge, mens andre ikke rigtig slår til. Mit spørgsmål er så nu: "Hvad er jeres erfaring? Hvornår blomstrer jeres wonderkids?"

Spillere som Aguero og Marcelo, som er de to mest kendte og brugte wonderkids kunne jeg forestille mig, bliver hurtig klar til at være rigtig gode og kan gå ind på de fleste hold og forstærke dem, mens Saivet, Cavani og Sakho tager mindst 3-4 sæsoner før de overhovedet kan bruges på et stort hold og være effektive.

Hvornår blomstrer jeres og gør i noget specielt for at de skal udvikle sig?

Rossonero
Gæst

Sv: Hvornår blomstrer wonderkids???
« Svar #1: 11 Mar 2008, 13:20 »

Saivet og Sakho er jo yngre end Agüero og Marcelo, så det er vel klart, at det tager dem lidt mere tid.

Min erfaring med wonderkids er egentlig ret stor, og jeg nyder at følge deres udvikling. De helt store og lovende talenter tager jeg en varm hånd over, og holder ekstra øje med dem. Det gør jeg ved, at kreere et træningsprogram specielt indstillet til den pågældende spiller, så han kan få den bedste udvikling. Derudover bliver disse spillere brugt meget som udskiftere, dog som får en 30-40 minutter i hver kamp. Dette giver spilleren noget erfaring og en god morale, hvilket jeg anser vigtigt. Jeg kan også godt finde på, at leje spillerne ud til en mindre klub, hvor de er garanteret førsteholdsfodbold, så de på den måde kan grave mere erfaring end han umiddelbart kan hos mig.

Ronaldohino
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 11 Mar 2008, 13:40 »

I bund og grund handler det jo også om hvor højt den enkelte spillers current ability er fra start af spillet... en spiller som Saivet har ofte højere Potential Ability end Aguero, men starter kun med det halve, så selvfølgelig tager det længere tid før han bliver moden til de store kampe... men hvis de ik er gode nok til dit eget hold, så gør som Rossonero siger, og lej dem ud, så de får nogle kampe alligevel, det skal dog ikke være et hold der er alt for dårligt rangeret i forhold til dit eget...

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #3: 11 Mar 2008, 14:16 »

Det vel forskellig fra spiller til spiller ?

er det egentlig sikkert at alle wonderkids bliver gode ?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #4: 11 Mar 2008, 14:19 »

Det mener jeg, hvis de får lov at udvikle sig på den "rigtige" måde vil jeg mene Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #5: 11 Mar 2008, 14:21 »

ja vil også virke mest realistisk for ellers var det jo knapt så sjovt hvis de bare automatisk blev superstjerner (:

JKJ
Gæst

« Svar #6: 11 Mar 2008, 14:51 »

Det mener jeg, hvis de får lov at udvikle sig på den "rigtige" måde vil jeg mene Smiley

Enig... de skal jo snuse lidt til holdet engang imellem og så ellers udvikle sig hos mindre hold eller hos reserverne... det er i hvert fald min erfaring med wonderkids...

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #7: 11 Mar 2008, 15:13 »

Jeg har oplevet at wonderkids ikke blev til noget, men det var simpelthen pågrund af jeg lagde for stort pres på dem allerede fra start, det endte helt katastrofalt. Nøglen til succes med unge talenter er tålmodighed, og massere af det Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 11 Mar 2008, 15:29 »

Hvor udvikler talenterne sig så bedst? Hvis du har et godt youth academy og træningsanlæg såsom arsenal eller juve, kunne det så være en fordel at lade spillerne blive hjemme i klubben, blive trænet af klubben, samt tutoret af en af førsteholdsspillern e og så spille kampe for reserverne eller ungdomsholdet eller vil spilleren udvikle sig mere, ved at komme ud til en anden klub og være en del af deres førstehold, men typisk i en lavere division?

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #9: 11 Mar 2008, 15:33 »

Indtil de er omkring de sytten vil jeg sige at det er bedst de er hjemme klubben, derefter er spilletiden vigtig, og hvis de ikke kan få lidt tid på førsteholdet i deres egen klub, syntes jeg det er bedst at leje dem ud Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

JKJ
Gæst

« Svar #10: 11 Mar 2008, 15:35 »

Indtil de er omkring de sytten vil jeg sige at det er bedst de er hjemme klubben, derefter er spilletiden vigtig, og hvis de ikke kan få lidt tid på førsteholdet i deres egen klub, syntes jeg det er bedst at leje dem ud Wink

Enig... men hold øje med dem i den klub de er lejet ud til... hvis de bare sidder på bænken hos dem så bør du imo hive dem hjem så de kan få noget erfaring hos dine reserver og evt få et par cup kampe her og der...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010